Gaz 24 Kustom
#1

Volga.
Hetkel auto on ribadeks ning töö käib põhja kallal. Ühtteist keevitamist ikka peab tegema, eriti pagasnikupõhjaga ja ees käigukasti tunneli juurest. Mujal natuke rahulikum, aga tööd siiski küllaga.

Stiililiselt selline \'60 kruiser-kustom. Sest oma välimuselt ta seda ise ju ka on.
Eks siis kui midagi uudist, siis kriban juurde. Praegu on seis veel roostene.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#2

kruiser-kustom? On plaanis ka \"raami\" kallale minna (katus alla, jne.)? Edu!

MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Vasta
#3

CUSTOM jeeeh. Kui äkki kribad U2le auto kere ja moto nri siis äkki prooviks tuvastada aastat.Big Grin Mul vist üks spikker olemas.Kaabakas nagu ma olen.Big Grin
Vasta
#4

Niisiis, herr Agaa - ei saa numbrit anda, kuna autole anti regamisega uued kerenumbrid üldse, kuna vanad puudusid.

Aga tänase garaaziskäiguga on pagasnikupõhja asemel tohutu auk. See ikka puhta mäda oli ja üleüldse see tagumine sektsioon tuleb enamvähem uus ehitada kõik. Tagumine paneel läheb nagunii täiesti cleaniks, see oli juba ennegi plaanis, aga kogu see nö sisikond tuleb ka uuesti teha enamjaolt.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#5

mis auto rool see peal on?
Vasta
#6

Mingi Luisi vanakool minuarust. See ei jää sinna, olge täitsa mureta, lihtsalt sellega tegelemiseni on veel aega.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#7

Tegemist ju sulaselge Eesti tööga, ehk Koeru ART-2. Selliselt riistalt pole mõtet kerenumbrit ja väljalaskeaastat otsidagi. Vastav, numbritega pleki tükk keevitati vahel lihtsalt ukseposti külge aga vahel jäeti ka \"markeerimata\". Uus tehti ka kapotialune alumiiniumist silt, kus peal oli uus number.

Originaaliaustajana ei nuta sugugi seda autot taga ja soovin tugevalt jõudu sellega hakkama saamisel!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#8

Selge. Aitäh.
Ise ka vahepeal juba sain teada, et sellel igast numbrid absoluutselt puudusid ja ümberregistreerimisel anti uued kerenumbrid. Need siis kleebib peale kunagi.

Aga siinkohal huvitks natuke sellest osast: \"....Eesti tööga, ehk Koeru ART-2\"? Et mis see siis täpselt on ja mis seal tehti?

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#9

Koeru Autoremonditehas tegi kapitaalremonti Volgadele.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10

Aspelund juba kirjutas, mida see lühend tegelikult tähendas. Tänapäevaselt võiks seda ka pidada inglise keelseks väljendiks, ehk tegu on tõelise autoehituse \"kunstiga\". Nimelt tegeldi Koerus riigi autopargi eluea pikendamisega. Koguti peetud Volgad kokku ja lammutati algosadeks, kehvad osad utiliseeriti ja korralikumatest hakati uuesti autosid komplekteerima, lisades vajadusel ka uusi või remonditud detaile.
Üldjuhul õmmeldi polstrid ise, punasest ja villasest riidest ning mustast dermatiinist, armatuurlaud koos kõlariauguga kaeti ka dermatiiniga. Taksot kõlbasid sellised autod veel mitu aastat sõitma, samuti said neid endale madalamakaliibrilised ettevõtted ja sealsed ametnikud.
Selliseid autoremondi ettevõtteid oli pea igas liiduvabariigis aga Koerus oli kõige novaatorlikum, kus autosid valmistati lausa \"konduktor\" meetodil, st kered liikusid aluste peal ühest tsehhist teise. Konveier meetodini, nagu päris tehases, ei jõutudki.

Keegi korralikuma Koeru Volga omanik võiks ju sellise riista säilitada tulevastele põlvedele originaalis, paraku olid need nii kehvakvaliteedilised, et neid pole säilinud kuigi palju.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#11

http://www.pilt.ee/photo/327070/6474793/ <- Gaz-24(Koeru-Mobiil)
Vasta
#12

Niisiis.
Iga garaaziskäiguga läheb asi järjest tõsisemaks ja suht kindel, et ostan veel nii mõnegi tahvli plekki juurde.

Aga ühes teises teemaski mainisn, et veel suht siidikäpp praktilistelt oskustelt alles olen, nii et, siit ka üks mureküsimus: nimelt tagumised poolraamid on tagumistest otsadest kohati mädad? Et mismoodi siin käituda? Kas peaks terve poolraami välja vahetama või on ehk mingi muu lahendus, et neid tagumisi otsi parandada?

Eks mõne aja pärast, kui ühtteist tulemust ka juba näha, siis saab pildilisa. Praegu veel ainult üks suur roostehunnik. Hea vähemalt käed \"soojaks\" tehaWink

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#13

Sillad ja kogu muu kraam tuleb nagunii juba varsti alt kõige täiega ära kiskuda,, et kogu põhi normaalselt üle käia. ja sillajupid ka kõik ilusti värvida ja nii.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#14



Aga ühes teises teemaski mainisn, et veel suht siidikäpp praktilistelt oskustelt alles olen, nii et, siit ka üks mureküsimus: nimelt tagumised poolraamid on tagumistest otsadest kohati mädad? Et mismoodi siin käituda? Kas peaks terve poolraami välja vahetama või on ehk mingi muu lahendus, et neid tagumisi otsi parandada?
****************************************************************************
Mine osta (sealt kus plekkigi) karprauda õhukese seinaga ja jätka seda sealt kus vaja.Seda olen ka ise kasutanud.Tulemus jääb Koeru tehase tasemeleBig Grin või isegi üle kui nagu endale teed.Samas kui hullud sul tagumised rattakoopad on?Kui vajavad keevitamist siis oleks mõeldav nad suuremaks teha,et suurem rehv või tõstmist/langetamis süsteemi vahele ehitada(nagu Citroenil).Kui sul mõnda ust vaja siis võibolla saab abi kui lakapeale tuhlama minna.Ei miskit head aga mitte keevitust vajavad.
Vasta
#15

Õige küll.Mõõda ja MõõdaWink. Kui siiski soovid miskit suuremat tulevikus sinna alla istutada(rehve) siis oleks mõtekas koobast suurendada.Ei mingeid kumerusi vms. nagu originaalis vaid tee nagu nö. poolik tünnipõhi. Poolkaar ja siis sinna sirge plekk peale.Nagu mõne kiirendus auto pagasnikus. Saab rahulikult ka suurema rehviga sõita(205r15 näiteks).
Annab kiirust juurde ilma mootori pöördeid kasvatamatta.Kütusekulu seega väiksem.Big Grin
Vasta
#16

Nii. Üks abiküsimus jälle.
Kuna mõtles siin mis ma mõtlen, aga et, tulemus oleks ikka ilgelt vinge, siis paremat plaani ma ei tea: kogu see tagumine põhjaosa, mis on suht mäda ikka, kogu täiega peale tagaistmeid ära lõigata, täies pikkuses piisavalt paksust karprauast poolraamid ning sinna uus korralik põhjaplekk peale. Ka uued rattakoopad teha. peas ongi sama idee, nagu ka herr Agaa siin mainis.
Sillad keeran enne alt ära ja auto ajan küljele.
Et nüüd kogu see krempel peale sellist ulatuslikku lõikamist kokku ei vajuks, siis minu väike peakene mõtles, et tuleks ajutised põikitoed keevitada kere vahele. Näiteks kolm tükki: rattakoobaste kohale, pagasnikuruumi keskele tibade vahele ja täitsa lõppu, tagumise paneeli juurde ka. Ja siis lõigata see väljavahetatav osa välja ning uus asemele ehitada.

Siit siis küsimused:

1. Kas sellistest ajutistest tugedest piisaks, et laiali ei vajuks?
2. Kui paksust plekist peaks olema see karpraud, millega need poolraamid asendada?
3. Kas mu idee on väga haige? Sest, et ma ei näe muud võimalust selle asja korralikuks tegemisel.
Viitsimise korral siis paluks huvitavaid vastuseid ja lahendusi. hetkel ei oska rohkem midagi selgitavamat kirjutada, kuna pea juba jõle paks sellest mõtlemisest.......

Ette tänades,

Chopper.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#17

Päris kõva töö. Olen kuulnud sellist juttu, et peale tagumiste poolramide vahetust on volgat väga raske ilusti otse sõitma saada, kokkujooks. Sügisel lappasin ühte 24\'ja remondiraamatut onu juures, seal oli pilt koos kere tolerantsidega, seega oletan et paarist risttalast jääb väheks, eriti kui veel külili keerad. Pärast kui keevitatud kera jälle ratastele paned võib kere kõver olla kui banaan.

P.S. kas said mu sõnumi kätte?
Vasta
#18

jah, robi, aitäh, unustasingi vastata, hetkel ka jälle marukiire, saadan Sulle vastuse umbes homme.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#19

Hmm....aga et mis siis võiks olla lahendus? Ainult pool poolraamidest välja vahetada on ju ka mõttetu või kuidas? Niimoodi ju nõrk tundub jäävat? Pärast sõidad kohalt nii, et sild jääb maha....

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#20

raami ehituse näide. Siin on tegu siiski vaid raamiga, mitte kandevkere nökerdamisega. kaugused täpselt maha märgitud. Arvan , et kandevkere tegemine on kordades hullem
[Pilt: Lincoln_30.jpg]

Enne kui alustad loe ja vaata läbi projektid bmw ja lincoln. Massiivsed raamitööd on tehtud mõlemal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne