Opel Admiral/Diplomat???
#1

palju selliseid isendeid eestis ka on?

ühte mingi 40-nda aasta Admirali nägin mingi kuu tagasi sõitmas Männikul!

kas ka mõni Diplomat v8 eestis liikvel?
Vasta
#2

Sellist Admirali Sa Eestist vaevalt leiad.
Mina igatahes ei tea, et siin oleks sellist
olnud, mina ja tuttavad kohanud ei ole.

Esiteks ei olnud 1930te lõpul suur Admiral
sugugi toodetuim Opeli mudel - kui Kadette,
Olümpiaid ja osalt ka Super6si ja Kapitäne
ikka toodeti palju, siis Admirale palju
vähem. Andrei galerii
(http://www.autogallery.org.ru/) andmetel
kokku vaid veidi üle 6400 auto. Uuemat
Olümpiat (OL38) näiteks üle 87 tuhande ja
uuemat Kadetti K38 (mille liin viidi Venesse
ja pandi mossesid tegema) üle 74 tuhande.

Teiseks on viimastel aastatel palju
suuremaid autosid Eestist välja müüdud...
ka selline Admiral oleks võinud minna sama
teed.

Samas... Wehrmachti ajast 1944 võis siia
paljut jääda ning ka hiljem, kui N Liidu
suurlinnadest \"fashstlikud\" autod
välja puksiti ja siia müüdi... Palju on aga
hävinud ja ümber ehitatud.


Parimat,

Valdo Praust

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Võrus, Solomil on roheline sedaan Admiral UNIC seeria numbriga, sõitis veel 2000 a. unikute \"sajandi sõidul\", üpris originaal.
Tartus on kabrio Admiral Lõhmusel, kuid volga 21 tehnikal. Tartus oli haruldane Admiral -universaal kerega (pikema kerega taga lisa külje aknaga) viidi aastaid tagasi saksamaale puukoormas.
Vasta
#4

Uuematest rääkida, siis selline (Admiral B?)-

[Pilt: T77.jpg]

vedeles veel aastat viis tagasi Mustamäel, Ekstra poe kõrval.
Roheline ja mootorit polnud.
Mis saand on, ei tea. Sad
Vasta
#5

no täitsa lõpp ma ju nägin oma silmaga ja auto sõitis minust 1 m kauguselt mööda..opel admiral oli,selline ymmara kujuga,30-40 stiilis,2 laternat ees ja läikiv iluvõre ees ja muu ta olla ei saanud...auto keeras välja Männiku auto romula teelt ja kulges siis linnapoole...
ma loodan,et ma kummitust ei näinud,sest neid ma kyll uskuda ei taha!
auto oli musta värvi!
Vasta
#6

Sõjaeelsetest on Rakveres samuti üks 4 uksega kabriolett.
Sedaane oli Eestis kindlasti rohkem kui 1-2. Aga palju praeguseks alles on pole teada.
Vähemalt ühte Admirali müüdi aastaid tagasi Soome.
Aga kas 2-uksega Gläser või Hebmüller kabriolette ka Eesti olnud on?
Vasta
#7

Kas see Võru roheline Admiral siiski mitte GAZ-i mootoriga pole?
Vasta
#8

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Jansa
Uuematest rääkida, siis selline (Admiral B?)-
B jah.
Tsitaat:vedeles veel aastat viis tagasi Mustamäel, Ekstra poe kõrval.
Täpsemalt Ekstra poest järgmine 9-kordne Magistrali poole.
Tsitaat:Roheline ja mootorit polnud.
Algul oli roheline, pärast mäkerdati mattmustaks.
Tsitaat:Mis saand on, ei tea. Sad

Täpselt ei tea (küllap emexisse läks), aga kui keegi kindlasti teada tahab saada, siis võin ju uurida. Too masin nimelt kuulus ühele mu kunagisele klassivennale. Oli ostes juba totaalne romu - 6-st silindrist töötasid vist umbes pooled, kere oli suht ussitanud jne jne...
Vasta
#9

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: wax
Kas see Võru roheline Admiral siiski mitte GAZ-i mootoriga pole?
Solomi Admiralil on originaal mootor, R6 ja ripp klapidega.
Vasta
#10

kõvad asjad need Admiralid,kindlasti järgmine liikur millele mõtlema hakkan kui coupe valmis ehitanSmile
Vasta
#11

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: manic
Aga kas 2-uksega Gläser või Hebmüller kabriolette ka Eesti olnud on?

Pead ei anna aga Tartus oli naabruses ühel tegelasel nimetet isend, mida oli plaanis originaali taastada ja siis mingi 800000 tuhhiga vist Shveitsi müüa. Kuna masinast oli originaalis liiga vähe säilinud, siis läks masin hot-rodi projektiks (opeli v6 3.0 24v jne.) Sel ajal kui masin maja ees seisis, siis vaatasin kataloogist järele, et seda masinat oli toodetud ainult 5000-6500 tk
Vasta
#12

Pärnus asub üke küll veic kaua sesinud ,aga v8 kindlasti.

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Jäger
palju selliseid isendeid eestis ka on?

ühte mingi 40-nda aasta Admirali nägin mingi kuu tagasi sõitmas Männikul!

kas ka mõni Diplomat v8 eestis liikvel?
Vasta
#13

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Alts

Sel ajal kui masin maja ees seisis, siis vaatasin kataloogist järele, et seda masinat oli toodetud ainult 5000-6500 tk

Ja kabriolette toodeti veel vähem, alla poole kõigist Admiralidest.
Lätis on üks restaureeritud kabrio-Admiral 27000 EURiga müügis.
Nende andmetel on kabriolette säilinud u 50, arvatavasti siis nii 4- kui 2-ukselisi kokku.
Vasta
#14

http://www.pidu.ee/index.php?go=gallery&g=1

Väga tugevalt ümber ehitatud Senatori (3,0 AT) tehnikale. Mustana ennem, pruunikas-punakana praegu. Alumine tulepaar ei ole orig., samuti iluvõre. Masinat oli veneajal tugevalt ümber ehitatud, kasutati maal mulla ja heinatöödel, jooksuosa kohandatud volga tehnikale.


Vasta
#15

Jõgeva lähedal Siimustis 98-99 sain sõita ennesõjaae
Admiraliga(4-ja uksega).Esisild väidetavalt originaal,tagasild
Nysalt.Mootor Gaz-51-lt.Kuna originaalis olla auto olnud lahtine,
pandud talle seitsmekümmnendatel vana Volga katus.
Kui vanad fotod üles leian,siis saab ka need üles pandud.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#16

Üks 39 aasta Admiral kabrio variant on minu käes ja täiesti sõidukorras, mootoriks on 51 ja kast on volga, esisild on Zim! ülejäänud peaks olema originaal! Originaal moto on ka olemas kuid ei raatsi seda peale panna ja sõita!!
Vasta
#17

Mõned aastad tagasi müüdi ühte sedaankerega Admirali Viljandis. Oli teine heledamat sinakat värvi ning käiguossa polnud originaal või puudus see osaliselt hoopis. Tahtsin juba asja uurima minna, et sellest mingi projekt teha, kuid "komistasin" siis oma Toyota otsa.
Vasta
#18

Ema ja isa pulmaauto oli Admiral
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne