13-03-2005, 10:28 AM
Tervist kaasfoorumlased!
Kuna pole omale suutnud veel auto süüdet ja elektripoolt selgeks teha siis küsiks nõu targematel vendadel.
Nimelt on probleem selline et Fordi kaheliitrisel V6-l on probleeme normaalse käimisega ja pakutud on, et kommutaator paneb segast.
nagu ma aru olen saanud siis selle kommutaatori puhul on tegemist kontaktivaba süütega. Nüüd aga selline loll küsimus et kas see kommutaator asub jagajas sees või on tegemist mingi eraldi jupiga?
Ning kui keeruline on kommutaatori vahetus ning kas seda on üldse normaalse raha eest saada?
valts@elektrit ei jaga
Kuna pole omale suutnud veel auto süüdet ja elektripoolt selgeks teha siis küsiks nõu targematel vendadel.
Nimelt on probleem selline et Fordi kaheliitrisel V6-l on probleeme normaalse käimisega ja pakutud on, et kommutaator paneb segast.
nagu ma aru olen saanud siis selle kommutaatori puhul on tegemist kontaktivaba süütega. Nüüd aga selline loll küsimus et kas see kommutaator asub jagajas sees või on tegemist mingi eraldi jupiga?
Ning kui keeruline on kommutaatori vahetus ning kas seda on üldse normaalse raha eest saada?
valts@elektrit ei jaga
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon