04-04-2005, 22:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2005, 22:31 PM ja muutjaks oli valdo.)
Nii, sattus minu valdusse ajalooline foto (seda Riia jaamahoonetki pole enam mitu aastakümmet muide) 1955. aastast.
Mind aga huvitavad seal seisvad sõidukid. Vasakult alates:
1. GAZ-51 furgoon? \"Kong\" nagu meenutaks PAZ 651, aga kas neid nii vara tehti? Kindlalt on see täismetallkabiiniga puust ustega isend, sest 1955 täismetallkabiini veel ei olnud. Kes pakub, millega on täpselt tegu?
2. Siin on kõik selge - kabriolett-Pobi.
3. Ka enam-vähem selge- M-400 või 401 või Opel Kadett või Olümpia.
4. 51 \"ninaga\" buss? Selline kõrgete tuuleklaasidega - näen säärast isendit esimest korda. Millega tegu - kas RAFi tehase varajase toodanguga, mõne muu N-Liidu tehase toodanguga või trofeebussiga, millele 51 esiots \"istutatud\"?
5. Siin on ka kõik selge - 1. seeria 51 - puust kabiin, lahtine aku, puust astmelaud, 2 auguga veljed.
Mind aga huvitavad seal seisvad sõidukid. Vasakult alates:
1. GAZ-51 furgoon? \"Kong\" nagu meenutaks PAZ 651, aga kas neid nii vara tehti? Kindlalt on see täismetallkabiiniga puust ustega isend, sest 1955 täismetallkabiini veel ei olnud. Kes pakub, millega on täpselt tegu?
2. Siin on kõik selge - kabriolett-Pobi.
3. Ka enam-vähem selge- M-400 või 401 või Opel Kadett või Olümpia.
4. 51 \"ninaga\" buss? Selline kõrgete tuuleklaasidega - näen säärast isendit esimest korda. Millega tegu - kas RAFi tehase varajase toodanguga, mõne muu N-Liidu tehase toodanguga või trofeebussiga, millele 51 esiots \"istutatud\"?
5. Siin on ka kõik selge - 1. seeria 51 - puust kabiin, lahtine aku, puust astmelaud, 2 auguga veljed.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.