gaz-69 kerenumber
#1

tahaks siis teada, et kus asub see numbri rida gaz 69-l?
Vasta
#2

Väidetavalt tagumises parempoolses kere nurgas...seal, kuhu kinnitub viimane presendi kinnituskaar.

Tihti on see koht aga tugevdusplaadiga üle keevitatud.

Asp


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Ja 69A number asub paremal küljel tagumise ukse luku poolse ukse posti juures, sama tüki peal kuhu katuse raamid kinnituvad.
Vasta
#4

kas kere number võib olla ka kapotialusel tahvlil, kui originaal kohast seda ei leia
Vasta
#5

purunui Kirjutas:kas kere number võib olla ka kapotialusel tahvlil, kui originaal kohast seda ei leia

Seal on ta nagunii, kui see silt juhuslikult alles on. Ainult et... ARKi jaoks on tarvis ikka kere/raami sisse löödud numbrit. Erinevalt muide GAZ-51st, kus number oli raamile värvitud, kuid see on paljude \"arklastega\" suhtlemisel juba minu andmetel vahel jamasid tekitanud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

purunui kas su 69-l on eesti paberid või vene omad, vene omadel võib juhtuda, et kere on vahetatud ilma numbrita nagu minu omal oli, ma pole algul ka seda numbrit leidnud ja siis arki vana kraapis numbri välja ja siis tekkis hunnik jama.
Vasta
#7

jah kahjuks ei leidnud kerelt numbrit. Nüüd tahaks aga teada mida tähendavad numbrid tahvlikesel kapoti all. Tahvlilt ei loe muud välja kui ainult kolm rida numbreid:

418485

273

7

Sellises järjestuses nad seal on. Esimene on kindlasti kere number aga need teised?
Kas viimane võib olla aastaarvu lõpp äkki?
Vasta
#8

kas kellelgi ei ole tõesti aimu, mis numbrid need teised on?
Vasta
#9

Mul oli ka seal plaat numbritega liimitult, kukkus küljest ära ja tagasi ma seda küll ei pannud sest mitte ühegi raami mootori ega kere numbriga see kokku küll ei läinud. ma ei usu, et minul 69 kohta käivates raamatutes ka sele plaadi kohta miskit leidub aga ma korra vaatan üle.
Vasta
#10

Enda 69\'l tegi ARK uue kerenumbri, kuna vana numbrit polnud mitte kusagilt võimalik välja lugeda. Kleebiti mingi kleeps mootoriruumi ja uksepostile. Kahjuks tuleb need kleepsud ise üle liimida, liim ei pea.
Vasta
#11

Vaatasin raamatud üle ja sealt nagu arvatud midagi tarka ei leidundu selle numbritega plaadi kohta. Mul ARK-is tehti üldse suurt nalja, härra ülevaataja ei jaganud vist vene paberitest ja keelest suurt sittagi ja pani kere numbrina uutésse paberitesse kirja raami numbri kere numbri pähe (kuigi ma juhtisin ta tähelepanu just sellele et kere on ilma numbrita vahetatud) ja lisaks märgiti et number markeerimata alusel nii, et kere on siiamaani ilma numbrita.

purunui ehk valgustaksid meid, kas sul on vene või eesti paberid juhul kui vene paberid on, siis huvitaks mis sul on kirjas raami, kere ja mootori nr koha peal.
Vasta
#12

Asi ongi selles, et dok. puuduvad. Autol oli küljes vaid üks number (F 2022 EA), siis vene tähega. Nüüd uuringi kui \"lihtne\" on seda masinat uuesti arvele võtta. Kuna auto ise halli värvi, kahtlustan, et tegu Räpina (Rahumäe) kapitaaliga. Sellepärast olen ka huvitatud teiste numbrite tähendusest kapoti alusel tahvlil.
Vasta
#13

Natuke OT, aga mis koha pealt 69\'l raaminumbrit tuleks otsida? Minul autol on eesti paberid, kuhu tehasetähise (VIN) lahtrisse on trükitud kerenumber (9021) auto kere tagumise parempoolse nurga pealt. See oli ka ainuke identifitseerimisnumber vene passis. Kapotialuste alumiiniumplaadikeste pealt enam numbreid välja lugeda ei õnnestunud.
Vasta
#14

69 raami number peaks asuma kunde poolses raami tagumises otsas umbes ratta ja kere tagumise nurga vahelisel alal VÄRVITUNA raami väljast nähtaval küljel ja arvatavasti näed sa sealt ainult roostet või uut värvi oleneb kui korras kellegi masin on, arki see raami number üldiselt ei huvita, eriti mis puutub värvitud numbritesse. võimalik on et selle kapoti alusel plaadil on raami number olemas aga kindel ma selles küll pole.
Vasta
#15

Olaf Kirjutas:69 raami number peaks asuma kunde poolses raami tagumises otsas umbes ratta ja kere tagumise nurga vahelisel alal VÄRVITUNA raami väljast nähtaval küljel ja arvatavasti näed sa sealt ainult roostet või uut värvi...

Veidi OT, aga 51-l oli ka raami number raamile värvitud. On olnud au näha isendit, kus tehasevärv ja number veel rooste vahelt välja kumavad:
[Pilt: 51nr.jpg]

Usun, et sama šriftiga oli tehtud ka 69 raaminumber.


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#16

Selge, kui number raamile ainult värvitud oli, on see sealt juba väga ammu kadunud...
Vasta
#17

mul tahvlikesel sellised numbrid, milline kere, milline raami oma?
muud ma sealt välja ei loe. arvatavasti kapitaalis paigaldatud silt.

418485

273

7

Vasta
#18

Ma arvan, et see pikk number võib ehk isegi olla raami oma sest need raami numbrid mis ma näinud olen on küll võrdlemisi pikad olnud. Igatahes esimese seeria UAZi raamil on küll minu kirjeldatud kohas värvitud number, enda selle masina raamil on sealt veel miskit paista. Vanemate meeste jutu järgi peaks seal kapoti alusel plekil olema raami number aga ühtegi kindlat viidet selle tõesuse kohta küll ei tea. Minu 69A-l on vene paberite järgi raami nr 151924. Kui pabereid pole siis peaks arvele võtmise koha pealt ikka arki uurima minema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne