Kadet b mootorivahetus
#1

tere,
Plaan soetada suviseks kruisimiseks kadet B.
Kere(keevitus) tööd tehtud, sillaosa ja pidurid ok. Mootor tegemata.
kas on mõtet jännata selle 1.1 mootoriga.
kas on võimalik uuema Opeli tehnika kapoti alla tõsta?
Vasta
#2

otsi kasutaja \"astrona\" projektikas üles Smile
küsimus, kas on mõtet, küsi iseendalt.

\"uglyant\"i kadett on kah kusagil liikmete tegemiste hulgas.
Vasta
#3

Rõõm kuulda, et on siginemas järjekordne b kaatet.
Mina teeksin selle 1,1 mootori põhjalikult korda, on märksa lihtsam kui aretada mingi uus mootor aiste vahele, uuele mootorile peab ju niikuinii remondi tegema. 1,1mootorile on uusi varuosi ka piisavalt saada.
Vasta
#4

Nii vana 1,1 on tõenäoliselt sõiduomadustelt jubedus, ei ela, ei sure. Kui eesmärgiks pole muuseumieksponaat, vaid tänavaauto, siis ei tasu nii pisikeste mootorite jändamine end ära - kapremont on sama kallis kui suuremal mootoril.

Samas on suurema mootori panek ohtlik tegevus - vaevalt jõuad näiteks 1,6-se garaazhi vedada, kui avastad netis juba, et sama vaevaga on keegi kaheliitrise vahele torganud. Noh heakene küll, võtad siis kaheliitrise ligi, teed pulkadeks et kapremont teha - ainult selleks et avastada, et sama vaevaga kui originaalosi saaks sisse toppida ka performance osi. Ja hinnad on ka ainult 40% kõrgemad. Tellid ära, ootad kuni kohale jõuavad... ja siis tuleb sõber ja kaasvõitleja, kellel on samasugune mootor ja keda sa ammu näinud pole, jutuga et ta käis just Soomes ja seal oli kutt kes puuris-strokerdas sellesama kone kahe koma KOLME liitriseks ning sai sealt tänu progetavale juhtelektroonikale 50% rohkem võimsust. Käed hakkavad sügelema, õhtud mööduvad netis asja uurides ja varsti leiadki end jälle varuosa ja elektroonikapoe leti taga järjekordselt uusi juppe tellimas. Unes näed samal ajal hingamist parandavat abiseadet, millega saaks ka konservatiivse setupi puhul hobujõudude arvu kõrge kaarega järgmise numbriga algavaks nihutada... kasutatult ostes pole ka hind paha, hobujõu hinna viiks alla...

...ja auto ise sõidab rõõmsalt remontimata väikemootoriga edasi Smile
Vasta
#5

tjah.
katsub vaadata, kuidas esialgu lood on. Kere rem on sel autol tehtud, sisu aga väga raibe ja hallitab...tihendid ja esiklaas - prügimäele.
Lähen tsekkan kuskil lammaris ringi, ehk leiaks suuvalised korralikud istmed, tihendid ja müraisolatsiooni.
Ehk tõesti kannataks esialgu 1.1 liikuda...kui perspektiivi ja huvi on, istutaks calibra 2.0 16v vahele....seda juba siis hiljem.
Õnnneks jääb pärast ostmist ligi 10k vaba raha...ehk saab sellega üles vuntsida
Vasta
#6

Kui varuosadega probleeme peaks tekkima võid alati küsida, mul üht-teist on
Vasta
#7

Ja varuosade numbreid saab ehk minu käest.
Riiulis seisab Kadett B 1968 detsembri varuosakataloog.
Kuna ei ole ise sellesse põhjalikumalt süübinud, siis täpsemalt ei oska öelda Wink.
Aga olemas ta on.
Vasta
#8

Mootori vahetusest nii palju, et Opel Ascona 18E läks sinna peale sama kergelt kui ükspuha mis muu mootor. Ehk siis V6 läheb sinna arvatavsti isegi kergemini kui R4.
Kas sel mõtet on, otsustad ise. Peale selle peaks ARKi seisukohalt olema kõige mõtekam sinna 1.9S paigutada, kuna see oli ka tootmises - pole vaja expertiisi. Samas kinnitused vist 1.1N mootoriga on ikkagi erinevad. Et ARK üldse lubaks ümberehitust, peab mootor jääma alla 117hj ja alla 2.25L. Seega ohc mootir C20NE, ja CIH moto 22E on suht maksimum.

Kui 1.1 moto võtad maha, pead vahetama ka käigukasti ja tagasilla, kuna väike käigukas ei lähe teistele ja tagasild ei kannata 175 rehvidega startimistki. Kardaani pead niikuinii laskma teha. Kui sul on juba spiraalvedrudega tagasild, siis manta sild läheb sinna asemele peaaegu 1:1.
Väga rasket mootorit pole mõtet sinna panna, kui sa just esi-lehtvedru vahetama ei hakka Big Grin ja juhitavus kaoks.

Ühesõnaga mootori vahetus tähendaks täielikku auto tehnika ümberehitust.

Kui jääd siiski 1.1 peale, siis tea, et mul seisab 1 väidetavalt korras Big Grin mootor koos 10a seisnud mingi weber karpaga, aastast ca 70. Peale selle, kui hästi otsida, peaks mull olema ka veel 1 komplektne plokikaas + praoga komplektne plokk ning käigukast. Tagasillad said aga otsa Big Grin. Uglyanti\'l vist vedeleb kah vist veel mingeid juppe 2D sedan variandist.
Komplekteerisin praktiliselt kahest kadettist ühe kokku - ja seega muid juppe eriti pole.
siin foorumis \"ints\" põhimõtteliselt kandideerib eelisjärjekorras kõikidele alles jäänud osadele.

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne