Projekt Delta!
#1

Sai siis ostetud endale delta raam 150 EEK-ga. Nüüd tuleb mootor osta, raam kokkupanna üle värvida ja muud sellist, teen siis kap remondi. Praeguseks olen juba raami laiali lammutanud. Homme läheb raam keevitusse ja siis saab edasi nokitseda....
Üks asi veel....Ostan V-501(M) mootorit. Võiks olla enamvähem töökorras ja muud sellist. Mootoriga võiks kaasas olla ka sellised asjad:leegitoru, summuti, süütepool, kommutaator ja karburaator. Hind võiks olla mingi 300 kuni 600. Hind oleneb sellest, mis kaasa annate ja millises korras mootor on. Mootor võiks asuda Viljandimaal või siis Tallina lähedal. Võite ka muid delta juppe pakkuda.
Pildid raamist

I'd rather be scared to death than bored to death!
Vasta
#2

Edu tegemistes.

Vaatasin, et seal on üks võrr mis näeb väga hea välja. Kas see on sinu oma?
Vasta
#3

Hmm
oh neid mälestusi. Sain enda delta täpselt samasugusena kastitäis juppe.
Lõpptulemus oli hea sai delta jawa vastu vahetatud.
Kannatust tee see raam ilusti korda, värvi üle. Eks sa selle mootori ka juurde saad. Minul läks 3 aastat mootori kokkupanekuks, kuna ise ei osanud ja ei viitsinud ka, aga selleeest projekti oli vaja.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#4

to Erik: Jah. Mul on küll üks korda tehtud (punane)võrr

I'd rather be scared to death than bored to death!
Vasta
#5

Üks küsimus: Et kas riga ja delta piduritel mingit erinevust on?

Mul on piduri veits väiksem kui kui rattal on piduri koht. Kui piduri sisse asetan siis jääb mingi 0,5 cm puudu, et ta terve ratta sisu ära täidaks. Veits segane jutt...

I'd rather be scared to death than bored to death!
Vasta
#6

kui sa mõtled et klotside ja rummu vahel on vahe sees siis peabgi kuna pidurdusmaa peab ju ka olema, ega klotisd ei saa koguaeg vastu rummu käiaSmile
Vasta
#7

Klotsid liiga kulunud või valesti reguleeritud sul. Piduriosa on neil sama.
Vasta
#8

klotside ja selle võlli vahele, mis neid laiali lükkab, käivad kandilised plekk-kausid et vältida klotsi otste kulumist. see pool sentimeetrit võib ka sellest tulla, kontrolli üle, ilma nende plekist vidinateta sa kaua pidureid ei kasuta (kui üldse).


Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#9

ma arvan et rigal ja deltal on ikka erinevad piduri süsteemid sest mul ei sobi piduri kinnitus ka tagakiige külge.
Eelmist probleemi oli raske seletada...niisiis tegin väikse joonise mis võib aidata probleemist aru saada...(kasutasin netist võetud pilti)[img]C:\\Documents and Settings\\Mihkel\\My Documents\\My Pictures\\Delta\\selgitus.JPEG[/img]

I'd rather be scared to death than bored to death!
Vasta
#10

ma arvan et rigal ja deltal on ikka erinevad piduri süsteemid sest mul ei sobi piduri kinnitus ka tagakiige külge.
Eelmist probleemi oli raske seletada...niisiis tegin väikse joonise mis võib aidata probleemist aru saada...(kasutasin netist võetud pilti)Väike selgitus

I'd rather be scared to death than bored to death!
Vasta
#11

minu 1961 aasta riga mopeedil on hoopis teisugune piduritrummel kui uuema aja mopeedidel&võrridel, nii ees- kui ka tagaratal. Ma usun, et see piduri systeem pole õige masina omaSmile
Vasta
#12

äkki sa täpsustaksid, mis mopeedimudeliga täpselt tegu on ja mis seal siis piduriosas väidetavalt erineb...
Vasta
#13

Deltal jms käis minumäletamist mööda seal üks rauast jurakas veel vahel, mis siis hoidis klotse ja seda kaussi, kuhu viimase kinnituvad, kinni
Vasta
#14

on ka piduri trumbid väiksemad mopeedil kui võrril

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#15

niih....pole praegu erilist aega deltat teha olnud kuid siiski on uus värv osadel peal ja raam enamvähem koos. Paagiga on aint jama...seal \"kerged\" mõlgid sees ja nende täis pahteldamine ei ole ka just eriti kerge.
Aga ikka veel pole ma leidnud normaalset mootorit(ühe olen kuid se enamvähem laiali ja mõned jupid puudu) ja pregu otsin ma ikka veel mootorit. Pakkuge kui kellelgi on!
Puuduvad asjad:
  • gaasi rutska
  • Mootor
  • Summuti
Pakkuge neid asju kui kellelgi on!


I'd rather be scared to death than bored to death!
Vasta
#16

pildid ka nüüd üleval: kliki siia

I'd rather be scared to death than bored to death!
Vasta
#17

Eelmine nädal sai ostetud deltale mootor. Olen seda nüüd natuke putitanud ja uusi juppe ostnud. Mootor oli ise 200 EEk-i.
Natuke palju oli sellises korras mootori kohata, kuid siiski sain mingi mootori. Käisin täna turul ka ja ostsin juppe. 800 krooni läks juppide peale! Kui nüüd mootor õigesti kokku saada, peaks vist asja liikuma saama lähi nädalatel(päevadel).
Oleks vaja ka külje karbid(või mis iganes need karteri külgedele lähevad) veits ilusamaks teha,(pilt)küsimus selles, et kuidas seda teha saaks?
Teine küsimus ka veel. Sidur ei lahuta...Kui hooba tõmmata, siis peaks lahutama hakkama kuid ei hakka(on aru saada, et ta lükkab ikka siduri laiali). Kas asi võib olla selles, et mul ei ole veel õli siduri juures(sidur on uus)?

I'd rather be scared to death than bored to death!
Vasta
#18

Küljekarpide puhastamiseks kasutasin puuri otsa käivat nailonharja. Puudus on see, et iga nuka taha ei pääse sellega. Pärast mingi poleerimise möksiga veel üle nühkida ja vahatada, et uuesti tuhmiks ei läheks.

Aga võibolla annab siin juba hea tulemuse pesemine. (pesupulbri ja harjaga nühkida)
Vasta
#19

Tuli välja, et siduril mutter mis käib väntvõlli otsa oli millegi pärast liiga välja jäänd ja see takistas lahutamist.
Pani paagi peale ja hakksain juhtmestikku paigaldama. Trossid teen ka ise... Uuendasin pilte ka

I'd rather be scared to death than bored to death!
Vasta
#20

Kas kellelgi deltale sumbutit on pakkuda? Mul praegu sumbuti puudub ja selleta vist eriti hea sõita ei ole...Kui kellelgi Viljandimaalt on sumbutit pakkuda, siis teatage sellest mulle \"kuidagi\"Toungue

I'd rather be scared to death than bored to death!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne