Teema on suletud

naljanurk 2

Klaipeda sadamas enne Rootsi laevale minekut leedulastel suurem pummelung.Sõitsidki joomase peaga kahekeisi laewa.Hommikul Göteborgis tuli aga teisel sõbral meelde ,et tema auto jäi Klaipedasse.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.

No hullem variant oleks olnud kui leedulase auto oleks Göteborgi jäänud Big Grin

kattom Kirjutas:öndsal vene ajal oli viru-nigula kolhoosis tegija traktorist hyydnimega -klopats- kuna oli suht köva taat siis omas sugulasi räpinas, kes heast-paremast kord pulmitama hakkasid, kutsuti ka klopats pulma- klopats hää miis hylgas oma heinakaare kesk suve ning utjas bella 52-ga räpinasse pulma, 220km polegi ju mingi vahemaa- ning möni möis kui mees koos traktoriga 2 nädalat kadunud on! peale seda juhtumit nägin mina teda ainult jossi kangide taga silo tampimas
Ega siis selline pisiasi õiget meest peatanud. Olen kuulnud Pärnu kandi mehest, kes linttraktoriga talvel üle jää Kihnu pidusse sõitis. Kui jälle kaineks sai, oli pisike probleem tekkinud: torm oli jää minema lükanud. Sellest tulnud suur pahandus ja traktori laevaga mandrile tagasi toomine paras üritus. Ega vene ajal sellist suurt praami Kihnu käinud nagu praegu. Mingi pisike laevaköks ainult, kuhu minu teada hea tahtmise juures üks sõiduauto tekile mahtus, seegi tõsteti vist kraanaga.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Basilio Kirjutas:... Ega siis selline pisiasi õiget meest peatanud ...
Meenub juhtum aastast 1985, kui ma olin ühes Pärnumaa jõukas kolhoosis ehituse peal abitööliseks. Käimas oli just Gorba juunipöörde nime all tuntud karskuskampaania, eelmisel päeval oli külapoest viinamüümine sootuks keelatud (1.07), keskuses siiski veel müüdi. Kuna ka brigadir oli 1. juulist puhkusele läinud, tekkis töökal kollektiivil võitmatu isu tulivett pruukida. Algul tuli kõne alla minu kandidatuur jalgsimatkaks keskusesse ja tagasi (kokku 10 km.), kuid see variant ei teostunud minu liigse nooruse (tollal 15-a.) tõttu (äkki ei anta kätte). Kui siis isakesed otsustasid ise minna, ei sobinud seda ometigi jalgsi teha (seisus ei lubanud). Muude transpordivahendite puudumisel käidi seekord viina järel teerulliga, mille peale mina (täiesti asjatundmatu võhik) suutsin tähendada, et jalgsi oleks ikka tublisti kiiremini saanud.

Basilio Kirjutas:Ega siis selline pisiasi õiget meest peatanud. Olen kuulnud Pärnu kandi mehest, kes linttraktoriga talvel üle jää Kihnu pidusse sõitis. Kui jälle kaineks sai, oli pisike probleem tekkinud: torm oli jää minema lükanud. Sellest tulnud suur pahandus ja traktori laevaga mandrile tagasi toomine paras üritus. Ega vene ajal sellist suurt praami Kihnu käinud nagu praegu. Mingi pisike laevaköks ainult, kuhu minu teada hea tahtmise juures üks sõiduauto tekile mahtus, seegi tõsteti vist kraanaga.

Lugu olnud Tõstamaa meestest, kes Rock Citysse viina järgi läind, Jossiga. Hommikul ei julend enam keegi sanga istuda, et trakats koju tagasi tuua. Pandud siis kelk pika paelaga traktori sappa, ohjad läbi taguakna juhthoobade külge ning nõnda siis koju tuldud.

loll on loll olla.

AUTODEST JA NENDE OMANIKEST......

Alfa Romeo – euroametnik, kes sai Brüsselis autot ostes kõva maksusoodustuse, aga avastas autot Eestisse tuues, et siin kliimas see ei tööta korralikult ja keegi seda osta ka ei taha ja nüüd on oma autoga hädas nagu lits lapsega. Sõidab juba kaks aastat mõranenud esiklaasiga, kuna uus klaas maksab pool auto hinnast.

