Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
17-04-2005, 16:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2007, 20:23 PM ja muutjaks oli
pppp.)
tean, et
nõmmelt ülevalt, läks läbi kitsarööpaline kunagi, nüüdse Rahumäe kalmistu juures hargnes kaheks, üks läks vasakule, nüüdsele kelgumäele, teine läks aga paremalt. kes nõmmet teab siis järve selveri juures on sild, mille alt läheb praegu raudtee, sealt läks üle. edasi liivale ja rohkem ei tea.
Männikul, endiste sõjaväe kasarmute juures on olnud ka,
aga niipalju kui olen viimasel ajal sõitnud pääsküla rabas siis olen näinud pikkadel metsasihtradadel neid puu juppe mis alla käisid. keegi teab, kas sealt läks midagi kunagi ?
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Nii palju kui mina tean läks too wassak haru Mustamäe poole.See oli osa tollasest kindlusraudteest,mis aga lammutati20 aastatel.Noid endisi kitsa raudteetamme on senini näha ka Iru silla manu.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Harku karjäärist läks ka lai tee otse Pelguranda.Tollest alles veel tamm.Mingi aig oli linnaisadel mõte sinnba teha autotee aga asi läks wist rukkisse.Saaremaal on paljud teed ehitatud raudteetammile kus kunagi rong sõitnud pole.Kitsast teest veel niipalju,et osa praegusest Rapla -Märjamaa lõigust ongi ehitatud tollasele tammile.Tee äären on ka säilinud jaamahooned.Too tee mis läheb Tähetornist Harku pääle on ka endine kindlusraudtee oma.See oli edimene kitsa tee hävitamine 59 aastal.
Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
regard. seljuhul anna link
stretch. mul jäigi see mainimata, igastahes mingid suured mullahunnikud on seal jah. enam ei teagi.
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Postitused: 2,447
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
Pärnus oli kunagi Port Artur 1 kõrval rongijaam, jaamahoone on veel säilinud see kollane maja milles on Kasiino ja Kinnisvarabüroo Prior kontor. Sealne raudteede rägastik oli suht suur. Säilinud on ainult üks haru ja selle pakud, millele rööpad/liiprid pandi ja seda ka ainult Pärnu REV-i ja Decora taga, edasipidine osa on juba ära koristatud/mädanenud. Räägitavasti veel 60 `ndate lõpus oli see raudtee veel kasutuses.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
18-04-2005, 19:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2005, 19:34 PM ja muutjaks oli
Edel.)
Tuld ja kurja neile kes raudteid üles korjavad! Haapsalu-Riisipere sai eelmine aasta ajalooks ja Pärnu-Mõisakülat tabab tänavu sama saatus! Enam ei rahuldata haruteede lammutamistega,nüüd võetakse lausa terveid pealiine üles!
Haapsalu-Riisipere trassipildid leiab
http://www.pilt.ee/view/254490/ veel on rööpad maas.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Palju üldse Pärnu suunal kaubawedu rauteed mööda toimib?
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
19-04-2005, 07:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2005, 07:21 AM ja muutjaks oli
Edel.)
pokk10 Kirjutas:valdo Kirjutas:EdR Kirjutas:Tuld ja kurja neile kes raudteid üles korjavad! Haapsalu-Riisipere sai eelmine aasta ajalooks ja Pärnu-Mõisakülat tabab tänavu sama saatus!
On siis Mõisaküla trassi suvine üleskiskumine juba kindel asi?
Kui Vabariigi Valitsus kirjutab taotlusele alla, et Pärnu-Mõisaküla raudtee välja arvata avalike raudteede hulgast. Suht kindel jah. Samas kõik on võimalik...
Ja tõenäoliselt ta seda teeb kah! Eks nägime eelmine aasta kõik kuidas riik vaatas külmalt pealt,mismoodi Haapsalu-Riisipere raudtee üles kisti!
Siin üks artikkel
http://sakala.ajaleht.ee/070405/esileht/...015452.php Mitte ainult meie pool ei hakata tegema,vaid ka lätlased tegelevad juba oma poole peal!
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
Kas lähevad ajad nii kaugele, et ka Võru-Piusa võetakse üles ?
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Ega kellelgi ei ole informatsiooni mis kõrgusega rööpaid kasutati nn kindlusraudtee trassidel. Asi selles, et mul vedeleb koduaias juba eestiajast üks kõver, nähtavasti kindlusraudtee pöörangul kasutatud relsijupp.
Õigel ajal jäi vanemate inimeste käest selle kolaka saamislugu selgitamata.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 172
Teemad: 4
Liitus: Aug 2004
Maine:
3
Jah,oli ikka Riga-Lenska.
Kusjuures,1920datel läks teiselpool Peipsit ka raudtee Piiterisse.Praegu lõppeb see Mustvee vastaskaldal.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
25-04-2005, 21:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2005, 21:59 PM ja muutjaks oli
Edel.)
et Riia-Peterburi reisirong viidi 1990ndatel ümber Gulbene peale.
[/quote]
Lätist Gülbene kaudu Venemaale minev tee on tänaseks juba ammu suletud ja pilt 2003.aastast
http://www.parovoz.com/newgallery/index.php?ID=5151&LNG=EN Paistab küll olevat juba kaua kasutamatta...
[/quote]
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...