Riga Gauja 63-64 projekt
#61

Hmm, see bensu lõpmatu peale keeramine, millest kasu pole võib olla tingitud sellest, et gaasisiiber ei tule täielikult üles välja. Seda on hea kontrollida nii ,et keerad õhufiltri maha ja siis piilud sinna sisse ja keerad rutškat. Segukruvi tehasetimming oli minu meelest 4 pööret välja, võin ka eksida.
Vasta
#62

Keskhark oli värviall ku ta ostsin, st. et mingit värviollust oli märgata ja tsingist ei haisugi, teisel võrril mis oli musta värvi oli ka must keskhark.
Süüdet timmides sain asja tööle. Sõita saab, kuid ikkagi täisgaasiga, alumist otsa ei ole. Õhukopsikul on minuarust kõik avad täiesti lahti, kui aega on siis homme uurin.
Kui täpne süüde peab olema ? See, et max 3mm surnud seisul käib säde on suht võimatu silma ja lambiga teha. Kui Tallina kandis või lähiümbruses oleks mõni pädev inimene siis äkki saab kuidagit kaubale, et seadistab õieti ära.
Vasta
#63

millal asi kokku saab?
Vasta
#64

Vanad mehed on soovitanud--surnud seis :kontakti vahe zileti tera laiune.Pead ei anna,aga oma D5 sain käima

Lugupidamisega Lune
Vasta
#65

Cardo Kirjutas:Tööle läks pikka seadistamist nii, väntan hoo sisse, gaas põhja ja võtab mootori järgi ja kui sidurist lahutan siis töötab täisgaasiga, aga vedada ei jaksa kui siduri vabastan.Gaasi maha lastes sureb ka välja.
Kruvidest, see pikem all küljepeal on praktiliselt täitsa lahti, kui keeran kinni ja mingi jutu järgi 1,5 pööret ei ole lootustki. Gaasiklapi kruvi on ka suht põhja keeratud sisse.
Kui gaasiklapi kruvi on täitsa sisse keeratud siis sõidabki täispööretega ja madalaid pöördeid ei saa.
Vasta
#66

Cardo Kirjutas:Kui täpne süüde peab olema ? See, et max 3mm surnud seisul käib säde on suht võimatu silma ja lambiga teha. Kui Tallina kandis või lähiümbruses oleks mõni pädev inimene siis äkki saab kuidagit kaubale, et seadistab õieti ära.
Süüte sain mina oma võrril paika puust šašlõki vardaga, sobib ka tikk või hambaork vms. Pistad selle orgi küünlavindile tasapinnaliselt toetudes silindrisse ja keerad kolvi ÜSS-i ,ning toetad orgi kolvi peale ja teed vastu silindripead kriipsu orgile. Siis võtad orgi ära ning mõõdad ca. 3,5 millimeetrit ning siis paned orgi tagasi silindrisse ja keerad väntvõlli nii ,et see uus kriips oleks silindri peaga tasa ning siis saad kontaktid õigele avanemisnurgale panna.
Vasta
#67

Tundub, et asi ei ole süütes, olen proovind nii ja naa, pean bensufiltri vahele panema ja siis proovima, äkki mingid kolloidid ummistavad düüsi. Vana metallfilter oli suht tohletunud ja võtsin ära.
Vasta
#68

Vaatasin seda teemat kuid ei lugenud kõike läbi. Kas sa oled leidnud uued veljed sellele või mitte. Mul oleks pakkuda riga-7 veljed (kui on soovi).
Vasta
#69

Vabandan väga, et ei ole mitte saanud mahti võrri edasi arendada, kuid siiski üks asi kripeldab hingel, nimelt olen katsetanud ja proovinud erinevaid keskhargi vedrusid, kuid üksgi ei sobi, kas on liiga jäik või pikk või lühike jne.... , äkki kellelgi on head soovitust mis sinna sobiks.
Vasta
#70

Hea töö!
Vasta
#71

Niii...
1) Ziguli õliga ära sega KUNAGI bensiini, sest see on 4 taktilise õli ja ei saagi hästi käiia. Pane midagi välismaist kui hoolid masinast ja normaalselt ilma igasuguse tossuta sõita tahad (ise kasutan addinol super mv õli (punane).
2)Võrril pane alati bensiini filter vahele ja siis võib ka veel vahel düüsipeale hakata, sest see on võrril imepisike. Võta karpa uuesti lahti löö igatpidi suruõhuga läbi ja pane kokku ning keera segukruvi põhjast 1,5 pööret välja ning siis hakka alles katsetama. Vabaduuriga soovitan teha nii, et pinguta trossi niikaua kuni tekib vabaduur - seda sellepärast, et siis on teada et ta tõstab sul korralikult siibri ka üles. PUHASTA ÕHUFILTER ÄRA (lahti, sõelad kõik eraldi ära pesta, ning suruõhuga läbi ning kokku) JA HOIA ÕHUFILTER TÄIESTI LAHTI IGASUGU REGULEERINUID TEHES. Kütust peaks ta sul kuskil 1.5l sajale hakkama normaalselt võtma (tehasepoolt on antud 1 - 1-2l sajale.
3) Süüdet ÄRA pane tehase andmete järgi, sest bensiin on sul täiesti erinev sellest mis tal olema peaks (A-66). Süüde pane soovitatavalt nii varaseks kui võimalik ja kui käima läheb, siis proovid jälle ning muudad jälle väheke süüdet (seda teed muidugi seistes). Kontakti vahega on nii et selle võid panna natuke väiksema ka kui tehasepoolt ette antud on (0.4) mul on isiklikult kuskil 0.2 ja ei ole kontaktide vahel sädemest haisugi ning pööret jookseb tunduvalt rohkem.

Selline siis minu arvamus asjast, kui midagi teada tahad siis küsi agaWink Ma võiks selle võrrinduse ise ka üle vaadata, aga asun jõgevalBig Grin
Vasta
#72

Molotov51 Kirjutas:Pane midagi välismaist kui hoolid masinast ja normaalselt ilma igasuguse tossuta sõita tahad (ise kasutan addinol super mv
õli (punane).


2)Võrril pane alati bensiini filter vahele

Lugesin motokuurist sellist asja( idee autor oli kasutaja nobody), et lääne õlisid ei tohi kasutada, sest need pole mõeldud malmhülsidele( kuigi aru ma ei saanud, et mis vahe seal on, et mis materjalist need hülsid on), vaid tuleb kasutada Vene Autooli.

Lisaks sai teada sealt samast kohast ja selle sama autori poolt, et ei tohi panna kahetaktilisele masinale bensiinifiltrit, sest see püüab suure osa õlist kinni ja mootor ei saa koralikku määrimist. Tuleb hoopis kasutada diislifiltrit, sest see ei püüa õli kinni.

Ise ma neid väiteid ei usu, aga tahaks ikkagi kindel olla.


Vasta
#73

Oleme nüüd ausad, autool on ajast ja arust õli ja tema määrimisomadused on juba teada. Ning bensiini filtri kohapealt ummistabki autool seda ära, sest see ei segune penaga \"üheks\", mida aga kvaliteetsemad õlid teevad ja lähevad ilusti filtrist läbi. Kui kunagi ise ka autooliga sõitsin oli ka jama et kiskus õlifiltrit pikapeale tumedaks pruuniks ja oli probleeme ülekuumenemisega suht tugevalt, kuigi võisid panna õli niiet tossas.

Aga las igaüks kasutab seda õli mis hing lustib...Rolleyes
Vasta
#74

See õliteema on lõputu ja mõttetu. See selleks, hetkel olen tagasi Riiast kus külastasin Motomuuseumi ja käisin silitasin Gauja jõe vett Smile , eks ma ootan kuni keegi tark mul pilli käima paneb. Jutuvestjaid on palju nähtud ja ise ma rohkem teist piinama ei hakka, ei ole lihtsalt tahtmist teha seda mida ei ole ennem teinud.
Vasta
#75

Kevad on käes ja projekt on sügisest saadik kuivas keldris seisnud, kui päike välja tuleb ja meelde tuletan mismoodi neid pilte netti üles panna, siis peaks lugu jätkuma, 7 mai on taas kuupäev mil tuleb jahile minna, seniks võib ju midagi loovamat teha.

Hädasti on vaja seda ühe poole õiget pedaali ja esiratta piduri tross on rottidel urgu taritud, taas mitte ei leia kuigi tean, et ta on olemas Sad
Vasta
#76

Vahepeal käis läbi küsimus, et kus tsinkisid oma Gauja detaile? Kaasaarvatud kroomimine on huvitav, muude töödega saan ise hakkama, kuid see keemia pool pole just päris kodune teema. Võrri detailid pole just suured, seega lihtsalt tekib küsimus, kes viitsib jännata selliste väikeste kogustega, tänapäeva suhtumine ju teada.
Vasta
#77

Tsinkida saad tehases Volta Tallinnas.
Puhasta detailid kõigepealt,siis eemalda soolhappega vana tsink(aurusid mitte sisse hingata!eluohtlik!!!)
Peale eemaldamist(u.5 min) pese sooda veega puhtaks.
Kuivata detailid,eemalda rooste ja vii Voltasse.
Kroomimisega Sa ise hakkama ei saa ja võid Minuga ühendust võtta.

Ole tubli!

:I M Back
Vasta
#78

Selge, kui aeg käes, võtan kroomimise osas ühendust Smile, hetkel ootab raam liivapritsi ja siis on viimane Riga-5 detail puhastatud ja läheb kruntimiseks, eeltööks ja värvimiseks. Käisin võtsin ka konsultatsiooni Spies Hecker värvispetside käest ja siin antud soovitused leidsid seal kinnitust. Tänud! Kui mul Lõuna-Eesti kanti juhtumist on, võin tuua juba kroomimist vajavad detailid Sulle, Tsiklimeister? Telefoni numbri leidsin siit foorumi kontaktidest, nii et võtan ühendust.
On ehk mingit soovitust, millega alumiiniumdetaile keemiliselt ja pindmiselt oksiidist puhastada? Ehk väga lahjas seebikivi lahuses? Üks tuttav kaugel maal kasutab selleks mingit põrandapesuvahendit, mille ta lahustab ja alumiiniumist, õlised ning oksüdeerinud detailid sisse likku paneb mõneks ajaks. Pidi ilusti puhastama, kahjuks sellist asja meil ei müüda ja koostist ta ka ei tea öelda.
Vasta
#79

Kas keegi oskab öelda mis tsinkimist kasutas Cardo?Kas kuum või elektrolüütilist?
Vasta
#80

Üle pika aja taas siin, vana mina on lukku pandud, et siis tuleb uuega edasi minna. Ratas on pisut laagerdunud, puudunud vänt on leitud, uus karburaatorgi ostetud, hetkel otsin kusagilt teadmatusest seda võtit mis meenutab relaka võtit millega keerata kinni ja lahti keskjooksu otsakatteid, pisut tahab võll nihutamist, aga kuna sai teine kunagi üsna hästi kinni keeratud, ei taha teine mitte lahti tulla. Pilte peaks ka pisut riputama, aga ennem tuleb leida sobiv taust.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne