Muhu moto vahetus
#1

Nimelt, minu suksul on moto läbi! leidsin ühelt vanalt täiesti uue mootori aga tahab saada 4000kr aga samas olen kuulnud et asendatakse mingite teistega ( fiat,...,...,) mis nimelt siis! mis on suhteliselt suure kw ja annab ilma väga suurte lammutamiseta vahele pista! ja ilma et peax muretsema et auto sillad verdud vastu peavad.EI hakkagi enam uut teemat tegema, surkan oma teise küssa kah veel siia, et kuidas muhul neid pidureid paremaks saab ? ? ? Big Grin

Tänud teile juba ette, ja tahan öelda et on hea meel, et neid masinaid veel leidub ja neile AUSTAJAID

Vasta
#2

skorpion3 Kirjutas:... moto läbi... olen kuulnud et asendatakse mingite teistega ... mis on suhteliselt suure kw...

See kW (hj) asi on küll üsna rangelt paigas. Sobivad vaid need jõuallikad, mille kW (hj) ei ole algsest jõuallikast suurem kui 1,3 korda. Muidu asi ARKis respekti ei saa ning temast saab teha vaid nn \"põllurallika\". Või teedel kulgemisel ning TÜVides riskida permanentselt lubamatu ümberehituse kopsaka trahviga.

Muidugi on põhimõtteline võimalus paigaldatavat jõuallikat deforsseerida (teised karburaatori düüsid, miski piirik seguklapile vms), mis selle kW alla viiks, kuid ma ei ole kindel, kas ja millisel moel ARKi inimesed seda aktsepteerivad.
Soovitan esialgu külastadagi ARKi eksperte ning kuulata, mida nad üldse räägivad säärase ümberehituse kohta.

Ja viimane on pisimärkus - austusest kuulsa füüsiku hr Watt\'i vastu kirjutatakse kW ALATI suure W-tähega.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

ei olegi nii ümberehitamie! mootor lihtsalt õhtal ja kuna vahetama peab nagunii, siis mõtlesin mingit lääne suunitulusega moto panna aga see oli muidugi ainult MÕTLESIN ja sellest ka uurimine puurimine. ühesõnaga tahaks midagi,millel on vesijahutus
Vasta
#4

skorpion3 Kirjutas:ei olegi nii ümberehitamie!

Igasugune tehase nomenklatuurist teistsuguse mootori panemine on seaduste järgi ümberehitus ning vajab ARKi heakskiitu, keerulisematel juhtusel ekspertiisigi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

soovitaks sulle Fiat 127/ Uno/ Panda 0.9 liitrist mootorit, mis on piisavalt väike, töökindel, ökonoomne ning oma 33kW juures päris hea minekuga. Sama mootorit tehti ka 29 ja 35 kilovatisena. Üks muhk juba sõidab Eestis selle motoga, seega peaks see mootor muhule täitsa sobima.
Vasta
#6

omega Kirjutas:soovitaks sulle Fiat 127/ Uno/ Panda 0.9 liitrist mootorit, mis on piisavalt väike, töökindel, ökonoomne ning oma 33kW juures päris hea minekuga. Sama mootorit tehti ka 29 ja 35 kilovatisena. Üks muhk juba sõidab Eestis selle motoga, seega peaks see mootor muhule täitsa sobima.
Sellise mootoriga sõidab rohkem kui 1 muhk, kuid siduri ehitus on raske, kuna vaja kombineerida erinevatest juppidest kokku. Ja töökindluses küll ei saa kiita Smile jahutus ikka probleemne kuna ei saa radikale niipalju õhku peale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne