Jawa kolb
#1

Tere. Küsimus siis selline, mis pidi peab olema jawa 250cm3 kolb, kas lohud väljalaske poole, või lohud karbussi poole.
Vasta
#2

Kolvil on nool peal!

Kui sellest ei aita, siis augud karbussi poole!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#3

See oli sõitnud kolb ja noolt polnud kuskil näha.
Vasta
#4

Kui mõtled kolvipõhjal olevaid lohke, siis need käivad karbussi poole. Alumises surnud seisus peavad nad olema kohakuti ülevoolukanalite ülemiste akendega.
Vasta
#5

nooli ei saa pimesi usaldada, sest erinevatel sotsmaade tehastel tähendas nool erinevat asja.

asi on muidugi kindel siis, kui täpselt tead, mida tehas noolega mõtles. kui ei tea, siis tasub vaadata rõngalukkude asukohta (et need üle akende ei jookseks).
Vasta
#6

Jawa tehas mõtles noolega tavaliselt sõidusuunda.
Vasta
#7

No jah, aga kui sõitnud kolvil pole noolt, mida siis teha ja kuidas panna. Lohud jäävad siis ikka vist karbussi poole
Vasta
#8

Paar korda vist nagu mainiti juba, et karbussi poole jah. Kui Sa natuke tähelepanelikumalt uurid seda kolbi ja silindri aknaid, siis näed ise mille jaoks need \"lohud\" seal on ja et kolb saab silindris ainult ühte pidi käia.
Vasta
#9

ok selge, tänan.

Teema lukku
Vasta
#10

Seda on võimalik panna ainult ühte moodi peale, kõige lihtsam on nii vaadata, et rõngatihvtid ei lähe üle kanalite. Muudpidi pole mõtet panna.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne