Negatiivsete kogemustega ratas???
#1

Esmalt mainiks ära: \"Ei ole olemas halba mootorratast; on halb omanik\"

aga.....

Postituse eesmärgiks on välja uurida, milliste ratastega on tsiklistidel kõige negatiivsemad kogemused. Mitte sellepärast, et vot nüüd ma seda ratast elu sees ei ostaks või nii.... Aga sellepärast, et teada saada, millisel rattal on kõige halvem maine....

Samas on see selline teema, kus peame respekteerima teise inimese arvamust ja mitte \"raksu\" minema Smile

Tagasisidet oodates
Vasta
#2

Ostsin 3 aastat tagasi Jawa 638, tegin sõidukorda.
Siiani on selle mootoriga ainult jama olnud.. on siiamaani. Seepärast ka hetkel ei sõida. Mootori tõstsin uuemale raamile, jälle uued jamad.
Eelmine omanik (kelle käest ostsin) kadus peale tehingut ära, lihtsalt kadus, autoga. Leitud ei ole.

see mootor on neetud..

Samas panen siia kuulutuse:
Ostan:
Jawa 638 mootori (ei pea olema töökorras) või väntvõlli.
Vasta
#3

Samuti 638, eelkõige käigukast, mille rekordiks läbisõidus kujunes u. 5 km. Muus osas vägagi positiivne ratas
Vasta
#4

Kusjuures paneb praegu mõtlema.... Teemat on vaadatud aga postitusi vähevõitu. Võib-olla on kõigil kogemustega tip-top. Samas on ka teine võimalus... kes ikka nii väga oma ratast maha tahab teha, isegi kui sel vigu mitmeid.

Kui järjest erinevatele markidele mõelda, siis üht-teist on ka märkimist väärt.

Iz..... altkulmu vaadatakse näiteks vanematele Jupiteridele.... siis ka 56 pole kõige soositum. Ja sõbra Planeta 5-el käigukast juksib kogu aeg.

Jawa..... naised saunas rääkisid, et väntvõlli on ilge porno lahti saada. Smile Ja miks kõik Jawa-mehed käimalöömisvändaga sumpa mõlki peksavad???

Minsk.... kiirendusratas just ei ole.... maanteel pole temaga erilist midagi teha..... võib-olla marjule minna SmileSmileSmile aga linnas muhe liikur.

Mopeedid..... Delta, Mini jne.... pole just mootorrattad aga vajavad mainimist..... Krt ei teagi, kas olen üldse mõnd näind, mis vändast käima läheks.

K750..... sõbral oli..... eks see oli aastaid näinud ratas.... no kõikjalt suitses ja immitses õli.... tüüpiline päev oli 5 tundi remonti ja 30 minutit sõidurõõmu.... remontimine sujus muidugi vihahoogude ja roppude sõnade saatel.... garaazist mööduvad emad hoidsid lastel kõrvu kinni SmileSmileSmile

Dnepr.... no üldse nendel \"emmilistel\" on õli immitsemine tihendite vahelt problemaatiline.... ja kuidas saakski unustada.... pidurid.... no jube... sama hästi võiks jalad sõidu aeg maha panna!

Voshod.... vot see kõige mannetum ja tagavihatum ratas, mida tean.... Nii olen mina aru saand...

Sooviks teiste arvamusi ka... Wink

Vasta
#5

Nurr Kirjutas:Jawa..... naised saunas rääkisid, et väntvõlli on ilge porno lahti saada. Smile Ja miks kõik Jawa-mehed käimalöömisvändaga sumpa mõlki peksavad???

Jawa vänvõlli lahti saada on imelihtne kui kasutada õigeid tööriistu! ja sumpad pekstakse mõlki sellepärast, et ei viitsita käimalöömisvända kinnituspolti aegajalt pingutada ja siis logiseb see ja ongi tulemus käes!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#6

Vene masinate puhul rohkem probleeme kogemuste puudumise kui tehnika endaga. Ise olen sõitnud juba u. 20 aastat ja imestan siiani, et kuidas vanasti vene tehnika tunduvalt kauem vastu pidas kui käesoleval ajal.

Täiendan siinkohal UNICMANi juttu ning lisan oma arvamuse eeltoodud masinate miinuste ümberlükkamiseks.

IZ56 ei kesta seetõttu, et rahvas ajab ta peeneks. Kui tehase poolt on soovitavaks sõidukiiruseks märgitud 60km/h, siis pole mõtet sajaga kütta.
PL5 - käigukast tuleb reguleerseibidega korralikult paika ajada, kui ei oska, ära masinat süüdista.
JAWA 638 - olge väga ettevaatlikud käigukastiga. Karteripooli ärge vahetage mitte mingil juhul ühekaupa. Kui on kahvel purunenud/kinni poonud, siis arvestage sellega, et kahvli võll võis painduda, ning sellega karteripooltes olevad augud välja venitada. Kui nii on üks kord juhtunud, siis samade karteripooltega hakkab nii juhtuma ka edaspidi.
DELTA,MINI - minu delta käivitus alati vändast. 9 päevaga läbisin 3000km ilma, et oleksin midagi parandanud peale tagaratta õhukummi.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#7

Aga minu vanaisal oli mingi vene neljataktiline, millega 2(kõik) omanikku olid ennast surnuks sõitnud. Minu vanaisa aga sai rattast enne võssa sõitmist lahti. (täpselt ei tea mis see oli, ise pole näinud)

Isandpauk, räägi mulle ka kuidas sa deltaga nii palju sõitsid 9 päevaga?
Mul vaja Minski sissesõit teha ja väga kaua ei viitsi jamada.
Vasta
#8

;inulgi kunagi olnud 2 DELTAT ja probleeme nendega polnud. Käima läksid vändast iga laksuga ja remontida tuli neid minimaalselt. läbisõitu ei mäleta enam sest see oli piisavalt aega tagasi.
Vasta
#9

see on küll nüüd totaalselt vale arvamus et delta, mini, stella ei võiks vändast käivituda...niipalju kui mina näinud olen on kõik käivitunud vändast...kõik oleneb ikka kuidas sa enda masinat hoiad ja hooldad...
Vasta
#10

...ma olen vist millestki valesti aru saanud...

