Likvideeritud raudteed

(27-09-2009, 13:04 PM)mrali Kirjutas:  Idablokis siiamaani kaevandusraudteid küllaga (Põlevkivi Raudtee), ainuke viimasel ajal seal likvideeritud lõik on Auvere-Musta (ehk Eesti Elektrijaam), mis kuulus ka EVR-ile.

Sellel liinil liikus viimati sajandialul ka Edelaraudtee diiselrong,liin nimetusega Narva-Musta. Sinna pääses vaid erilubadega.
Huvitav jah,Auvere-Musta enam rööpaid pole. Mulle on vaid ebaselgeks jäänud,millal need sealt ära korjati.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

(27-09-2009, 21:52 PM)EdR Kirjutas:  
(27-09-2009, 13:04 PM)mrali Kirjutas:  Idablokis siiamaani kaevandusraudteid küllaga (Põlevkivi Raudtee), ainuke viimasel ajal seal likvideeritud lõik on Auvere-Musta (ehk Eesti Elektrijaam), mis kuulus ka EVR-ile.

Sellel liinil liikus viimati sajandialul ka Edelaraudtee diiselrong,liin nimetusega Narva-Musta. Sinna pääses vaid erilubadega.
Huvitav jah,Auvere-Musta enam rööpaid pole. Mulle on vaid ebaselgeks jäänud,millal need sealt ära korjati.
Mis jutt see nüüd on, et erilubadega. Kõik võisid sõita, ei tehtud ju vahet kas oled lihtlabane tööline või suvaline huviline (pileteid ei müüdud). Toona ei olnud ka kõik veel aiaga piiratud ja igale poole oli vaba ligipääs.
Vasta

(27-09-2009, 22:31 PM)Regardman Kirjutas:  
(27-09-2009, 21:52 PM)EdR Kirjutas:  
(27-09-2009, 13:04 PM)mrali Kirjutas:  Idablokis siiamaani kaevandusraudteid küllaga (Põlevkivi Raudtee), ainuke viimasel ajal seal likvideeritud lõik on Auvere-Musta (ehk Eesti Elektrijaam), mis kuulus ka EVR-ile.

Sellel liinil liikus viimati sajandialul ka Edelaraudtee diiselrong,liin nimetusega Narva-Musta. Sinna pääses vaid erilubadega.
Huvitav jah,Auvere-Musta enam rööpaid pole. Mulle on vaid ebaselgeks jäänud,millal need sealt ära korjati.
Mis jutt see nüüd on, et erilubadega. Kõik võisid sõita, ei tehtud ju vahet kas oled lihtlabane tööline või suvaline huviline (pileteid ei müüdud). Toona ei olnud ka kõik veel aiaga piiratud ja igale poole oli vaba ligipääs.

Mina nii kuulnud pole. Narvast võeti rahvas peale mitte tavapärasest kohast vaid kusagilt mujalt ning tavainimene peale ei saanud.
Klienditeenindajatelt see jutt siis. Mina ei tea,kust sina vastupidist kuulsid aga klienditeenindajaid ära hakka küll kohe maha tegema.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

(28-09-2009, 19:41 PM)EdR Kirjutas:  
(27-09-2009, 22:31 PM)Regardman Kirjutas:  
(27-09-2009, 21:52 PM)EdR Kirjutas:  
(27-09-2009, 13:04 PM)mrali Kirjutas:  Idablokis siiamaani kaevandusraudteid küllaga (Põlevkivi Raudtee), ainuke viimasel ajal seal likvideeritud lõik on Auvere-Musta (ehk Eesti Elektrijaam), mis kuulus ka EVR-ile.

Sellel liinil liikus viimati sajandialul ka Edelaraudtee diiselrong,liin nimetusega Narva-Musta. Sinna pääses vaid erilubadega.
Huvitav jah,Auvere-Musta enam rööpaid pole. Mulle on vaid ebaselgeks jäänud,millal need sealt ära korjati.
Mis jutt see nüüd on, et erilubadega. Kõik võisid sõita, ei tehtud ju vahet kas oled lihtlabane tööline või suvaline huviline (pileteid ei müüdud). Toona ei olnud ka kõik veel aiaga piiratud ja igale poole oli vaba ligipääs.

Mina nii kuulnud pole. Narvast võeti rahvas peale mitte tavapärasest kohast vaid kusagilt mujalt ning tavainimene peale ei saanud.
Klienditeenindajatelt see jutt siis. Mina ei tea,kust sina vastupidist kuulsid aga klienditeenindajaid ära hakka küll kohe maha tegema.
OT. aga väljumine-sisenemine käis Narva depoos.
Vasta

Auvere-Musta jupp likvideeriti EVR-i poolt mingi neli-viis aastat tagasi. Tamm on alles, Mustas ka vanad reisiplated. Ühe Põlevkivi seltsimehega vesteldes ei välistatud taastamist (iseasi, kas ja millal...). Praegune Musta on hoolimata oma suurusest tupikjaam, samas loogiline oleks mõlemapoolne ühendus EVR-iga (praegu hargnevad Põlevkivi teed EVR-i infralt Püssist Maidlasse ehk Aidu karjääri, Jõhvist Ahtmesse, Kohtlast Kohtla-Järvesse ja Virusse, Vaivarast Primõkanijesse).

Muuhulgas, nõukaaja lõpul jõuti stroibati poolt valmis tassida ka Kohtla-Jõhvi ja Soldina-Narva teise tee tammid. Põhjus, miks Idas topeltteid jupiti plaaniti ehitada (millest täitsa valmis sai ainult Oru-Vaivara) oli erinevate jaamavahede erinev koormus põlevkivivedudel. Kauge plaan oli küll kogu Tallinn-Narva kahele teele ja elektri alla panna.
Vasta

Narva-Musta rongiga võisid sõita kõik kes tahtsid. Meie energeetikud kes vagunitest ginni, õlli ja muid vägijooke libistasid ning suitsu tegid ja kaarte tagusid sõitsid oma erilubadega kuid vagunisaatjad olid ikka peal ja mutikesed kes oma daatsadesse v daatsadest Narva tahtsid, said ka sõita. Kuna energeetikud olid hirmsad eluvennad ja nad läbustasid vagunist parasjagu, pandi peale turvamehed aga need olid ka neile omad joped ja erilist midagiei muutunud. Lahe sisekontrolli raport oli mingi 1999 aastal-Rong DR1A-225 väljudes reisile NR 0344 oli puhas nii seest kui väljast, Mustale saabudes puhas ainult väljast. Iseenesest oli see ju linnalähirong-peatus ka Soldinas, Auveres.. Seega oli Soldinasse ja Auverre hea rongiliiklus kah-7 rongipaari päevas. 2 Tallinnat ning 5 Mustat. Liiklus korraldati nii, et Narvas olid Edelaraudteel omad vedurijuhid kes ainult Musta vahet tiksusidki. Praegu on nad kõik vedamas meie Moskva rongi. Rong, mis hommikul tuli jäi Narva ja tiksus päev läbi Musta vahet. Järgmine hommik sõitis seesama rong veel Mustale, hommikust Musta rongi teenindas aga Tallinna brigaad ja siis Tallinna. See rong mis õhtul saabus tegi veel tiiru Mustale, järgmine päev tiksus ka aint Musta vahet ja õhtul sõitis Tallinna tagasi..
Vasta

(12-10-2009, 15:39 PM)2TE116 Kirjutas:  Narva-Musta rongiga võisid sõita kõik kes tahtsid. Meie energeetikud kes vagunitest ginni, õlli ja muid vägijooke libistasid ning suitsu tegid ja kaarte tagusid sõitsid oma erilubadega kuid vagunisaatjad olid ikka peal ja mutikesed kes oma daatsadesse v daatsadest Narva tahtsid, said ka sõita. Kuna energeetikud olid hirmsad eluvennad ja nad läbustasid vagunist parasjagu, pandi peale turvamehed aga need olid ka neile omad joped ja erilist midagiei muutunud. Lahe sisekontrolli raport oli mingi 1999 aastal-Rong DR1A-225 väljudes reisile NR 0344 oli puhas nii seest kui väljast, Mustale saabudes puhas ainult väljast. Iseenesest oli see ju linnalähirong-peatus ka Soldinas, Auveres.. Seega oli Soldinasse ja Auverre hea rongiliiklus kah-7 rongipaari päevas. 2 Tallinnat ning 5 Mustat. Liiklus korraldati nii, et Narvas olid Edelaraudteel omad vedurijuhid kes ainult Musta vahet tiksusidki. Praegu on nad kõik vedamas meie Moskva rongi. Rong, mis hommikul tuli jäi Narva ja tiksus päev läbi Musta vahet. Järgmine hommik sõitis seesama rong veel Mustale, hommikust Musta rongi teenindas aga Tallinna brigaad ja siis Tallinna. See rong mis õhtul saabus tegi veel tiiru Mustale, järgmine päev tiksus ka aint Musta vahet ja õhtul sõitis Tallinna tagasi..

Päris huvitav liiklus oli seal ida piiril. Kahju,et see lõppes.
Vasta

(13-06-2005, 14:48 PM)PETSS Kirjutas:  Kuldne Trio tegi 69 aastal laulu kitsarööpaluisest teest.Vanemad foorumlased kindlast mäletawad toda lugu.Sõnad olid säänsed:Kitsarööpaline tee rõõmu toob waid lastele,liha ,mune kollast võid linnarahvale sa tõid.Kuna aga tolleaegse võimu jaoks oli kitsas tee kondanlik igand tehti kõik ,et toda raudteed hävitada.Kurb on aga too ,et samasugust poliitikat kasautatakse tänapäiwal ka laia tee suhtes.
Küll vana postitus aga seda laulis Tajo Kadajase bänd Noor Eesti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne