ZAZ968 sidur
#1

ostsin pmst juppideks kisutud sapaka...mootor oli maas... anyyd vaja teada saada kuidasBig Grin sinna see sidur külge käib...ma ei saa aru mis moodi see lihtsalt tööle hakkab...sealt oleks nagu midagi mul otsast puudu: /
äkki oskate aidata mis seal otsas peaks olema...praegu on see tüüpiline siduri \"junn\"Big Grin toru otsas ja rohkem ei oska ma midagi sellega peale hakata...keeran küll ta käigukasti külge kinni aga tööle ei hakka...
Vasta
#2

sidur käib ikka hooratta otsa
Vasta
#3

Äkki mõni Zaz-i raamat abiks?
Vasta
#4

Mul raamat pakkuda http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=11046 150.-
Vasta
#5

ei ei...ma mõtlen see mehanism mis tõmbab seda sinuri \"kangi\" käigukasti küljes...ja teist mis on selle toru otsas... mis moodi neid omavahel ühendada?
Vasta
#6

maffia933 Kirjutas:ostsin pmst juppideks kisutud sapaka...mootor oli maas... anyyd vaja teada saada kuidasBig Grin sinna see sidur külge käib...ma ei saa aru mis moodi see lihtsalt tööle hakkab...sealt oleks nagu midagi mul otsast puudu: /
äkki oskate aidata mis seal otsas peaks olema...praegu on see tüüpiline siduri \"junn\"Big Grin toru otsas ja rohkem ei oska ma midagi sellega peale hakata...keeran küll ta käigukasti külge kinni aga tööle ei hakka...

ei ei...ma mõtlen see mehanism mis tõmbab seda sinuri \"kangi\" käigukasti küljes...ja teist mis on selle toru otsas... mis moodi neid omavahel ühendada?
Püüan mõistatada:
Kui tüüpiline siduri \"junn\" toru otsas on siduri töösilinder ja \"kang\" käigukasti juures on lahutuskahvli võlli hoob, mida ei tõmmata vaid lükatakse, siis on ilmselt nende kahe detaili vahelt puudu \"julk\" koos \"pabulatega\", mida kutsutakse tõukurvardaks koos reguleermutritega. Vardal üks ots on pikalt keermestatud, teine ots sile, kahevahel kuuekandiline osa võtmega kinnihoidmise jaoks.
Otsi see \"pabulatega\" \"julk\" üles, topi libe ots ees sügavale \"junni\" sisse, \"julgu\" teine ots koos \"pabulatega\" \"kangi\" taha. Sättinud \"julgu\" \"kangi\" ja \"junni\" vahele, kinnita \"junn\" kastile. Tõmmates \"julku\" täiega \"junni\" poole ja \"kangi\" teisele poole peab \"pabulate\" ja \"kangi\" vahele jääma 5-6 mm vahe, mis saadakse \"pabulaid\" vajadusele vastavalt keeratesWink
Vasta
#7

Heh, võtke ehk jah natuke rahulikumalt nende analoogiatega Smile Muidu on varsti kogu tehnilise alamfoorum nagu peldiku alumine osa.

Kuigi tegelikult on probleem vist selles, et eesti keeles puudub sõna tundmatu otstarbega jupi või vidina tähistamiseks...
Vasta
#8

okei aga milline see vahe lüli välja nägema peaks? pole õrna aimugi kuna see oli lahti...:/
Vasta
#9

siduri saime korda samuti ka juhtmed...
Vasta
#10

tere mul oleks üks probleem see et zaz 968a on benavoolikutel benapumba juures mingi kolmik et kas see on seal vajalik või võib panna benavooliku otse kanistrist võtma ega ei ole vajalik seda teist asja seal otsas nagu süütepooli kujuga
Vasta
#11

saab küll jah otse kanistrist vötta minuteada
Vasta
#12

süütepooli kujuga asi on salongisoenduse elektriline bensiinipump, mootori töölepanekuks seda vaja ei ole, piisab kui bensiinipumba juurest voolikujupp kanistrisse läheb
Vasta
#13

aitäh sulle mis su msn on oleks veel küsimusi
Vasta
#14

kas sul sidurikorv on sellel hooratal küljes ....kui on sis siduri ketas käib hoorata ja sidurikorvi vahel ....kinni ja peab ennem mootori peale panekut täpselt keskel olema ...(väntvõlli suhtes)....siis kui ketas on kulunud siis pane zigulii siduri ketas ...ainult nats treida tuleb seda siduriketta südamiku...siis saab päris hea paugupill (selle ketaga)
Vasta
#15

kas zaz 968al kui sidur on kinni kas tal mingi auk ka on kust siduri ketast näha saab ja lahti teha.ja kas see4 on tõsi et zazid võivad kergelt põlema minna
Vasta
#16

ja üks küssa veel kas zazil saab tagu vedrustust kõrgendada ja kas kellegil oleks nõu kuidas saab ja kust saab zaz 968 a 12 tolliseid kumme ja velgi
Vasta
#17

zazi veljed-rehvid peaks nagu ikka 13 tollised olema, vist muhust alates on nii olnud, 968A alla sobivad kindlasti 13 tollised, minuoma sõitis kunagi michelini omadega 165 laiad olid, vägahää oli. Kasutatud rehve otsi näiteks autoturult. Kergesti põlema ??? mõtled et kui lõke nurgaalla teha kas võtab tuld külge? Kui kahtlaseid ümberehitusi tehtud pole ega siis ise nii naljalt ikka ei sütti. mina olen oma silmaga rohkem näinud kuidas näiteks vanad passatid juhtmetest leegi välja viskavad.
Vasta
#18

mosseliiga foorumis EdR kirjutab:
Kui siduriketas on tüki aja seismise tõttu kinni kleepunud,siis toimi järgnevalt: Tõsta auto üks tagumine ratas(või mõlemad) üles,lülita esimene käik sisse,käivita nii mootor ja gaasi andes vajutada allavajutatud siduripeedaali korral pidurile. Nii peaksid kettad omavahel lahti tulema.
Sõbra Ladal oli ka selline probleem,oli teine terve talve seisnud ja kevadel sidur ei lahutunud. Tegime selle siinkirjeldatud "kadalipu" läbi ja saime kettad lahti.

Kui ikka see lahendus ka ei aita,siis tuleb vist sidurit laiali võtma hakata...
Vasta
#19

mis teha kui autol on õli paks ja ajab starterit aeglaselt ringi
Vasta
#20

No siis on ju 2 võimalust
a)Soojendad leeklambiga mootorit, natuke tuleohtlik ja aeganõudev tegevus.
b)Ostad väiksema viskoosusega õli.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne