Teema on suletud

naljanurk 2

See viimane teenustasu on nii kõrge vist seepärast, et sisaldab ausalt vastaja haiglakulusid! Big Grin
Ega asjata öelda, et tõe rääkimine põhjustab valehambaid!


Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Tavaliselt käib selle nimekirja lõppu veel üks rida - lolli näoga otsavahtimine on endiselt tasuta.

Blondiin mootorsaega, vaadake ja õppige!! Big GrinBig GrinBig Grin
http://www.youtube.com/watch?v=cBo-669iJHg&feature=player_embedded#
Eriti hea on lõpp.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

http://www.youtube.com/watch?v=VKxpzTYNBhE pole vist varem siit läbi käinud Toungue

(14-09-2011, 22:58 PM)reymo1995 Kirjutas:  http://www.youtube.com/watch?v=VKxpzTYNBhE pole vist varem siit läbi käinud Toungue
Ei tea kas ülevaatusel peaks sellisega läbi saama?

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

co-ga ei tohiks probleeme tekkida...



(15-09-2011, 10:59 AM)Jossu Kirjutas:  co-ga ei tohiks probleeme tekkida...

Liigse "mootori" müraga tuleb vist küll probleemeBig Grin

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...

(15-09-2011, 18:41 PM)Edel Kirjutas:  
(15-09-2011, 10:59 AM)Jossu Kirjutas:  co-ga ei tohiks probleeme tekkida...

Liigse "mootori" müraga tuleb vist küll probleemeBig Grin

Korralikku summutit on vaja...

(16-09-2011, 00:07 AM)zazik Kirjutas:  Korralikku summutit on vaja...

... ja katalüsaatorit....peerugaasidele.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Oh neid Austraalia automehhaanikuid küll! Millalgi ma siin kirjutasin, kuidas õlivahetuses poolteist normi õli sisse kallati. No see selleks. Paar päeva tagasi leidsin, et peaks paari uusi kumme ostma, enne kui vanad päris šlikkideks muutuvad ja politseile norimisainet pakkuma võivad hakata. Käisin siis üleeile ja ostsingi uued kummid. Sealsamas pandi need muidugi autole alla ka ja kui juba rattad alt ära, siis ei jätnud ma mitte soodsat võimalust kasutamata, et uurida, kas peab näiteks pidurivoolikutele täiendavad kihid teipi ümber mässima või et kas piduriklotsidest on veel midagi alles või käivad juba töösilindri kolvid vastu ketta maiseid jäänuseid (OK, neid kahte viimast väidet paluks võtta eluterve huumoriga Big Grin). Kehva üllatusena avastasin, et krrrt! mõlemad esimesed poolteljeotste kummikatted on puruks. Ja alles mitte ammu sai neid kontrollitud. Ja nüüd sedasi mõlemad korraga. Õnneks tundusid olevat küllaltki "värskelt" ehk mitte tuhandeid kilomeetreid tagasi läinud. Vähemalt hea, et avastasin enne, kui oleks kuhugi liiva sisse väikest offrõudimist tegema läinud. Mis seal ikka. Sai lähedalolevas remonditöökojas (suht mainekas firma kusjuures) tänaseks aeg kinni pandud. Lendasin hommikul kenasti kohale, jätsin auto sinna, oma telefoninumbri kah. Et kui valmis, siis helistavad. Ja sõitsin ise rongiga Fremantle'i vanglaga tutvuma (ai, kuidas oleks tahtnud, et sel hetkel oleks mõni sõber või näiteks ema helistanud ja küsinud, et kus oled... Ah, vanglas olen Big Grin ), sest öeldi, et mõned masinad on veel järjekorras ja minu oma peaks korda saama eeldatavasti millalgi pärast lõunat. Nojah. Tubli tunnike hiljem helistatigi. Ma juba mõtlesin, et kiired poisid küll, kui nii ruttu valmis said. Aga oh ei, neil seal häda, et auto ei lähe käima. Et aku vist päris otsas omadega ja nii edasi. Ja et ega sellel autol immobilaiserit pole? No tohoh??? Minu poole-pöörde-paugupill ja ei lähe nüüd käima? Immo on muidugi. See on siin ju kohustuslik. No seletan siis telefonis, et immo võti on süütevõtmega sama rõnga küljes ja vastav auk, kuhu see torgata on kah sealsamas armatuurlaual, peaaegu süüteluku kõrval, seal, kus punane tuluke vilgub. Ja et tuleb see immo-pulgake lihtsalt sinna pessa paariks sekundiks pista (ja õigetpidi sealjuures, aga valepidi panna ei saagi) ja siis alles võti süütelukku pista ja starterit anda. Muidu ei tee starter piiksugi ja süüdet ka pole. Tagasi ei helistatud ja ma arvasin, et ju said mehed, kes iga päev vähemalt 5-6 autoga tegelevad, asjale pihta ja masina käima. Ja nii kella 3 paiku peale lõunat suundusin ise siis sinna töökotta tagasi, arvates, et kui veel valmis polegi, siis kohe-kohe peaks ilmselt saama. Ja jõuan kohale ja vaatan, et minu autol kapott pärani, aku laadima pandud ja mehed ka kurdavad, et pidid selle töökotta sisse lükkama kuna käima ei saanud. Pool süütesüsteemi juba laiali lammutanud ja kokku pannud ja ikka ei midagi. Ühesõnaga, et miski süüteelektroonika (kommutaator) ilmselt küpse ja aku tundub ka samahästi kui õhtal vist olevat ja võimalik, et mingid suuremad niiskuse/veekahjustused jne. Et ketrasid starterit mis nad ketrasid, isegi mitte ei lubanud. Nu tšjort poberii! Minu käes alati laksust ja poolest pöördest käima läinud ja nüüd ei lähe? Võtsin võtmed ja istusin ise rooli. Pistsin immo pulga harjunud liigutusega tema pessa, siis starterit... Jupp aega andis kedrata, siis üks pütt haakis kuidagi taha, siis teine, siis kolmas ja neljas ka vahelduva eduga. Algul tundus mulle endale ka uskumatu, et mootor kuidagi nii nigelalt käis. Jätsin seisma, käisin väljas suitsul, panin uuesti käima, andsin parajalt tuuri ka... Juba parem. Võtsin taskust oma väikese taskulambi, tšekkisin ise ka kõik kapotialused juhtmed ja vaakumvoolikud üle (ja Subarul on neid seal omajagu!), kõik nagu OK. Veel korra seisma, veel korra välja pläru tegema, jälle käima, veel tuuri... Ja mootor köhis ennast puhtaks, tiksus jälle nagu kellavärk ja käivitus poolest pöördest nagu varemgi. Töökohamehed ajasid auto tõstuki peale, üks võttis ühe, teine teise poole ette ja tunniga olid mõlemad poolteljekatted vahetatud. Võibolla oli neil plaan veidi rohkem juppe ja jubinaid mulle sedasi maha ärida? Mis tegelikult juhtus, selle ma "hammustasin" üsna lihtsalt läbi. Kuigi sellest mulle ei räägitud. Aga eks minu hoolikalt varjatud, ent siiski arusaadavast muigest said need mehhaanikudki aru, et ma mõistan ilma seletamatagi Wink. Ühesõnaga, algul nad ilmselt ei teadnudki, et sellel autol immo on (???). Nägid, et süütevõtit keerates starter ei tee plõksugi (uuematel autodel on tõesti immo kiip süütevõtme sees ja mingit eraldi võtit pole). No ja siis muidugi otsustasid, et, ah, mingi backpackeri auto, aku ja tont teab mis veel läbi, ja haakisid akulaadija otse starteri juhtmete külge. Nüüd muidugi starter "haakis järgi", aga et süüdet ju endiselt polnud, oli kõik, mis sellega saavutati, vaid totaalselt märjaks uputatud küünlad. Jagajat ja süütepooli nad olid uurinud tõesti. Aga olid jätnud kontrollimata kõige lihtsama: kas üldse küünlajuhtmest sädet tuleb (või karpast benssu peale. Samas, äsja sõidust tulnud auto peaks ka juhuslikult saba andnud bensupumba puhul karpas oleva bensu varal siiski veel hetkeks käivituma) Hiljem, kui mul mootor juba käis, siis üks mees võttis ühe küünlajuhtme maha küll ja sai sealt kohe hea mõnusa nätaka ka Smile. Lõpuks maksin ma töö eest täpselt selle hinna, mis algselt kokku lepitud sai, kuigi mehed olid pool päeva tulutult mässanud, et autot käima saada Big Grin.
Ühesõnaga, loo moraal on see, et kui oled ikka selle Solovjovi-Karjagini "piibli", amatöörautojuhi käsiraamatu, "Sõiduautod Žiguli" ja "Sõiduautod Moskvitš" kaanest kaaneni läbi lugenud ja olulisemad osad enam-vähem pähe õppinud (ja neid eelnevalt ka praktikas katsetanud), siis ei jää hätta ja ei saa niisama lihtsalt tillist tõmmata ka teisel pool maakera.
Moraal vol. 2: minu respect Eesti automehhaanikutele. Kes ikka on omal ajal GAZ 51-st, Volgast, Mossest, Žigulist (ja Sapakast ka muidugi) alustanud, tuleb hiljem toime kõigega, kui aga vähegi tahab ja ei jää kliendi ees sellisesse olukorda. Sest ka klient, reo, võib teinekord autost natuke rohkem teada kui vaid seda, kust klaasipesija vett juurde valada.

Puruks ja pool pööret tagasi!

Meenus vana anekdoot.
Mustlane vaatab oma räpast lastekarja ja küsib naiselt: "Kas peseme needsamad puhtaks või teeme uued?"

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Mida hekki, on alles koomik. Big Grin
http://www.auto24.ee/used/913784
BMW Hudson Hornet Ikka ropult kroomi 18.6 v16 175kW
Liik: sõiduauto
Keretüüp: universaal
Esmane reg: 05/1954
Mootor: 18.6 v16 (175 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit: 16 777 215 km · hooldusraamat
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: manuaal
Värvus: sinine
VIN-kood:
Hind: 10 000 EUR
156 466 EEK
KM 0% (käibemaksu ei lisandu)
Soodushind: 1999 EUR
31 277,55 EEK
KM 0% (käibemaksu ei lisandu)
[Pilt: 24161477.jpg]
Varustus
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
2x turvapadi
Cobra signalisatsioon (kaldeanduriga, mahuanduriga, kahepoolse sidega)
immobilisaator
lisapidurituli
turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
2x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga)
parkimisandurid (ees, taga)
toonitud klaasid
2x peeglid päikesesirmides
rulookardin tagaaknal (elektriline)
kohtvalgustid
Sisustus
nahkpolster
tekstiilpolster
sportistmed
elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega)
2x istmesoojendused
tagaistme seljatugi allaklapitav
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
nahkkattega käigukanginupp
nahkkattega käsipidurikang
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga (laekaga)
iluliistud salongis
jalamatid (tekstiilist, kummist, veluurist)
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (originaal)
helivõimendi
kõlarid
subwoofer
elektriline antenn
ekraan (ees, taga)
navigatsiooniseade (hääljuhtimisega)
kompuuter
autotelefon
käed vabad süsteem
GSM antenn
Rehvid ja veljed
suverehvid
talverehvid (lamellrehvid, naastrehvid)
ilukilbid
Tuled
Xenon (lähituled, kaugtuled)
esitulede pesurid
udutuled (eesmised, tagumine)
tulede korrektor
lisatuled
valgustuspakett
Muu varustus
suusakott
välistemperatuuri näidik
esiklaasi soojendus
tagaklaasi soojendus
salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
pagasikate
pagasi võrk pakiruumis
tagaklaasi puhasti
veokonks (teisaldatav)
Edevad valge äärega rehvid.
Tehnilised näitajad
Kere
istekohti: 5
uste arv: 5
Kütus
kütus: bensiin
kütusepaak: 400 l
kütusekulu linnas: 25 l/100 km
kütusekulu maanteel: 15 l/100 km
Mootor
võimsus: 175 kW
tippkiirus: 896 km/h
kiirendus 0-100 km/h: 0,1 s
Massid, mõõdud
tühimass: 2000 kg
täismass: 3000 kg
kandevõime: 1000 kg
Muu informatsioon
Hooldusraamat, Tere, oleks seike normaalses seisus Doc Hudson müüa. Mõtlesin et panen Bemmide alla, et siis noored vihased mehed leiavad selle harulduse kiiremini üles. Pealegi pole siin lehel auto tootja brändi välja toodud. Ei no masin ise on ülikõvv ikka, lidub vingelt edasi ja värki. Eks no kriime ja möllu ikka leidaub, vaata masinaga on ikke aetud ka omajagu. Samas päris edev vidin ja lihtsalt stiilne taskust välja võtta ja nooremeale generatsioonile näidata. Kõva tähelepanu laks on garanteeritud. Mootor käib nagu ema viiekümne kolme süda. Kaasa saab punaste velgedega pastlad külg ees laksimiseks. Hinda saab tingida, helistada võib vahetpidamata. Osta ja sa ei pea kahetsema seda!
Sõiduki asukoht: Sloveenia
Vahetuse võimalus: Vaatan kõik pakkumised üle. Talvekartulid?
Müüja
Jevgeeni Peenis
Telefon: näita numbrit
Saada e-mail

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Auto käivitamine Mägi Aivari moodi:

http://www.youtube.com/watch?v=VRpPPobJEe4&feature=related

Kuigi teise õnnetuse üle pole ilus naerda siis no pagan võtab ikka muigele küll:
http://www.tartupostimees.ee/605784/valg...tulekahju/

(21-10-2011, 09:51 AM)stennadi Kirjutas:  Kuigi teise õnnetuse üle pole ilus naerda siis no pagan võtab ikka muigele küll:
http://www.tartupostimees.ee/605784/valg...tulekahju/
Pakun et vähemalt üks asjaosalistest oli hoolega sakummikõrvast tarvitanud. Kust muidu sellised helged mõtted tulid! Smile

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Eelmise sajandi 80-ndatel põletasid sellised "tarkpead" GAZ-töökoja maha, kahjustusi sai veel paar läheduses olevat masinat.
Siis polnud, tõsi, tegu mitte tankimisega, vaid vastupidi, vennad olid öösel bensiini virutamas.
Ühes Läänemaa sovhoosis oli selline juhtum.

Kuda rafas meelt lahutab:
iseliikuv atraktsioon http://www.youtube.com/watch?v=RRuskNIgBoA&feature=related
inimragulka http://www.youtube.com/watch?v=jY5uzvEeLBg&feature=related
motoriseeritud piknikulaud http://www.youtube.com/watch?v=KKpDpJ-SA1U&feature=related
sõit natuke korrast ära autoga http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=MLoBUQEAuiQ
talverõõmud vene moodi http://www.youtube.com/watch?v=3wS3cC_CVCA

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Minu kätte sattus üks väga huvitav anomaalia. Tegelikult võiks need pildid kuuluda ka rubriiki "Mida kõike meil leidub vol 68".
Soetasin ühe varuosadoonori omale, kusjuures pidurite kohta oli öeldud "võtavad natuke halvasti, tahavad nokitsemist". Proovitiirul selgus, et reaalses elus võtavad ainult tagapidurid. Kuna piduriosad mind ei huvitanud, siis saigi kaupa tehtud. Hiljem vaatama hakates avastasin ma midagi, mida minu silmad polnud veel varem näinud. Mu daamid ja härrad, selle aparaadi vasak eesmine piduriketas:
[Pilt: IMG053.jpg]

[Pilt: IMG054.jpg]

PS: tegemist ei ole algaja treiali esimese näpuharjutusega. Ilmselt leiab see ketas kuskil garaažiseinal omale väärilise koha.

(22-10-2011, 17:44 PM)41Degree Kirjutas:  Minu kätte sattus üks väga huvitav anomaalia. Tegelikult võiks need pildid kuuluda ka rubriiki "Mida kõike meil leidub vol 68".
Soetasin ühe varuosadoonori omale, kusjuures pidurite kohta oli öeldud "võtavad natuke halvasti, tahavad nokitsemist". Proovitiirul selgus, et reaalses elus võtavad ainult tagapidurid. Kuna piduriosad mind ei huvitanud, siis saigi kaupa tehtud. Hiljem vaatama hakates avastasin ma midagi, mida minu silmad polnud veel varem näinud. Mu daamid ja härrad, selle aparaadi vasak eesmine piduriketas:
[Pilt: IMG053.jpg]

[Pilt: IMG054.jpg]

PS: tegemist ei ole algaja treiali esimese näpuharjutusega. Ilmselt leiab see ketas kuskil garaažiseinal omale väärilise koha.

Tundub olema säästuketas,ehk kaks ühes.....Smile Liiga vara eemaldatud. Sellega oleks saanud veel sõita....Big Grin

Sellist torti saab osta ...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne