Moskvitchi automaat käigukast?
#1

Tekkise selline küsimus vanu \"Za Ruljom\"e uurides.Nimelt 1971.a.nov. numbris räägitakse et Iževski aototehase ja NAMI spetsialistide kollektiv on välja töötand ja andnud katsetamiseks automaatkäigukast moskvich 412-le.Kas katsetustest midagi seeritootmise ka jõudis jääb arusaamatuks sest 1973.a.juuli numbris on taas pikk artikkel üle kahe lk automaatkasti tööpõhimõttest ja artikkli lõpus sammuti märkkus et atm kasti katsetatakse m-412-ne peal.
Kas need kastid kunagi ka tootmisse jõudsid ja kui kas siis ainult export seeriatele paigaldati või jäidki ainult katsetusteks???

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#2

Ju need automaatkastid ikka katsetusteks jäid...
Vasta
#3

Moskvas tehnika muuseomis on M-400 läbilõige millel on automaatkäigukast, kuid tootmisse see ei jõudnud.
Vasta
#4

Hmm
Olen kuulnud kuulujutte soomlasest, kelle naisuke ei saanud tavalise kastiga hakkama ja mehike ehitas mosu 412 ümber automaatkasti peale .
Kuid see on vaid ruumor, samas ega see nii raske ka ei ole.
Tööstusesse ei jõudnud see automaatkäigukast kunagi, väidetavalt olevat vaid mõned prototüübid tehtud.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#5

ints Kirjutas:Tekkise selline küsimus vanu \"Za Ruljom\"e uurides.Nimelt 1971.a.nov. numbris räägitakse et Iževski aototehase ja NAMI spetsialistide kollektiv on välja töötand ja andnud katsetamiseks automaatkäigukast moskvich 412-le.Kas katsetustest midagi seeritootmise ka jõudis jääb arusaamatuks sest 1973.a.juuli numbris on taas pikk artikkel üle kahe lk automaatkasti tööpõhimõttest ja artikkli lõpus sammuti märkkus et atm kasti katsetatakse m-412-ne peal.
Kas need kastid kunagi ka tootmisse jõudsid ja kui kas siis ainult export seeriatele paigaldati või jäidki ainult katsetusteks???
Automaatkastist ei tea ma midagi,aga kui uskuda vanu \"Za Ruljomme\" siis 412 oli mõneti õnnetu auto ses suhtes,et päris oma käigukasti see auto kunagi ei saanudki.Oli ta küll konstrueeritud ja katsetatud, kuid Omski masinatehas ei suutnud paarikümne aasta jooksul selle tootmist käivitada.Väidetavalt võimsuse puudumise tõttu.Nii veeresidki 2140 Moskvas ja 412 Izevskis kuni oma aja lõpuni käigukastiga mis põhines tegelikult 407 kastil.Tõsi,tugevdatuna ja moderniseerituna,aga asja see tegelikult ei muutnud.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#6

Oskad ehk täpsemalt öelda, mis \"Za Ruljomis\" tollest 2140 \"oma\" kastist juttu on?
Vasta
#7

pppp Kirjutas:Oskad ehk täpsemalt öelda, mis \"Za Ruljomis\" tollest 2140 \"oma\" kastist juttu on?
Täpse vastusega läheb pisut aega,(kogu see kogu suurelt osalt mul Tartumaal,sinna aga sattun alles alates 15.04)aga orienteeruvalt oli sellest juttu Za Ruljommis mis ilmus kusagil 84 või 85.Asi hoopis selles,et 412 ja 2140 jõuülekanne on identne.Nii,et jutt pole sugugi vaid nn.\"2140 oma kastist\"Juba kuulen,et olid erinevad silla reduktorid.Olidki.4,55; 4,22 ja 3,8... millegagi. Ja veel ... Kui oled vahetanud sidurit mudelil 403,408 ja päris algus aastate 412 tel siis pole see mingi probleem.Hiljem vahetus neil ka sidur,seda nii Moskvas kui ka Izevskis.Ja selle vahetus juba sootuks nutusem.
Aga see selleks.
Tervitades,Flanagan
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne