ryblikw114
Registreerimata
nii nyyd siis sulas mu vana vauxhall hangest välja.auto on mul aastast 76 ja vahel on 2,3 77 kw mootor.4sil ja mingi 30 kraadi viltu aiste vahel.kuid karpa on mingi imelik sest et tal nagu ei ole üldse ühtegi kruvi mida regullida või mida sättida ja sissevõtt on tal ka külje peal et ei saa topkat teha.lihtsalt auto käivitub jube halavasti.enne kui bena õieti ette ketrab on tavaliselt juba aku tühi.bena mehhaaniline pump ise on korras aga nagu karpa ei võta või ei anna ette mootorile korralikult.
aga noh kui ikka ükskord käima läheb siis käib ilusti.ja sõita saab ,kuid jälle kui öö otsa seisab siis hommikul sama nali.
mulle räägiti kunagi et mingi imekarbuss et mingi vaakumiga või midagi taolist.
äkki siin on nii pädevat meistrimeest leida kes lahendax asja nii ä
ära et mul see auto saaks suvex korda,maksan korraliku töö eest korralikult!
tahan nimelt selle autoga uunikute sõidule minna. ja muidu suvel natuke chillida.auto on vauxhall victor vx fe2300.
Postitused: 429
Teemad: 18
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
25-03-2005, 22:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2005, 23:11 PM ja muutjaks oli
vdp.)
Rover SD1 owners manuali andmetel on Zenith 175 CDEF karpale lisatud seade nimega FASD ja mis aitab kaasa külmalt käivitamisele ja teeb rikast küttesegu. Kui see seade korralikult ei tööta, tekitab külmalt käivitamine probleeme - võibolla on asi selles.
Muuseas, Roveri puhul on Zenithi seguklapi reguleerimiseks vaja mingit spetsiaalset tööriista (!). Õnneks on minu Roveritel SU-d peal
.
Ega ma muidugi pead ei anna, et su Vauxhall samamoodi toimib.
EDIT: Rohkem infot FASD, SU ja Zenith kohta
http://www.roversd1.nl/sd1web/ >> Engines >> Fuelsystems
Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Postitused: 281
Teemad: 34
Liitus: Sep 2004
Maine:
3
ma nüüd pole päris kindel, aga mu saab99l on ka peal karburaator, millel külje pealt sissevõtt ja temal on selline asi ja mõnedel teistel samalaadsetel ka(Austin mini näiteks), et peal olevast plastikust korgi alla tuleb kallata õli, ma ei tea mis õli täpselt, aga ise kallan piduriõli. Täpselt sama jama oligi omal, et sõitis ilusti ja äkki enam ei läinud käima. kallasin sinna õli sisse(kaane küljes on ka üks kolvi moodi asi)seda peab seal olema päris palju aga nii, et see kolv ikka pärast ka ära mahub, ja jälle käivitub normaalselt
ryblikw114
Registreerimata
vot see on juba õigem jutt,on küll plastik kaan.mis seal all on polegi jõudnud veel uurida ,ma olen kuulnud et mingitel mersudel on ka siukesed stömbrergi nimelised karbusssid mis näevad samamoodi välja.eks ma lähen ja uurin värki mis seal peitub. aga igasugune info on alati teretulnud veel siia.
ryblikw114
Registreerimata
hullmaks Kirjutas:ma nüüd pole päris kindel, aga mu saab99l on ka peal karburaator, millel külje pealt sissevõtt ja temal on selline asi ja mõnedel teistel samalaadsetel ka(Austin mini näiteks), et peal olevast plastikust korgi alla tuleb kallata õli, ma ei tea mis õli täpselt, aga ise kallan piduriõli. Täpselt sama jama oligi omal, et sõitis ilusti ja äkki enam ei läinud käima. kallasin sinna õli sisse(kaane küljes on ka üks kolvi moodi asi)seda peab seal olema päris palju aga nii, et see kolv ikka pärast ka ära mahub, ja jälle käivitub normaalselt
kodanik hullmaks on ära teeninud õlled
sest et tundub et oli abi sellest korgi alla õli valamisest ,algul meelitasime käima startlifega ja siis juba kui nagu tiksus siis enam ei vajanud abi käivitusel.läks juba esimesest pöördest.niiet kodanik hullmaks võib ühendust võtta kui tartumaile satub