Minuteada pidavat 56 üks kõvemaid igiliikureid üldse olema.
Konks pidavat peituma just mootori lihtsuses(1 pütt, lihtne käimakast etc.)
Rolleyes
Vasta
#11

ma ei viitsiks üldse masinat parandama hakatagi kui ta hiljem vändast käima ei läheks.. lükata küll ei taha.

teemasse kah.. delta sidurikorv on nõrk asi Sad just siis kui sidurit kas kogematta või meelega äkki lahti lastakse.. võtab äkki jõu taha ja murrab korvi küljest väikese hammasratta ära..

minsk on ka paras jura kui juba varem läbi aetud omadega. pool tundi parandamist, 5 minutit sõitu.

üldiselt vene masinad enam ei tõmba mind Sad
Vasta
#12

N2O Kirjutas:Isandpauk, räägi mulle ka kuidas sa deltaga nii palju sõitsid 9 päevaga?
Mul vaja Minski sissesõit teha ja väga kaua ei viitsi jamada.

See oli väga ammu, täpsemalt aastal 1994. Sai deltaga osaletud FIM Rallil tsehhis. Võta ette sama sõit ...

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#13

minu ebameeldivam sõiduk oli võrr, mis koguaeg turtsus ja plörtsus. kui korralikult käima sain, siis panin laksu, hambad ka katki.
teelpüsivus oli 0 ja kuna rattad olid kaheksas, siis kiiremini sõites hakkas kaloppi panema. pidureid tal ka ei olnud
Vasta
#14

tõnn Kirjutas:minu ebameeldivam sõiduk oli võrr, mis koguaeg turtsus ja plörtsus. kui korralikult käima sain, siis panin laksu, hambad ka katki.
teelpüsivus oli 0 ja kuna rattad olid kaheksas, siis kiiremini sõites hakkas kaloppi panema. pidureid tal ka ei olnud

Vabandust väike OT:Ega see siis võrri süü pole,et tal pidureid jne pole?Asi on mehes või naises kes seda parandab,kui midagi katki läheb ja ei viitsi parandada siis muidugi ega ta suurem asi pole.
Endal on möttes üks võrri laadne massin kuskilt ära vedada ja igapäeva liikuriks teha.
Vasta
#15

N2O Kirjutas:Mul vaja Minski sissesõit teha ja väga kaua ei viitsi jamada.

vot siit saabki alguse see ratta lõhkumine, umbes suhtumisega, et ah ma ei viitsi küll paar-kolm tuhat vaikselt töristada, tahaks ikke ratta ringi ka lasta....

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#16

Samas võiks siia teemasse lisada kindlate rataste tüüpvead, viimased põhjustavad samuti maine langust. Nagu eelpool oli mainitud näiteks Jawa 638 käigukast.
Vasta
#17

Lolluste ja toore jõuga on võimalik igast masinast jagu saada, kuid remondi suhtes ütleksin, et IZ puuduseks oleksid amordid, muidu kõva tükk, K-175 juurdepääs osadele detailidele vilets, Deltal pleki tükkidest tehtud karburaator.
Vasta
#18

miilits Kirjutas:Lolluste ja toore jõuga on võimalik igast masinast jagu saada, kuid remondi suhtes ütleksin, et IZ puuduseks oleksid amordid...
Nende Iž-ide amordid pidid jah ühed käkid olema, sest paljud IŽ-id, eriti krossikad, on mulle silma jäänud CŽ-i amortidega.

Maamees linnast.
Vasta
#19

Võrr- Süüde läks pidevalt valeks ja oh seda õigeks ajamist siis...
Delta- oli mul forseeritud ja iga poole aasta tagant läksid väntvõlli raamlaagrid, muud hädad praktiliselt puudusid ja vändast läks matsult käima!
k-175 -mootor ei pidanud väga hästi vastu, aga eks ta vana kah juba oli.
Iz jupiter 3 - alguses läks venna süül 1 rootor nässu, kuna ta keeras selle mähise sinna valesti peale(pingutas 1 kruvi ära ja siis hakaks teisi sisse keerama)
Peale seda erilisi probleeme polnud. 1 süütepool pussas ära ja III käik kadus ära, aga see oli minu viga et ma ei osanud käigukasti õieti kokku panna.
Vasta
#20

Kusjuures võrrist on võimalik väga vastupidav asi teha. Üheks näiteks Oldmopedi Rootsi-reis. Endal on ümberehitatud võrr (forsseeritud) ja viimasel ajal (lastehaigused välja roogitud) olen sellega ainult sõitnud. Varsti peab küll rõngaid hakkama vahetama - pidev 7000rpm lihtsalt kulutab need ära.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne