28-03-2005, 14:52 PM
Hetkel siis sõitmiseks Omega -91´2,0. Vaja natuke pisiasju nokitseda, sh. ka mootori nuka rihm vahetada.
Kuna mitte kaua aega tagasi sai Bmw-l rihma katkemise tagajärjel üsna tüütu töö tehtud (klapid jooksid mõõda kolbe kõveraks), siis hetkel on natuke hirm Opeli mootori suhtes. Rihm välimuselt paistab OK, aga siiski tahaks uue peale panna.
Hingerahustuseks seniks tahaks teada, kas ka Omegal (2,0 85 kW) jooksevad klapid \"pähe\" kui rihm katkeb? Lihtsalt pole lähiajal aega autoga eriti tegeleda...
Kuna mitte kaua aega tagasi sai Bmw-l rihma katkemise tagajärjel üsna tüütu töö tehtud (klapid jooksid mõõda kolbe kõveraks), siis hetkel on natuke hirm Opeli mootori suhtes. Rihm välimuselt paistab OK, aga siiski tahaks uue peale panna.
Hingerahustuseks seniks tahaks teada, kas ka Omegal (2,0 85 kW) jooksevad klapid \"pähe\" kui rihm katkeb? Lihtsalt pole lähiajal aega autoga eriti tegeleda...