Ameerika autod (kõik, ilma eranditeta) – a) töötab Ameerika autode müügiesindajana, b) veetis 10 aastat tagasi aasta USAs vahetusüliõpilasena ja peab ennast USA fänniks ja arvab, et eurooplased ei saa Ameerika autokultuurist aru, c) väidab et ostis pikapi, et maamajas metsa vedada ja jahil käia, aga samas käib ka oma laevaga, millele on prozhektorid katusele kinnitatud, ka linnas pangas.

Audi (uus) – maksab A8 liisingut 60% palgast, kuu lõpus on menüüs ainult pasta a la A8 (s.t. makaronid ilma mitte millegita).
Audi (kasutatud) – juba 15 aastat ei suuda miski kõigutada tema veendumust et kasutatud Audi on töökindlaim auto, „ikkagi Saksa töö ju, ega see pole mingi Jaapani plastmassauto" Jääb keskmiselt kord kuus teele.

BMW – rullnokk või pisut vanem kodanik, kes vaatab noori BMW omanikke heatahtlikku muigega ja distantseerib ennast nendest, kuna peab end neist
kõrgemalseisvaks kuna saab erinevalt rullnokkadest BMW tegelikust väärtusest aru. Eitab asjaolu, et on tegelikult oma sisemuses jäänud samasuguseks.

Citroen – naissoost, kuna Prantsuse disain on ju nii ilus.

Dacia – noore pere esimeseks autoks sai Dacia Logan. Perepea räägib sõpradele, et „selle raha eest autot küll."

Fiat – ökofriik, kelle ainus kriteerium auto puhul on, et see oleks võimalikult väike. Nimetab kõiki enda autost suuremaid autosid peenisepikendusteks.

Ford – sõidab tööautoga, kuna „omale ju Fordi ei osta." Seltskonnas suhtub oma autosse üleolevalt, a la „näe anti selline pann mulle isutmise alla," et keegi jumal hoidku ei arvaks, et Ford tema isiklik eelistus on.

Honda – ihnur, kes võiks omale ükskõik mis auto lubada, aga sõidab juba 15 aastat Hondaga, kuna selle kütusekulu on väikseim. Vahetab oma Honda uuema vastu välja alati kui välja tuleb uue põlvkonna mootor, mille kütusekulu veel 0,1 liitrit saja kohta väheneb.

Hyundai – ostis teadlikult parima hinna-kvaliteedi suhtega auto aga õhtuti kripeldab hinges, kuna keegi teine seda ei hinda ja Hyundai mainimine paneb üldjuhul nina kirtsutama. Järgmiseks ostab Volkkari.

Jaguar – peab ennast stiilseks meheks kellel pappi on, auto ainuke ülesanne on rõhutada omaniku britilikkust. Käib Shoti klubis viskit mekutamas ja tsiteerib igal võimalikul juhul Yes, Ministeri. Arvab, et oskab perfektselt briti aktsendiga inglise keelt rääkida ja on solvunud kui teda Londonis poolakaks peetakse.

Lexus – sõidab linnamaasturiga, millel pole maasturiga mingit pistmist ja mis ei saa omal jõul väiksest kraavistki välja. Ei saa aru, et sõidab Toyotaga, millele on tema ego arvelt raha kätte saamiseks teine nimi pandud.

Mazda – põhjalik mees. Tellib kõiki eesti, soome ja venekeelseid autoajakirjasid ja enne auto ostmist luges kõik maailma autotestid läbi. Koostas iga margi kohta 10 leheküljelise plusse ja miinuseid kaaluva kokkuvõtte. Finaalvooru jõudnud kolme autoga käis enne lõplikku otsustamist kõigiga kolm korda proovisõidul.

Mercedes – põhimõtteliselt on tal pohh, mis iganes kirstus ta sõidab, kui sellel on kurvad silmad, hõbedane värv ja kolmeharuline täht kapotil.

Nissan – Mazda mehe sõber.

Opel – vt. Ford.

Peugeot – õpib teisel kursusel majandust, ostis Peugeot 207 kuna see on seksika välimusega. Loodab sellega naisi sebida.

Renault – noore pere teine auto, mille vastu Dacia Logan välja vahetati, kui perre laps syndis ja selgus, et Daciast ulub tuul läbi.

Saab - ostis Saabi, kuna tahtis "huvitav" välja paista. Räägib seltskonnas, et ega need ei saa ikka sitta autot teha, kes samal ajal hävituslennukeid konstrueerivad. Ise samal ajal piinleb autos, mis meenutabki rohkem hävituslennuki kabiini ja kust tagaaknast näeb välja ainult siis kui sõidu ajal pea 180 kraadi tagasi pöörata ennast samal ajal istmelt 50 cm võrra kergitades.

Skoda – räägib kõigile, et tegelikult on see sama auto mis Audi, samast tehasest tulnud, sama põhja peale tehtud. Üritab jätta endast muljet kui majanduslikult mõtlevast mehest, tegelikult vahetaks ise Skoda kohe Audi vastu välja kui pappi oleks.

Toyota - Mazda ja Nissani meeste kolmas sõber. Need kolm marki jõudsidki kõigil kolmel mehel autot ostes lõppvooru, millega proovisõidule mindi.

Volkswagen – arvas ostes, et uus Passat on põhimõtteliselt samas klassis kui Audi ja bemm, aga avastas hiljem õudusega, et kõigest hoolimata on tema auto jäänud wannabe Audiks/bemmiks.

Volvo - omab kolme last ja kivistunud 10 aasta tagust arusaama, et Volvo on kõige turvalisem auto.

loll on loll olla.

Basilio Kirjutas:... Ega vene ajal sellist suurt praami Kihnu käinud nagu praegu. Mingi pisike laevaköks ainult, kuhu minu teada hea tahtmise juures üks sõiduauto tekile mahtus, seegi tõsteti vist kraanaga.
Sa pead ilmselt silmas laeva "Kajak" http://photofile.ru/photo/potsataja103/1...845564.jpg (foto 1982 Kihnu sadamas).
Oli veel ka dessantpraam "Kihnu", kuhu mahtus ikka üks veoauto küll, kui mitte rohkem (olin ise liiga pätakas, et täpsemalt mäletada).
"Sõprus" liikles Pärnu - Kihnu liinil riigikorra vahetuse paiku (sellest on siin foorumis kuskil ka täpsemalt juttu olnud).

No ma ei tea
http://www.postimees.ee/?id=68081

Ega Venemaa peab kuskilt omale pirne koguma, oma riigis ju kõik korrasToungue

Potsataja103 Kirjutas:
Basilio Kirjutas:... Ega vene ajal sellist suurt praami Kihnu käinud nagu praegu. Mingi pisike laevaköks ainult, kuhu minu teada hea tahtmise juures üks sõiduauto tekile mahtus, seegi tõsteti vist kraanaga.
Sa pead ilmselt silmas laeva "Kajak" http://photofile.ru/photo/potsataja103/1...845564.jpg (foto 1982 Kihnu sadamas).
Oli veel ka dessantpraam "Kihnu", kuhu mahtus ikka üks veoauto küll, kui mitte rohkem (olin ise liiga pätakas, et täpsemalt mäletada).
"Sõprus" liikles Pärnu - Kihnu liinil riigikorra vahetuse paiku (sellest on siin foorumis kuskil ka täpsemalt juttu olnud).

"Kajak" oli jah, minu mäletamist mööda ikka kesklinna silla juures seismas. Kui mälu ei peta, siis nägin kord ka sõiduautot seal peal, aga võin eksida. Dessantpraami ei mäleta, samuti "Sõprust". Kas nad seisid Pärnus teise koha peal või veab mind mälu alt?

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Üks tuttav kunagi rääkis siukse loo:
Olid käind üheksakümmnendate keskel vanaisaga kuskil kõrval talus midagi viimas ja tulid tagasi. Üks masin oli vist miski kastiga ford ja teine masin frontaaliga sakslane. Otsustasid bensiini kokku hoida ja panid fordi sakslasele sleppi. Sõitsid siis tükk aega muretult kui järsku kurvis läks fordil rool lukku. Roolilukk ei taht kuidagi maha tulla ja siis polnudki muud teha kui kabiinist välja hüpata ja sakslasele järgi joosta..

Müügimehe ämber.
Kuuldud see lugu naise sõbrannelt. Tulnud siis müügimees oma imetolmuimejat ,,Kirbi,, tutvustama. Rääkis pikalt laialt selle saamisloost ja ajaloost. Siis kallas väikesest purgist liiva vaibale, et demonstreerida imelise masina võimeid. Ise veel lisas, et kui liiv jääb vaibale siis lakub ta selle keelega ära. Perenaine läks seepeale külmiku juurde ja tõi majoneesi ja ketsupi ning pakkus müügimehele. ,,Kumba maitseainega teile rohkem maitseb?,, Juba tund aega ei olnud elektrikatkestuse tõttu majapidamises elektrit.
Terv.Jaanus

Viimane lugu on siis täpselt selle koopia: http://www.youtube.com/watch?v=EBeN7mH5ArM



Ajast kui suitsud talongide peal oli.Bellamorkanali sai aga wabalt.Tegingi toda.Sai siis ühel päewal RAFiga YLE wõttegruppi weetud.Need aga tegid oma Camelit ja Marlboro t.Mulle ei pakkunud keegi.Aga ma wäga tahtsin ka head suitsu.Sai siis paar Belamori pahwakut salongi suunas puhutud.Järmisena tegin juba nende suitsu.Eeltoodu waid minu mälestus ja pole kuidagi seotud suitsetamise propageerimise ja reklaamina.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.

PETSS Kirjutas:Ajast kui suitsud talongide peal oli.Bellamorkanali sai aga wabalt.Tegingi toda.Sai siis ühel päewal RAFiga YLE wõttegruppi weetud.Need aga tegid oma Camelit ja Marlboro t.Mulle ei pakkunud keegi.Aga ma wäga tahtsin ka head suitsu.Sai siis paar Belamori pahwakut salongi suunas puhutud.Järmisena tegin juba nende suitsu.Eeltoodu waid minu mälestus ja pole kuidagi seotud suitsetamise propageerimise ja reklaamina.
u sama siin!! 90date algul ilmusid saksast kauged sugulased saaremaale!!sai siis tallinna viidud neid oma 011ga!!kiskusi mina rumbat!! äkitse tädi tagant ,et peakinni, jube kärrsand lehmasita ais!! koukis kuskilt kotist ploki chesterfieldi, vei kuda see öigekiri on!tömba seda!! muidugi sakslasest mehele oli 011 omaette vaatamisväärsusSmile

Rahapesu Pärnu linnas Tarbus Kinnisvara moodi:
http://photofile.ru/photo/potsataja103/2...012917.jpg

Ja vaadake, kellele teenuse eest tasuda tuleb Smile

See on üldse üks ütlemata omapärane pesula, kus puhtaks saamise eest, tuleb veel eraldi tasuda. Nimelt, kui on soov shampooni jms pesuaineid kasutades buss ka puhtaks saada, ("vaikimisi" pesu käib külma vee ja harjadega), siis peab sellest eelnevalt hr. Väravamehhaanikule meldima ja hr. Pesija, siis ka tegutseb vastavalt.
Üldse see üks viimasemaid ehedaid nõukaaegseid pesulaid, millesarnaseid vaid Tallinna AK-l vastu panna on.


Tartus olles igatsen väga et oleks selline selvepesula võimalus väikese raha eest nagu seal Pärnu Bussipargis on.

Lugupidamisega,

ka:rel

________________________
IZ 2125 "Kombi" '81
Skoda Octavia Combi 1,6 Elegance '02

Järgmine kild võiks kanda pealkirja "Nõukogude auto ja väliseestlased".

Kui 90ndate algul avanesid Eesti "väravad" ka muu maailma jaoks, hakkasid meid sageli külastama okupatsiooni ajal eksiilis viibinud eestlased. Pagulasi leidus minugi sugulaste tutvuskonna hulgas - II maailmasõja lõpuõhtul põgenesid Läänemaa rannalt Rootsi suunas Vana-Varbla külas elanud veskipidajad. Hiljem viis nende tee suisa Kanadasse.

Kallite tuttavate ühel järjekordsel visiidil kodukamarale sõidutas neid minu vanaonu oma rohelise 06ga. Vaevalt oli aga Kanada proua nõukogude päritolu väikeautosse siseneda jõudnud, kui tema tähelepanu köitis teiste silmis muidu nii tavaline käigukang. "Mis see veel on?!" küsinud ta selle poole imestunud pilku heites. Teadagi, ameerikalikus kultuuriruumis kuuluvad automaatse käiguvalitsaga autod igapäevase elulaadi juurde...
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne