bensiinipaagi paikamine [urgent]
#1
Exclamation 

ei leidnud searchist midagi sellist ... sellest ka teema.

kunagi paikasin oma austini bensiinipaagi mingi suvalise möksiga, mis pidavat sobima ka bensiinile. kuid nüüd ussitas see jälle läbi ning tarvis vahetust (loe: bensiin sõi selle ruttu ära).

probleem selles,et lihtsalt üks piirkond paagist on hõredaks roostetanud ning ca 20 x 5 cm ala sõelapõhja tahaks tihendamist mingi keemilise metalli vms\'ga. tahaks soovitusi, mida paagi tihendamiseks kasutada, eeldusel, et kauaks pidama jääks. keevitust kodus ei ole, kellegile viia ka ei oska (tallinn-harjumaa). kulund ala on paagi kõrgeima kolmandiku peal, seega pidevalt kontaktis ei ole bensiiniga.

plaan:
1) paak haljaks relakaga
2) intensiivne sisepesu bensiiniga
3) hõredusele keemiline metall vm mögin selga
4) pahtel ja lihvimine hõredusetäitele + mölgikestele
5) hammerite selga (erepunane)

soovin teie kõigi nõuandlikku panust punkti 3 osas Smile

tänades,

Uf

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#2

punkt 3 - vanakoolimehed joodavad vasega. Niiet otsi pigem meest, kes sellega hakkama saab. Kui niikuinii paagi maha katkud, on see mu arvates kõige õigem lappimisviis.
edit: pahtli jätaks ma sellises kohas panemata - pole ju koht, mis silma paitama peab; pahtel on seal ainult segav asi - kui edaspidi kah mingit jama peaks tekkima.
hammerite - nojah, auto küljes ikka autovärvid paremad.

teet,
eelmine suvi oma punase kadeti paagi puhastas-jootis(lasi joota)-happekruntis-kruntis-värvis

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#3

Lõikad selle hõreda ala välja relakaga ja valmistad ette sobiva plekitüki millega auk katta. Siis lähed enamvähem suvalisse autoremonditöökotta ja 10 minutit hiljem on sul korralik paak olemas.
Igasugused möginad jm. on ajutine lahendus ja palju kallim/aeganõudvam/närvesöövam.
Minu arvamus.

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta
#4

Ma parandasin oma bmw paaki kunagi epo liimi ja klaasriide abil, pärast kruntisin korrostopiga ja tõmbasin tõrva peale. Paik jäi pidama, valmis sai kiirelt ja vastu pidas kah hästi, tagantjärele mõtlen et nägin liiga palju vaeva, sest tänaseks päevaks on vihm hoovilt viimsedki bmw roostejäänused minema uhnud, aga bensiinipaagi paik ikkavedeleb seal koos mõnede plast ja alumiiniumdetailidega.
Vasta
#5

Lisaks pole \"Hammerite\" sugugi bensiinikindel, nagu meil külavahel poisikesed pärast esimest tankimist veendusid, olles oma krossika paagi kenasti \"hea värviga\" punaseks võõbanud...
Vasta
#6

möginamõte sai nüüd siis maha maetud. kuna paak juba maas on ning suvalist plekki ka kodus leidub, siis harrastan seda hõre-välja-uus-asemele meetodit. lisaks saab tekkinud augu kaudu sisemust hästi puhastada.

keevitamisest meenub seik, kus pärnus poisid siksi paagi maha võtsid aastaid tagasi (bensiiniga koos veel) ning keevitusega peale lendasid sellele (kah augud sees). tulemuseks oli ilus kärakas, ehmund poisid ja suure auguga paak Smile

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#7

Viimase meetodiga on edukalt mõlkis paake ümaraks aetud..veidi bensiini põhja, tikk ja juba oligi paagist saanud vaat, mis siis veoki tarbeks sobivasse mõõtu löödi.

Aga viimastegi bensiinijäänuste kättesaamiseks enne keevitamist sobib tavaline fairy koos veega..saab enne keevitamist kenasti puhtaks.

Üks meetod paugu vältimiseks on veel: keevitamise ajal lased kõrvalseisvast autost voolikuga väljalaskegaase paaki, ei mingit kartust võimaliku õhkulendamise pärast.

Asp


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#8

Mul vanaonu soovitas et paaki valada paar ampulli nuuskpiiritust Ta niiviisi kümneid paake keevitanud ja ei pidavat mingit pauku sealt tulema pole vaja bensuaure ka välja ajada.
Vasta
#9

mul kah olnud sarnane lugu - hakkas alt lekkima. sai tehtud tinaga, õnnestus ideaalselt. relakaga hõre koht haljaks, suure kirvelaadse jootekolviga asi lokaalselt kuumaks aetud ja jootepastaga-tinaga \"ära krunditud\", sai võetud mingist vanast (lennuki?) hüdrofiltrist see ülipeen metall-võrk,sellest paik, mis sai samuti korralikult puhastatud-pestud ja tinaga ära \"märjatud\", uuesti jootepastat vähe vahele, ja siis kokku joodetud. asi sulas \"lurpsti\" monoliidiks ja jäi nii ilus, et paaki oli kahju peale tagasi panna Smile
Vasta
#10

Ei soovitaks paagi parandamisel suvalist plekitükki kasutada! Mul isa teadis rääkida, et omal ajal (st vene ajal), kui ta tsikliga aktiivselt ringi sõitis (tal oli see töösõidukiks) tuli teinegi kord pikki vahemaid läbida (päevas üle 400 - 500 km) ja et tsikli paak (oli tal vist M või Ural, ma seda tsikli värgendust nii väga ei tea) oli a´la ainult 19 liitrit (tollel ajal väga tülikas mõõde, sest tanklast lasti ikka 5L kaupa), siis tahtis lasta nö suurema paagi keevitada. Et noh, mis see siis ära ole, tükk plekki jne. Tuligi välja, et paaki suvalisest plekist päris kokku punnida ei tohi. Jäigi see paagi suurendamise idee sinnapaika ja ajas omad asjad külgkorvis varuks olnud kanistriga ära. Miks see pleki värk selline on, seda ma ei tea. Ehk oskab keegi teine kommenteerida?! Mina soovitaks otsida näiteks romulast mõne teise masina paagi ja sellest siis lõigata endale sobiva tüki. Samas - omalgi vedeleb õue peal vana sõjaeelse Fordi traktori kütusepaak, mis vapralt vihmavett kogub. Selle puhul ei oska visuaalselt küll midagi erilist täheldada, tavaline tsingitud plekk. Ainult vastu peab sunnik hästi, ei roosteta (oluliselt)!
Vasta
#11

Minu auto paak on mingist kollakast pehmest plekist, pole küll keevitada proovinud, aga tõepoolest on veidi erinev tavalisest. Samas kui keevitada saab ja tihe jääb, siis mis seal ikka juhtuda saab. Maksimaalselt koguneb kondentsvesi paagi põhja ja sööb paigatud kohta kunagi uue augu sisse. Arvatavasti on sul selleks kuluva aja jooksul mootorile 2 kapremonti tehtud, kere jupphaaval välja vahetatud ja tänu kütusehindadele 50 ja rohkem krooni liiter kaalud vesinikuseadme installi.
Vasta
#12

mhm Kas lõpuks ei tule odavam ja ohutum lammarist uus paak võta ja pele panna .Kiirem ja ohutum minuarust .(seda muidugi juhul ,kui tegu pole rariteediga)
Vasta
#13

Aspelundi ja Raineri jutt on öiged. Olen lugenud vanadest auto raamatutest, et ajutiselt saab lekkivat paaki paigata seebiga ja olen ka proovinud . Vöin kinnitada , et hinna ja kvaliteedi suhe on väga hea.Kestab kauem kui need poe möginad.
Vasta
#14

Tõstatan vana teema!
Ehk oskab keegi soovitada kedagi (või mõnd firmat) kel oskuseid bensiinipaagi parandamiseks. Soovitavalt Tallinna lähgistel. Paagiks oleks 75. aasta Saab 96 paak (30L). Hakkas valtsi koha pealt läbi laskma. Tundub, et sealt on kunagi mingi möginaga parandatud ja tahaks ta nüüd korralikumalt (püsivamalt) korda teha. Kuna endal kogemused paagi parandamisega puuduvad, siis ei julge ka keevituse ega jootmisega ise juurde minna!
Vasta
#15

pvr Kirjutas:Ma parandasin oma bmw paaki kunagi epo liimi ja klaasriide abil, pärast kruntisin korrostopiga ja tõmbasin tõrva peale. Paik jäi pidama, valmis sai kiirelt ja vastu pidas kah hästi, tagantjärele mõtlen et nägin liiga palju vaeva, sest tänaseks päevaks on vihm hoovilt viimsedki bmw roostejäänused minema uhnud, aga bensiinipaagi paik ikkavedeleb seal koos mõnede plast ja alumiiniumdetailidega.

Mul kunagi mosse paagil oli keskel auk..
sai siis mosse kylili keeratud , auk puhastatud(relakaga haljaks käiatudBig GrinBig Grin ..muidugi mitte)
epo liim ja siis mul läks mingi suvakas riie peale , benss pysis sees seal auto surmani ja hiljem sai seal diislikytust hoida , ihatahes lläbi tilkuma ei hakanud enam.

Pole midagi targemat teha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne