Uus hobiajakiri
#41

ant87 Kirjutas:Õigekirja kohapealt niipalju, et oli tõesti apsakaid nii sõnade õigekirja kohapealt kui ka komadega. Sisu oli igatahes hea ja vead ei seganud ka seetõttu eriti.
HK nr.2 sai endale ka keeletoimetaja. Aga on veel arenguruumi. Kas sai keeleliselt parem?
Vasta
#42

Huvitav, et juba mitmendat päeva on uus number müügis, kuid minu postkastis veel pole Rolleyes Ei teagi kellele kõrri karata Sad
Vasta
#43

Kas neljas number?


Vasta
#44

wax Kirjutas:Huvitav, et juba mitmendat päeva on uus number müügis, kuid minu postkastis veel pole Rolleyes Ei teagi kellele kõrri karata Sad

Lõpuks tuli - 4 päeva peale poelettidele ilmumist Rolleyes
Vasta
#45

wax Kirjutas:
wax Kirjutas:Huvitav, et juba mitmendat päeva on uus number müügis, kuid minu postkastis veel pole Rolleyes Ei teagi kellele kõrri karata Sad

Lõpuks tuli - 4 päeva peale poelettidele ilmumist Rolleyes

Tegelikult tuleb täiega \"tänada\" sellist asutust, kui Eesti Post. Täieline õnnetus on see omamoodi monopol, kes ei viitsi, ei suuda, ei taha, ei ... mitte midagi operatiivselt teha. HobiKlubi nr.4 viidi Eesti Posti reedel, tellijate jaotuskava saadeti veel oluliselt varem. Samas, tõelisesse monopoli, Lehepunkti, kes jaotab trükised laiali Eesti kõikidesse jaemüügipunktidesse, läks hunnik esmaspäeval. Eraäri suudab nii kiiresti reageerida, et suuremates/paremates poodides oli ajakiri müügil juba esmaspäeva õhtul.
Kahjuks on süsteem selline ja ei toimetus ega isegi vanajumal ei suuda monopole väärata. Naljakas oleks ju ka valmistrükitud ajakirja nädalajagu kinni hoida? Kahepäevane aeg peaks siiski postiteenuse pakkujale olema piisav aeg, kuid Eestis kahjuks see nii pole.
Vabandame ... kuid neid suuri konglomeraate ei suuda mitte üks kirjastus muuta.
Edit: vabandame muidugi ka hilinemise pärast, eks on meiegi üliväikesel kollektiivil selles oma osa, kuid suurema \"põntsu\" pani trükimasina rike ja uskumatu järjekord kaane lakkimisel. UV-lakkimisega tegelevat vaid üks firma ... aga palju on lakkimist vajavaid trükiseid? Ainult lakkimise kaotamine kiirendaks protsessi päris tuntavalt. Lugejaid see kaane lakk vist ei huvita, kuid reklaamiandjate jaoks on glamuur oluline.
Priit@ kelle jaoks on ajakirja tegemine järjekordne hobi(mis viib koledal kombel väljaBig Grin)
Vasta
#46

Tänasest ka lõpuks Hiiumaal saadaval
ja sedagi ainul mõnes Lehepunkti letis.

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#47

PlyVal64 Kirjutas:Tegelikult tuleb täiega \"tänada\" sellist asutust, kui Eesti Post.
Kahjuks on süsteem selline ja ei toimetus ega isegi vanajumal ei suuda monopole väärata.

Võiks ju ajakirjandus hakata kasutama era kuriir teenust.USAs näiteks lehti jagatakse nõnda. Kui kopereeruda mõningate ajakirjadega/ajalehtedega siis tasuks see ära. Tasu oleks ju sama mis Eesti Post võtab ühe ajakirjapealt. Mingi erafirma teeks selle teenuse ära küll. Ja oleks efektiivne ka.Lihtsalt idee mis mõnele äriidee otsiale võiks mõtlemise ainet anda.

Just a man!
Vasta
#48

kalevpoeg Kirjutas:Võiks ju ajakirjandus hakata kasutama era kuriir teenust.USAs näiteks lehti jagatakse nõnda. Kui kopereeruda mõningate ajakirjadega/ajalehtedega siis tasuks see ära. Tasu oleks ju sama mis Eesti Post võtab ühe ajakirjapealt. Mingi erafirma teeks selle teenuse ära küll. Ja oleks efektiivne ka.Lihtsalt idee mis mõnele äriidee otsiale võiks mõtlemise ainet anda.

Selline \"era\"kuller oli (on) eestis olemas \"D2D\" e. uksest ukseni... vähemasti lihtkirjade edasitoimetamine oli küll tunduvalt soodsam EP-ga võrreldes.

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#49

ints Kirjutas:
kalevpoeg Kirjutas:Võiks ju ajakirjandus hakata kasutama era kuriir teenust.USAs näiteks lehti jagatakse nõnda. Kui kopereeruda mõningate ajakirjadega/ajalehtedega siis tasuks see ära. Tasu oleks ju sama mis Eesti Post võtab ühe ajakirjapealt. Mingi erafirma teeks selle teenuse ära küll. Ja oleks efektiivne ka.Lihtsalt idee mis mõnele äriidee otsiale võiks mõtlemise ainet anda.

Selline \"era\"kuller oli (on) eestis olemas \"D2D\" e. uksest ukseni... vähemasti lihtkirjade edasitoimetamine oli küll tunduvalt soodsam EP-ga võrreldes.
Ka Eestis toovad osa (ilmselt isegi suurema osa) ajakirjandust kätte erafirmad. Tartus näteks toob kõiki suuremaid lehti ja ka mõnda ajakirja kätte Ekspress Post. Muidugi eelistab erafirma ainult suuremaid linnu, külakolkasse ei tule ta iial.
D2D on praegugi olemas. Odavam ta küll on, kuid kirjade kättetoimetamise kvaliteet on küll üsna kehv. Sama teenust pakuvad veel paar väikest firmat. Ajakirjanduse kättetoimetamisega ei tegele neist minu teada ükski. Vist isegi D2D-st suurem tegija RaPos läks paar aastat tagasi pankrotti.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#50

Kuulsin et Hobiajakiri on pankrotistumas.Kas see on tõsi?
Hea ajakiri,kas siis lugejaskond ikka väike?Ei tea mis juhtus?
Siin päästetakse vanakraami hoolega, ehk tasuks ka Hobiajakirja päästa.
Meetoditest ju puudust ei tuleks.

Mis puutub mu eelmisse posti siis erakuller oleks ka ju lehe poolt otse palgatav Toyota Hiace omanik kes viitsib tööd teha! Ei pea ju mingi lausa firma olema, lihtsalt agar hakkaja kel ka paar sarnast sõpra vms.
Lihtsalt mõte.

Just a man!
Vasta
#51

kalevpoeg Kirjutas:Kuulsin et Hobiajakiri on pankrotistumas.Kas see on tõsi?
Hea ajakiri,kas siis lugejaskond ikka väike?Ei tea mis juhtus?

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=16063
Vasta
#52

Sain siis täna omikul ostetud tolle viienda numbri! Alexela bensukast Pärnus.

loll on loll olla.
Vasta
#53

HOBIKLUBI päästmiseks on ilmselt ennekõike vaja vabatahtlikke ajakirjanikke. Minul on igastahes väga piinlik, et ma pole suutnud ennast kokku võtta ja midagi kirjutada, vähemalt olen üritanud teemasid anda. Seega esinen noorsoole üleskutsega "Haarata leegitsev sõnatõrvik" ja saata oma kirjatükk koos piltidega avaldamiseks, vaevalt peale kirjavigade parandamist toimetus häid artikleid tagasi lükkab.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#54

Ma ürtian midagi praegu teha Wink
Vasta
#55

Postitusi lugedes jääb mulje, et hobiajakiri on mandril lausa kultusväljaande seisuses, mida oodatakse pikisilmi ja haaratakse siis lettidelt otse jooksu pealt. Huvitav, Kuressaare müügikohtades kipub seesamane ajakiri nukralt seisma kuni uus number müügile tuleb. Seega - teadmiseks, kui mandril napib, siis saarelt saab abi.
Vasta
#56

Mul on umb. kümmne aasta staazh Mobilistile kaastöö tegemises, seega
pakun oma abi (tasu pole vaja, ajakirjast endast ära ei ütle) Hobiklubile kui on vaja materjali. Asja osalised saavad kontakti PM'ga.

Just a man!
Vasta
#57

Kaubandusketis nähtud Hobiklubi uut numbrit. Lennake peale!

Terv,
Valts

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#58

Köhin siia vahepeale enda tagasihoidliku soovi:

Tahaksin osta hobiklubi numbrid 2,3,4,5 ... Kui keegi on
läbi vaadanud ja ei kollektsioneeri või kui kellelgi on 2 tk,
ning valmidus loovutada üks mulle, siis paluks mulle maili
peale teada anda (usku@msn.com) või siis telefoni teel
5268439. Räbaldunud, kortsunud ja välja lõigatud piltidega
eksemplare mitte pakkuda! Eriti kähku tahaks osasid 2 ja 3 Toungue

terv
U.

/neid ju ikka on kuus ilmunud? mul 1. ja viimane olemas/

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#59

Proovi toimetusega ühendust võtta, neil peaks vanu numbreid olema.
Vasta
#60

tegin seda juba, neil on 3. otsas... aga eks ma kõik teised siis tellingi sealt.

seega update: tahan ainult 3. numbrit Smile

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne