02-09-2010, 22:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2010, 23:00 PM ja muutjaks oli mrt36.)
Tervitused Saaremaalt,
tegu meie perekonna esimese söiduvahendiga. Viimane ülevaatus oli '93-'94. Peale seda on pöhiliselt seisnud. Önneks varju all, mingi aeg oli öues katte all, aga see oli lühikest aega.
Ei hakka väga pikka juttu kirjutamagi, pigem pilte.
2007:
2009
Seisis veel kuni eelmise aasta augustini:
Liigutasin suurde kanaliga garaaþi, et saaks putitada:
Summuti, piduri/bensiinitorustik:
Jätkub...
2010 suvi
Uued küünlad, kontaktplaat, juhtmed, värskem jagaja/kaas:
Natuke keevitustöid:
Ainuke väline koht, kus pidi jupi välja löikama ja uue pleki keevitama:
Väike värskendus:
Jätkub...
Ja hops:
Möttepaus:
Jess!
Ja ülevaatuspunktis:
Mis sai läbitud edukalt, ainult üks viperus oli. Nimelt piduritulede lüliti, mis töötab survega, otustas et vöiks laiali lennata ja öli peapumbast välja pritsida. Siis käsipiduri abil poodi.
Jupp näpus ja söber Urmas jöudis ka, tömbas tunked selga ja uus jupp külge (endal oli sile riie seljas ja polnud tööriideid, nüüd panen need autosse ):
Lugeda saab ka Muhuklubist: (Vanu postitusi omal ka naljakas lugeda ) http://www.muhuklubi.ee/www/index.php?na...opic&t=637
Ja veel pildimaterjali:
http://fotoalbum.ee/photos/birdshit/sets/219047/?page=1
Tööd sai päris palju tehtud, köigest ma pole rääkinud.
Ohtralt sai el. juhtmestikku vähemaks ühendatud (omalooming) ja köik ühendused üle käidud ja vajadusel parandatud uute otsega jne.
Ette läksid uued rattalaagrid ja määre. Määrida tuleb veel teisigi kohti, tänapäevase määrdega.
Nokitsemist on, aga loomulikult see on seda väärt.
Juppe vöib ka pakkuda täitsa vabalt!
Loodetavasti vöib kohata mind, autot ja paari saarlast järgmisel nädalavahetusel Haapsalus, Nostalgiapäevadel
tegu meie perekonna esimese söiduvahendiga. Viimane ülevaatus oli '93-'94. Peale seda on pöhiliselt seisnud. Önneks varju all, mingi aeg oli öues katte all, aga see oli lühikest aega.
Ei hakka väga pikka juttu kirjutamagi, pigem pilte.
2007:
2009
Seisis veel kuni eelmise aasta augustini:
Liigutasin suurde kanaliga garaaþi, et saaks putitada:
Summuti, piduri/bensiinitorustik:
Jätkub...
2010 suvi
Uued küünlad, kontaktplaat, juhtmed, värskem jagaja/kaas:
Natuke keevitustöid:
Ainuke väline koht, kus pidi jupi välja löikama ja uue pleki keevitama:
Väike värskendus:
Jätkub...
Ja hops:
Möttepaus:
Jess!
Ja ülevaatuspunktis:
Mis sai läbitud edukalt, ainult üks viperus oli. Nimelt piduritulede lüliti, mis töötab survega, otustas et vöiks laiali lennata ja öli peapumbast välja pritsida. Siis käsipiduri abil poodi.
Jupp näpus ja söber Urmas jöudis ka, tömbas tunked selga ja uus jupp külge (endal oli sile riie seljas ja polnud tööriideid, nüüd panen need autosse ):
Lugeda saab ka Muhuklubist: (Vanu postitusi omal ka naljakas lugeda ) http://www.muhuklubi.ee/www/index.php?na...opic&t=637
Ja veel pildimaterjali:
http://fotoalbum.ee/photos/birdshit/sets/219047/?page=1
Tööd sai päris palju tehtud, köigest ma pole rääkinud.
Ohtralt sai el. juhtmestikku vähemaks ühendatud (omalooming) ja köik ühendused üle käidud ja vajadusel parandatud uute otsega jne.
Ette läksid uued rattalaagrid ja määre. Määrida tuleb veel teisigi kohti, tänapäevase määrdega.
Nokitsemist on, aga loomulikult see on seda väärt.
Juppe vöib ka pakkuda täitsa vabalt!
Loodetavasti vöib kohata mind, autot ja paari saarlast järgmisel nädalavahetusel Haapsalus, Nostalgiapäevadel