hea nali ehk mida huvitavat on teinud \"meistrimehed\"
#1

nimelt sain alles hiljuti soetatud mazda 626GLX ja mõtlesin,et teen suveks korda ja võtsin matid ja kõik salongi tühjaks ja siis suundusin pagasnikusse ja võtsin amordi koopa katted maha ja avastasin nalja.Eelmine omanik oli uued koopad teinud klaaskiud riidest ja pahtlist karp jäi ausalt lahti ime,et veel amort välja ei lennanud kui ära tõin selle auto nüüd vaja kõik uuesti teha.
On ikka meistrimehi välja lastud kes ei oska midagi teha korralikult.Mis siin imestada olen igasugu asju näinud isegi puidust autopõhi on tehtud vat see oli mees kes selle valmis tegi.Big GrinSmile
Vasta
#2

Inglismaal on väga levinud autoremondimaterjal küpsisekarbi plekk, meeldejäävamatest on meeles veel ka kanaaia võrk ja ajalehed (mõlemad siis pahtli all).

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

on ikka kino mehd küll siis .Smile
Vasta
#4

Tädimees leidis oma muhu küljekarbi seest plastiliini ja dressipüksid. Pahtli alt siis. See juhtus juba aastakümneid tagasi. Nii et leiutajad pole maailmas uus nähtus ja arvata on, et ega nad kuhugi ei kao ka.
Vasta
#5

Üks tuttav, kes vanasti automaaler oli, tegi oma läbimädanenud põhjaga Lada müügikõlbulikuks väga lihtsalt: viskas salongi lagedaks, sarrus sisse ja valas sent-kaks betooni peale Smile Pärast värv peale ja sisu sisse. Igastahes müügiks see auto läks, ja ostja veel kiitis - oh kui hästi see masin ikka teel istub Smile
Vasta
#6

Kunagi kui isa autot müügiks tegi siis kasutas ajalehte ja EPO liimi roosteaukude katmiseks Big Grin
Vasta
#7

Kuulnud veel, et tagadiffrisse ulgumise vältimiseks lisati peenikest saepuru ning veel näinud, et plastiliini pahtli asemel kasutatud.
Vasta
#8

Ühel minu mossel on makroflex-ist küljekarbid.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#9

Ma olen Soomes ise teinud ühe Mazdarisu pagasniku põhja \"külmkeevituse\" teel. Ülevaatuseks sai teha, muu põhja olin ju keevitanud, mis augud üles olivad loetud ja läks ülevaatusele, tunni pärast mees tagasi, et ülevaataja pagassi põhjast piigi läbi löönd. Nad raisad säälmail üsna reipasti rapsivad sihukse kolesuure naaskliga, kui kuskilt läbi läheb, siis olgu keevitatud.
Nu kutt siis tuli tagasi, ütles et kaks tundi aega, peab uuesti näitama minema. Reede õhtu oli. Rebisin põhjamati üles, no oli ikke mäda küll. Omanik seletas, et visaku ma lihtsalt seestpoolt paik peale. No üritan mina aga kere ei juhi niipalju elektrit, et keevitada saaks Smile No paneme neediga, pika otsimise peale leidsin ÜHE koha kuhu neet kinni soostus jääma. Esimese plekitükikese sain sedasi paigal püsima, sinna külge neetisin järgmise ja nii edasi, kogu pagassipõhja nisukestest postkaardi suurustest lappidest kokku. Lemminkäise pikipoika tõrva sai kõvasti peale pintseldatud ja matt tagasi visatud. Altpoolt ka uhkesti tõrvatud, et ülevaataja liiga ligi nokkima ei viitsiks minna Smile Templi sai kätte nigu midagist Smile

loll on loll olla.
Vasta
#10

raul Kirjutas:Üks tuttav, kes vanasti automaaler oli, tegi oma läbimädanenud põhjaga Lada müügikõlbulikuks väga lihtsalt: viskas salongi lagedaks, sarrus sisse ja valas sent-kaks betooni peale Smile Pärast värv peale ja sisu sisse. Igastahes müügiks see auto läks, ja ostja veel kiitis - oh kui hästi see masin ikka teel istub Smile
Tuntud filmist \"Kopikas\" on meelde jäänud et filmis peategelaseks olnud Vaz 2101-e põhi ka mingil hetkel asfalteeriti. Asfalt ka ju selline materjal mis ei lase roostel ligi tulla, aga samas on asfaldi segus nii palju mitte vajaliku materjali sees, mida auto hiljem endaga kaasa peab vedama. Kahtlemata ka sel \"Kopikal\" teel istumine paranes tublisti.
Vasta
#11

Mis puutub kopikasse, siis sügaval vene ajal parandasid garaaži-Sergeid ZIL-ide käändteljelõtkusid niimoodu, et puurisid 10-kopikalise sisse augu ja panid selle käändtelje ja paralleelvarda liigendisse. Kolin kadus hetkega...
Vasta
#12

mida Te imestate.......ma läksin ühte kohta endale töökohta vaatama....seal pandi pahtliga ja klaaskiuga rooste augud kinni ...ilma ,et rooste yldse ära puhastatakse.
Firma nime ei hakka nimeta ! Wink
Vasta
#13

Tuli meelde et ühe sitaga olen ise hakkama saanud. Kunagi omasin Datsun 120AFi millel klapisääretihendid läbi olid, kuna autost tahtsin niikuinii lahti saada siis ei hakkanud raha raiskama. Traktori kütte voolikust sai parajad jupid lõigatud ja need tihendite asemele panna. Madalatel pööretel isegi ei suitsenud aga ui gaasi andsid siisBig Grin
Aga ära müüsin teisel päeval koheSmile
Vasta
#14

jah olen ise ka sigadusega hakkama saanud müüsin toyota corolla 77a olid saaled läbi ja uusi ka ei hakkanud ostma ja võtsin vanaisa sõiaaekse püksirihma ja lõikasin parajad liistakad ja panin külge ja töötas kui loomSmile
Vasta
#15

Aga, kes julgeb öelda, et NSVL aeg oli halb, ka siis töötas \"tarbijakaitse seadus\".Ostsin oma ZAZ-965 80-ndate algul.Samal ajal ostis ka üks teine sellise masina ja kuna remonditöid teostasime samal õuel, siis teadsime masinate olukorda.Tema jõudis sõita poest koju ja veidi peale ning mootor hakkas kolisema, pärast lahtivõtmist selgus, et saalede alla oli pandud peiliplekid. Värske autoomanik läks selle probleemiga poodi ja tema ostusummast mingi hulk tagastati, suurusjärku enam ei mäleta.Muide pärast mootori kap. remonti sõideti selle autoga kannis vähe.Nädala sees seisis masin garaaziz, laupäeval lükati välja, tehti puhtaks, sõideti tiir ümber maja ja pandi garaazi tagasi ja nii ikka pikemat aega, mis sellest masinast hiljemsai, ei oska õelda.
Vasta
#16

Aga Nüüd ikka tõesti nali.Üks seltsimees läks suvel ülevaatusele
ja ülevaataja küsib, et mis asjad need auto all ripuvad, olid nagu emahundi piimatäis tissid.Auto peremees oli korrosiooni peatamiseks valanud kõikvõimalikud kohad pigi täis ja teooria oli selline, et siis ei pääse õhk ligi ja protsess peatub.Isegi tuled olid tagant poolt pigi täis valatud, siis ei pidavat pirnid läbi põlema, kuna ka õhk ei pääse ligi.Ülevaatuselt see sõiduk muidugi läbi ei saanud, sest selle kere oli päris pehme ja sõidukiomanikul soovitati mõne keevitajamehe poole pöörduda, et sõiduriist korda teha.Ise võite arvata, kes sellist masinat teha võtaks, keevitajad ütlesid talle kohe, et paneme parem õues selle põlema, vähemalt töökoda jääb siis alles.
Vasta
#17

martinmannik Kirjutas:Mis puutub kopikasse, siis sügaval vene ajal parandasid garaaži-Sergeid ZIL-ide käändteljelõtkusid niimoodu, et puurisid 10-kopikalise sisse augu ja panid selle käändtelje ja paralleelvarda liigendisse. Kolin kadus hetkega...
Traktorite loksuvate roolimunakatega tehti nii, et läbi tavotiniplite löödi sinna eelnevalt tavotipritsi pandud EPO liimi ning järgmine hommik tehnilisel ülevaatusel probleeme lõtkudega polnud.
Vasta
#18

Sellistel meistrimeestel kes auto müügiks \"korda\" teevad ja sellega siin veel kiitlevad tuleks ... tehaSad

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta
#19

minult võttis ca 10a tagasi ööune see, kui müüsin (julma vaheltkasuga - nagu ikka) maha sportratta, mille piduritrossi kõrisid olin pikendanud/jupitanud (plastmasskõri tõmbasin korraliku peale) Big Grin

t,
omal ajal (sport-)jalgrattaid tihti vahetas - tänapäeval aga ühtki masinat, kuhu oma käekesed külge on pannud, maha ei müü... Wink
Vasta
#20

0liver Kirjutas:Sellistel meistrimeestel kes auto müügiks \"korda\" teevad ja sellega siin veel kiitlevad tuleks ... tehaSad
Asi ei ole kiitlemises, vaid vahendites mida kunagi raha puudusel kasutati. Täna mina ei osta isegi kasutatuid kumme autole alla (väljaarvatud sapika originaalid Wink ).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne