Postitused: 201
Teemad: 10
Liitus: Oct 2002
Maine:
1
Ise arvan, et võiks olla 2-lõõriga \'progressive\'-tüüpi (st põhi- ja abilõõr).
Eesmärgiks pole max HP, vaid pigem sujuv sõit, mõistlik küttekulu ja hea reguleeritavus.
vene Weberi-kloon oleks iseenesest kena, aga venelastel pole minuteada sellist 2-liitrist mootorit, mille oma annaks sobitada.
Postitused: 206
Teemad: 31
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Miks ei pane oma 2L mootorile tehasekarpat?
Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Postitused: 201
Teemad: 10
Liitus: Oct 2002
Maine:
1
mootor on 2,0 VW õhkjahutusega bokser 70-ndate keskpaigast. Originaalis on tal 2 Solexi karpat, aga seda süsteemi ma ei usalda. Väga raske on neid vanu päevinäinud Solexeid korralikult tööle saada, seda enam 2 tk koos sünkroonis.
Tõsi küll, asendades 2 karpat üheainsaga langeb mingil määral tippvõimsus, aga sellega olen valmis leppima, eeldusel et pöördemoment madalatel ja keskmistel pööretel alles jääb.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Mina panin Fiero 2,5L mootorile läbikärsand pritsungi asemele Moskvitši karbussi K126H ja suuremad düüsid. Põhieesmärk oligi stabiilne töö, sest suured 4tollised kolvid panid remonditud mootori rappuma.
Fordi, Nissani, veoautu ja veel paar karbussi nii head tulemust ei andnud kui moskvitsi oma.
Postitused: 251
Teemad: 49
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Mina olin 7-aastat ,,laulatatud,, Opel Rekordiga. Tollel kah 2.0 mootor peal. Karpaks Varajet-2. Natuke kapriisne asi oli aga peale sisu vahetust(tihendid, nõelklapp jne.) toimis peris häste. Karpa praegugi alles, kui on huvi võin ära anda.
Terv.Jaanus