Keeruline süüde
#1

Tervist kaasfoorumlased!

Kuna pole omale suutnud veel auto süüdet ja elektripoolt selgeks teha siis küsiks nõu targematel vendadel.
Nimelt on probleem selline et Fordi kaheliitrisel V6-l on probleeme normaalse käimisega ja pakutud on, et kommutaator paneb segast.
nagu ma aru olen saanud siis selle kommutaatori puhul on tegemist kontaktivaba süütega. Nüüd aga selline loll küsimus et kas see kommutaator asub jagajas sees või on tegemist mingi eraldi jupiga?
Ning kui keeruline on kommutaatori vahetus ning kas seda on üldse normaalse raha eest saada?

valts@elektrit ei jaga

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#2

Sõbra Audi 80 kadus säde ära. Viga oli kommutaatoris. Uus maksis 400.- krooni.
Vasta
#3

Tervist!
Uuemal Fordil on kommutaator igatahes jagaja kyljes.Scorpiol naitex.See on nisuke kandiline vidin jagaja kylje peal ja tavaliselt annab lihtsalt otsad mingil suvalisel hetkel misjarel s\'de kaob.Vidinal on peal Motorcrafti kiri ja sisse l\'heb mingi umbes 3 voi 4 juhtmega pistik.Parandamine v;imatu,vahetamine suht lihtne 2kruvi vist.Edu otsimisel

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#4

Kommutaator on elektrooniline lüliti mida juhib andur , mis on jagajas.


Vasta
#5

Antud isendil on küll kapotiall jagaja läheduses umbes 10x10 cm mõõtmetega hall karbike mille peal kiri Motorcraft ja kust tuleb juhtmeid välja nii mõnigi. See siis vist minu otsitav kommutaator.
Selge, peab siis hakkama sellist otsima. Autoks muidu 1976 Taunus. Loodan et sellel kommutaatori ka leiab.

Suur tänu vajaliku info eest.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne