Nii, nüüd on Volvo sõitma pandud, esimene teisipäevane lustisõit ja Suursõit seljataga, kokku tänaseks 800 km. Volvo, nagu muiste, ei ühtegi probleemi. Suursõiduks teadlikult EI TEINUD MIDAGI, täpselt sellises tehnilises korras UM ta treilalt maha ajas. Ainult puhtaks pesin seest-väljast ja lisasin bensiini. Kõik muud vedelikud olid normis, ei hakanud vahetama. Ahjaa, valetasin, tagurpidikäigu rõngalülituse tegin korda ja juhiukse aknatõstuki vahetasin ära. Aga need olid kõik ilusasti autos ootamas, mina vaid installisin
Normaalne töö oli kahe kulunud rehvi asendamine.
Suursõit(lõpetasin Põlvas, sest mets vajas saagimist) kulutas besiini kokku 600 krooni eest ... õigemini seda on veel alles. Hädapärast siis 10 l/100 km, tegelikult vähem. Nagu arvata on, siis esimesed 500 km ei veerenud Volvo üldse mitte lihtsalt, pidurid kõik kinniroostetanud, kuigi töötasid suurepäraselt(ei tahtnud maha tulla). Ainult 2% jääki olev esiamort ei tekitanud ka mingeid probleeme, samamoodi kulunud õõtsapuksid. Tsipa kolises, väljalase lörises, kuid originaalradioola töötab ja võtab jube hästi. Magneetofoni mehhaanika vajab puhastamist aastate tolmust, kuid ta toimib suurepäraselt: reverseerib, lindistab, mängib maha ... täielik unistus
Peale puhastamist ei tohiks seda mõnikord ette tulevat venitamist ka enam olla. Üldiselt, 3000 krooni eest on autot rohkem, kui küll. Olin juba unustanud 200-seeria mõnu(viimane oli 245 aastal 1995), tõesti maailma üks paremaid autosid.