Punane oktoober
#1

Hakkaks siis tasapisi taastama sellist tsiklit, tegu kahetaktilise mudeliga, 350cc, pakutud on talle valmimisaastaks 1939. Kõik info, osad, pildid jne oleks oodatud, hetkel pole isegi ühtegi pilti käepärast võtta...
Vasta
#2

http://www.autogallery.org.ru/ml.htm
Natuke andmeid ja mõne pildi saad siit
Vasta
#3

iz350 Kirjutas:PS!\"Krasnõi Oktjabr\" on tegelikult 300 kuubikuline.


http://www.unic-moto.ee/gfx/yrit/pakri02/701.jpg
Kui täpne olla .siis 300ccm KO-d ei ole siiski olemas. L300 on 293 ccm; L8 on 348ccm ja L600 on 600ccm.Arni kirjutab ,et taastab 350ccm mudelit ,seega L8.See on haruldane tsikkel, ei ole teada,kui palju tehas neid tootis, säilinud igatahes vaid väga vähesed.Originaaljuppe ilmselt võimatu leida!
Vasta
#4

Kiiruga ei pannud tähele ,et L8 on ju neljataktine, järelikult - kui Arni oma on kahetaktiline ,siis on ta siiski L300 .Pole küll nii suur haruldus, aga ega taastamine sellest lihtsamaks ei muutu, juppe praktiliselt pole...
Vasta
#5

Tänan kõiki vastuste eest! Alguses oli jah jama töömahu määramisega, silindripead ei saanud alguses ka maha nii et küsitud silindri diameetrit ei osanud öelda. Tegu L 300 siis ikka.
Vasta
#6

see ribidega ruum on \"deflektor\" ja mootori maht 293ccm on põlemiskamber koos deflektoriga.Mille jaoks seda vigurit vaja on ,ma ausalt öeldes ei tea.Ja miks selle ruumala töömahuga kokku arvatakse ,sellest ka esialgu aru ei saa.Äkki mõni targem seletaks ära?!
Midagi analoogset on mul ka DKW võrri mootoril.
Vasta
#7

Paar pilti punasest oktoobrist
http://pilt.ee/kultz
vaata albumit Riia motomuuseum, pilt 056 ja 058
edu taastamisel
Vasta
#8

                        tere.
Oskab keegi pakkuda palju võiks Eestis restaureeritud L-300 isendeid olla ?
  Kuist esilatern voolu sai , eraldi dünamo ?  
Vasta
#9

Kurtna muuseumis on 1937.a. L-300 minu mälu järgi olemas.
Kui peaks taastamisel vaja minema, siis mul on sellisele isendile üks üleliigne originaal karburaator koos õhufiltriga.
Vasta
#10

Restaureerituid ei tea olevat, hr. Teearul muuseumis on üks ehedal kujul, st üles vuntsimata , kui ma ei eksi. Projektikesi, tükikesi peaks inimestel ikka olema veel.
Eraldi generaatorit, nagu IŽ 8-l oli rihmülekandega, vähemalt esialgu L300-l ei olnud, kogu värk koos süütega dünamost, päris kindel küll poleRolleyes
Vasta
#11

heiki Kirjutas:Kurtna muuseumis on 1937.a. L-300 minu mälu järgi olemas.
Kui peaks taastamisel vaja minema, siis mul on sellisele isendile üks üleliigne originaal karburaator koos õhufiltriga.

Kuna taastataval L-300 ongi puudu karburaator ja õhupuhasti siis olen nende juppidevastu huvitatud ja sooviks need osta või vahetada .
Pealeselle on puudu ka PAAK , ESITULI , PASUN , KÄIGUKANGI VARS KOOS NUPUGA . Et kui kellelgi on midagi neist üle, PALUN teadake kas meilile või priva. või helistage 51907520 .

Andres
Vasta
#12

aknool Kirjutas:Pealeselle on puudu ka [...]  KÄIGUKANGI VARS KOOS NUPUGA .

Kui ma hästi mäletan, siis oli oktooberlase käigukangi vars pakkuda eelmisel ja üle-eelmisel Üksküla laadal Lätis.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#13

Head pildid L 300st on siin:http://www.uralroikka.net/
Vali inglise keel, siis pictures, edasi ALKUPERÄISEMMÄT ja sealt 6 lk.
Ilusti on näha spido, esituli ja generaator.
Oma silmaga saab neid( lisaks veel analoogne iz 8 http://www.autogallery.org.ru/m/izh8.htm ) näha Riias auto-moto muuseumis, seal neid mitu tüki.
L 300 al on käsikäigu kangi sisse löödud kiri "Krasnõi Oktjaber", IZ 8l seda ei ole. Üks selline kang koos käigukastiga on Varbolas ühel kollektsionääril. Sügisel Tagadil ka üks lätlane müüs käigukasti koos kangiga, ei mäleta kas oli IZ 8 või L300.
Soovitan Heiki karburaatori pakkumisega kiirustada (kui pole seda veel teinud), sest Tartus ka paar projekti millel ühel oli karpa puudu.
L 300da on maha löödud DKW pealt, uuri välja, mis jupid samad on ja saad ebayst abi.
Vasta
#14

Paaki alles keegi pakus siin iz 49 oma vastu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne