Ilusaimad ja koledaimad autod.
#41

uus Civic on mu meelest silmatorkavalt kole masin...
eest on koledal kombel Seati nägu, tagatuled on aga mingilt vanemalt väikeautolt kopeeritud. Kahjuks ei suuda silme ette manada, millelt nimelt...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#42

13piisab Kirjutas:uus Civic on mu meelest silmatorkavalt kole masin...

Maitse asi... Aga minu maitse on selline, et kõik kaasaja masinad on parajad koledised. Omal ajal on aga ka väga ilusaid autosid tehtud. Näiteks selliseid, mis alloleval pildil Soomes ringi vurab:

[Pilt: 770K.jpg]

Kui kellelegi lahtine kere ei meeldi, siis võib eelistada ju ka sellist:

[Pilt: mbo4073.jpg]

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#43

Koledam auto: SMART! Kes küll sellise välja mõtles?

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#44

Smart on pisiauto, ja minu arvates vägagi õnnestunud pisiauto igas mõttes. Disaini sinna paremat on ka raske juurde mõelda. Smart on hea parkida, mugav linnaliikluses sõita, võtab vähe kütet. Ta ongi mõeldud linnaliiklusesse.
Ma ei saagi aru, miks peab olema mingi suurusehullustus.

Saksamaal sai salongis ka smart rodsterisse sisse istutud ja peaks ütlema, et väääga mõnus, selline kompaktne ja parajalt sportlik.

[Pilt: 93.jpg]
sellise hind uuena saksamaal on 14000 eurot

Samas 4 ukseline Smart, mis loodi ehk ainult selle pärast, et Smart on siiski saamas üha enam populaarsemaks ja võiks siis mahutada natukene rokem kui 2 inimest, kuid minu meelest võiks see 4-ukseline küll olemata olla. Liiga üle paisutatud ja Smart kui pisike ja nobe liikur linnas ei ole enam see... Ennem ostaks neid uusi pisikesi Peugeotte kuhu ka 4 inimest sisse mahub... Aga Roadster on ikkagi mõnus Smile

[Pilt: mein_smart.jpg]
Vasta
#45

svenson Kirjutas:Ma ei saagi aru, miks peab olema mingi suurusehullustus.

Ka väikesi autosid on aegade hämaruses ilusaid tehtud (kuigi MB 770K Grosser ehk 150W on minu arvates ikka üle kõige).

Näiteks niisugune isend on minu arvates väga armas "pisike hiireke":

[Pilt: Fiat500topolino.jpg]

Ehk ka makaronide kodumaal on osatud ilusaid asju teha...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#46

valdo Kirjutas:Ka väikesi autosid on aegade hämaruses ilusaid tehtud (kuigi MB 770K Grosser ehk 150W on minu arvates ikka üle kõige).

Näiteks niisugune isend on minu arvates väga armas "pisike hiireke":

[img]pilt[/img]

Ehk ka makaronide kodumaal on osatud ilusaid asju teha...
Tiba OT.
Aga..
Minu jaoks on..
Topolino olnud lapsepõlve unistus.
Armusin sellesse mõne aasta eest, kui TM'is ilmus artikkel Eestis korda klopsitud Topolinost.
Ma oleks kohe väga õnnelik, kui keegi oskaks mõne viite sellele konkreetsele punamustvalgele Topolinole läkitada.

Ps! Kas see Eesti Topolino sai originaalveljed alla, või sõidab ikka sapika velgedel?
Vasta
#47

[/quote]
Algselt postitas Valdo.
Maitse asi... Aga minu maitse on selline, et kõik kaasaja masinad on parajad koledised. Omal ajal on aga ka väga ilusaid autosid tehtud.
[/quote]

Olen Valdoga 100% nõus.Väga ilus ja kena disainiga auto omalajal on siin.
Fotol siis 1936 Opel Olympia,kusjuures täismetall katusega versioonis
toimusid minu esimesed algelised roolikeeramised.Sellist autot omas minu
isa ligi 15 aastat.Siit ka palve kõigile:isal saab 20 juuli 85 ja oleks soov
talle kinkida vähemalt A4 suuruses raamitud foto Olympia`st.Internetist
leidsin Google abiga ainult kabriolett versiooni.Kui keegi teab sama aasta-
käigu täismetall katusega foto asukohta(aadressi) oleksin väga tänulik.
[Pilt: 1936opelolympia9bl.jpg]

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#48

smolin Kirjutas:Teema algatajana võtan natuke kommenteerida:
Citroen DS: Super! Flaminio Bertoni meistriteos saab muuseas tänavu sügisel 50-aastaseks. Seda autot võib tõesti nimetada kunstiteoseks. Eelmise postituse pildil on DS alates 1968. aastast, pärast Robert Oproni õnnestunud facelifti. DS-i toodeti 20 aastat.
On ikka imestatud Citroeni juhtide ja Bertoni julgust sellise masinaga välja tulla. Julgust oli teistelgi, paraku mitte head maitset. DS väärib kohta mitte ainult automuuseumides, vaid ka mõnes moodsa kunsti muuseumis.

kahju et paar aastat tagasi mul polnud digikaamerat ja aimugi veel sellest foorumist. nimelt lammutasin sellise auto metalliks.oleks vöinud palju osigi päästa iluliiste ja esi-tagatulesid klaasid jne, jne.isegi plekid olid sirged,vaid pöhi oli alt ära kukkunud.
ainult minu arust on auto eriti haigelt ehitatud just kapoti alt-esiveovöllid jms. ma ei kujut ette et kui peaks sellisel autol sealt midagi vahetama hakkama.juba auto töstmine oli väga vaevaline protsess.

aga ilusaim auto ehk Lamborghini Murcielago
inetuim Robur
Vasta
#49

Enda silmis läbi autode ajaloo ilusaim HORCH 853
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne