Soovitage head karpat 2,0 mootorile
#1

Ise arvan, et võiks olla 2-lõõriga \'progressive\'-tüüpi (st põhi- ja abilõõr).
Eesmärgiks pole max HP, vaid pigem sujuv sõit, mõistlik küttekulu ja hea reguleeritavus.
vene Weberi-kloon oleks iseenesest kena, aga venelastel pole minuteada sellist 2-liitrist mootorit, mille oma annaks sobitada.
Vasta
#2

Miks ei pane oma 2L mootorile tehasekarpat?

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta
#3

mootor on 2,0 VW õhkjahutusega bokser 70-ndate keskpaigast. Originaalis on tal 2 Solexi karpat, aga seda süsteemi ma ei usalda. Väga raske on neid vanu päevinäinud Solexeid korralikult tööle saada, seda enam 2 tk koos sünkroonis.
Tõsi küll, asendades 2 karpat üheainsaga langeb mingil määral tippvõimsus, aga sellega olen valmis leppima, eeldusel et pöördemoment madalatel ja keskmistel pööretel alles jääb.
Vasta
#4

Sinna peaks mingi vana fordi 2-lõõrine weber väga hästi istuma Smile Fordil ju V6 2.0, 2.3 täitsa olemas. Üks selline karpa on mu Nysa peal (R4 2.2) ja kulu on 11, ja tänu kiirenduspumbale aga minekut päris hästi Big Grin
Vasta
#5

Ford oli hea vihje
Auto24-s pakutakse Sierra 2,0 weberit
http://www.auto24.ee/products/detail_pro...p?id=37799
peab vist minema vaatama mida see endast kujutab
Vasta
#6

Ford kasutas ka Pierburgi nimelist 2-lõõrilist, mis näeb samasugune välja kui weber Smile Endalgi selline üleliigne kusagil riiulis seismas...
Vasta
#7

Marcello Kirjutas:Ford oli hea vihje
Auto24-s pakutakse Sierra 2,0 weberit
http://www.auto24.ee/products/detail_pro...p?id=37799
peab vist minema vaatama mida see endast kujutab

nende aasta sierradel mingi imelik pool elektrooniline karpa,mingi selline imelik aju moodi karp on nagu pritsungil karpa kõrval kapoti all.
Vasta
#8

Mina panin Fiero 2,5L mootorile läbikärsand pritsungi asemele Moskvitši karbussi K126H ja suuremad düüsid. Põhieesmärk oligi stabiilne töö, sest suured 4tollised kolvid panid remonditud mootori rappuma.
Fordi, Nissani, veoautu ja veel paar karbussi nii head tulemust ei andnud kui moskvitsi oma.
Vasta
#9

Mina olin 7-aastat ,,laulatatud,, Opel Rekordiga. Tollel kah 2.0 mootor peal. Karpaks Varajet-2. Natuke kapriisne asi oli aga peale sisu vahetust(tihendid, nõelklapp jne.) toimis peris häste. Karpa praegugi alles, kui on huvi võin ära anda.
Terv.Jaanus
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne