Lada samara mootor zaz-le?
#1

Tere! Küsimus järgmine: Kas Lada Samara mootorit annab ZAZi käigukasti külge panna (vanemate ladade mootorid pidid vaheplaatidega sinna sobima..)?

Tänades,
Erik
Vasta
#2

Täitsa võimalik. Siin foorumis pakuti sellist sapika kasti mis sobib.
Vasta
#3

Kui sa selle ZAZi külge kruvida tahad, siis tekib tõenäoliselt ruumipuudus. Olen kuulnud näiteks sapikast, millelele pandi Datsuni 1,4 peale ja selle mahutamiseks tuli tagumise kerepleki sisse auk lõigata.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#4

Selge.. igatahes proovin teda sinna mahutada ja siis annan teada kas/kuidas ta sinna mahub, äkki kedagi huvitab..Smile
Vasta
#5

erik17 Kirjutas:Selge.. igatahes proovin teda sinna mahutada ja siis annan teada kas/kuidas ta sinna mahub, äkki kedagi huvitab..Smile
Kui soov sellega ka tee peal liigelda siis tasuks ennem ARK\'i nõuetega tutvuda, niisama ei ole mõtet vaeva näha, kui eesmärk on bagi siis teine asi.
Vasta
#6

erik17 Kirjutas:Tere! Küsimus järgmine: Kas Lada Samara mootorit annab ZAZi käigukasti külge panna
kas siin poleks mitte paslik soovitus Estonia vormelite kohta uurida?
et kas neil mitte justament sama kombot ei kasutatud?
zaz sisse asja pakkimine on muidugi eri teema...
Vasta
#7

Estoniatel on keskmootor, mis tõepoolest istub sapaka kasti otsasSmile. sapakal on tagamootor, mille saab tõepoolest asendada ziguli mootoriga, kuid tegemist on töö poolest väga mahuka ja teadmisi nõudva tööga. mina ei soovita seda asja ette võtta, sul on vaja lisaks mootori vaheplaadi tegmisele lisada autole veesüsteem (radikas, lõdvikud), pikem väljalase jne. need kõik asjad aga nõuavad raha ja veelgi enam kättevõtmist. mina soovitan pigem teha see originaal mootori korda ja see sapakas liigub sul igavesti hästi edasi ja ega ta niipalju bensu ka ei ime ja kui sa veel asja ametlikuks ei tee siis ei ole sellel mõtet. siin on sellest ümberehitusest juttu olnud küll ja küll Wink
Vasta
#8

ARKst peab küll uurima selle kohta aga projekti mõttes oleks hea vabal ajal nokitseda ta kallal ja kuna mul kodu lähedal vana töökoda(ja seega ka teadjad mehed lähedusesWink), kus põhimõtteliselt vene tehnika tarvis riistad olemas siis see peaks rahalisi kulutusi mingil määral siiski vänendama..
No ja kui sellega siiski kuskil sõita ei saaks,.. siis kuskil ikka saaks*-)Toungue
Vasta
#9

Samara on ju esiveoline, miks seda peab üldse sinna zazi käigukasti külge panema? Mõistlik oleks ju mootor taha põiki panna, koos käigukasti ja difriga.

Samas ma ka ei mõista, miks selliseid ulmelisi projekte üldse välja mõeldakse. Selle asja teostamine vähemalt \"4-\" kvaliteedile nõuab väga häid kere- ja mootoritööde alaseid teadmisi ja oskusi, kindlasti ka eelarvet, mis ületab tooriku maksumuse mitmekümnekordselt. Ja mingi lihtsalt ülejala kokku keevitatud käkk on ohtlik nii sõitjale kui ümbritsevatele. Kui see üldse sõitma hakkabki.

Vast tasuks learning curve enne mõne lihtsama mootorivahetuse peal läbi teha. Osta näiteks Lada ja pane sinna Fiati mootor. Usu mind, nokkimist jätkub vähemalt aastaks, raha kulub vähem ja lõpptulemus palju kvaliteetsem.






Jaa, ma saan aru, et sul on ZAZ ja Samara mootor juba olemas, seega raha ei kulu üldse ja nii edasi... aga mõtle veelkord järgi, kas sa tahad kulutada oma aega autoehitamisele või käepäraste vahenditega \"Tatikate\" saate mängimisele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne