Päästeaktsioonid peale Ikarus 66-t
#61

tegelikult selle raha eest peaks ehitama katusealused neile õues olevatele masinatele või siis need pukkidele tõsta ja kere hooliaklt konserveerida naq Lauri l soovitas. Sest praeguste oludega vaadates pole neil masinatel mingit tulevikku. Minu arust on 1 korralikult säilinud Ta-buss palju väärtuslikum kui 10 samasugust, mis on 10 aastat õues seisnud rivis, pleekind& mädanenud ning vaikslet maapoole vajunud.
Kogu aeg ei peaks otsima juurde uut tehinat, vaid peaks ka olemasoleva eest hoolitsema!
Vasta
#62

Uued pildid Sürgavere Ik 620-st:http://www.zone.ee/aandres22/Sillu/620/

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#63

Soojakust nii palju,et kas vana konteiner läheb soojaku eest,neid konteinereid (mahakantud) peaks ju leiduma kergemini kui ratastel barakke.Lihtsalt mõte.

Just a man!
Vasta
#64

Omanik mainis ,et tahab just ratastel soojakut. Kui läheb käiku Tartu variant ,tuleb kõne alla mõni mitte nii vana ja haruldane bussikere.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#65

PETSS Kirjutas:Kolhiidasd vist ikka jätkub mõneks ajaks aga tolle Ikarusega võib kiireks minna.
Kahe käega poolt!!! Kiirustame! (s.t. annetame veel)
Vasta
#66

kui tarvis ratastega soojakut siis tuleks otsida mõni see vene ehitajate puitelamu-järelkäru. Neid peaks igalpool vedelema ja ega neil erilist väärtust ka pole tänu suurele puidu sisaldusele. Pärnu Kesklinnas vedeleb ka üks selline.
Vasta
#67

Mina olen ikkagi selle poolt, et Kohtla-Järve lähedalt see TA-3763 ära saaks toodud ja et ta mitte vanarauaks ei läheks. Olemasolevat 150.- kohe valmis 1000.- ks kasvatama Smile (kui TAR ja mrali kõrval mõni toetaja veel leiduks). Sämi TA-6 võib oodata, see ei kao sealt lähemal ajal kuhugi - nii mulle peremehe jutust meelde jäi.
Kolhidad ... Surjus on ka üks 608V koos poolhaagisega, kahjuks jäid ajapuudusel selle omandamisvõimalused uurimata. Põltsamaal oleva 608 veduki peaks kätte saama vanaraua hinnaga.
Ja JJVV olemasolevate masinate säilimise tagamist ei tohi ka teisejärguliseks jätta...
Kas selle Ikarus 620 kohta on teada kas on teda lähiajal plaanis emexisse viia või mitte?

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#68

Emexisse ,ega üleüldse mitte kuhugi omanikul tema enda sõnul bussi plaanis viia ei ole.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#69

Kuna siin paljud on veendunud TA-fännid ,siis mina soovitaks VÄGA ka selle peale mõelda. Porte-TA-d olid juba omas ajas üliharuldased ning Järva-Jaanis pole ühtegi!
http://www.kodu.pri.ee/ta/index.php?sisu=baas&ID=359

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#70

Sillu Kirjutas:http://www.kodu.pri.ee/ta/index.php?sisu=baas&ID=359
See on omalooming.
Vasta
#71

Aga otsustaks siis lõpuks ära,millele siis rohkem rõhku panna.Ise olen nagu kits kate hainakuhja wahel.Südamelähedased on nii IKARUS 620 kui ka wana ninaga TA6.Samas oleks sillas kui kuskilt leitaks TA-9.Too oli nii mõnus ümarate nurkadega piima või leiwaautu.
Vasta
#72

Ise olen ka jäärapäiselt selle poolt ,et esimeseks prioriteediks võiks olla Ikarus 620. Kuna aga Heino Jaanusega jäi mul kokkulepe ,siis peab nüüd ära ootama ,kuni ta on asja üle vaadanud. Ma pole talle küll jõudnud meie päästmisaktsioonist rääkida. Kui hr. Jaanus otsustab asja positiivselt ,siis olen endiselt selle poolt ,et buss võiks asuda Tartus. Põhjendustest ,miks ,olen ehk eespool juba piisavalt kirjutanud.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#73

Aga kui saaks tolle Heino Jaanusega kokkuleppele ,et ta kas või korra aastas tooks ta oma praegused bussid Järwa-Jaani näitamiseks.Näituseks kas wõi 20 juuniks kui varjupaiga 1 sünnipäew on.Siis pole mul küll toole vastu midagi ,et ta tolle 620 enda peale võtab.Aga millal too valmis saab ,toda LUX i tehti juba 10 aastat.620 pääle läheb vist rohkemgi.Rahaliselt nõus toetama ,ainult palju tollest kasu om.
Vasta
#74

Regardman Kirjutas:
Sillu Kirjutas:http://www.kodu.pri.ee/ta/index.php?sisu=baas&ID=359
See on omalooming.

Ei pruugi olla!
Vasta
#75

Sillu Kirjutas:Ise olen ka jäärapäiselt selle poolt ,et esimeseks prioriteediks võiks olla Ikarus 620.
Mina ka! (esialgu paraku ainult sõnades)
Vasta
#76

Olen taas olemas ja paneks kirja oma mõtted. Ikarus 620 vastu võiks pakkuda Molotov51 sõnul müügis olevat TA6-1. Mida arvate kas oleks mõeldav selle omandamine ja pakkumine vahetuskaubaks Ikaruse vastu? Ehk 3000 eest Ikarus?

Postituste põhjal pakuks välja järgneva listi suvalises järjekorras:

1) Raha tagasi
2) Sämi Ta6 (3000.-)
3) Ida-Virumaa TA-3793 (4000.-)
4) Ikarus-620 (hind ???)
5) Kolhida (hind ???)
6) Uralets (hind ???)
7) Raha muuseumipapale tehnika hoidmistingimuste parandamiseks.

Pakun välja asja korraldada vajadusel mitme voorulisena – kui esimese vooruga jääb mõne masina soetamiseks raha puudu, siis kustutame nimekirjast viimaseks jäänud masina (viimane koht on vajaminevast summast protsentuaalselt suurim puuduv osa, va listi 7. punkt) ja palume sellele masinale panustanud inimestel teha uus valik. Vajadusel teeme taaskord järgmise vooru., kui mõne masina jaoks raha koos, siis antud mark läheb lukku ja soetamisele. Loomulikult on võimalik suurendada ka olemasolevaid summasid ja liituda uutel päästjatel.

Kui rahvas sellega nõus siis enne teema käivitamist tuleks välja selgitada Uraletsi, Ikaruse ja Kolhida täpne hind, igasugune abi teretulnud. Ehk on kellegi olemas Uraletsi omanikuga mõistlik kontakt? Kui mõistliku aja jooksul mõne masina hinda ei selgu, siis järelikult ei ole päästmisega kiire ja asendaks selle mõne muu masinaga või kustutaks üldse listist. Mida rahvas arvab?

Kuna tõlgendan aktsiooni eesmärgina päästmist, siis ei näe probleemi kui Ikarus läheks Tartusse – oluline on et sihtkohaks on paik, kus ei ole ohtu edasisele eksistentsile ja peatatakse korrosiooni ja Ta-de puhul ka kasvõi majavammi tegevus. Kõigi masinate restaureerimisele pole mõtet unistusi raisata. Seega pakuks välja, et Ikaruse läheks praeguste plaanide kohaselt Tartu ja ülejäänud masinad Järva-Jaani. Samas ennem tahaks saada nii muuseumipapa kui hr Jaanuse kinnitust huvitatuse kohta. Ei taha ju kellelgi tuua asja, mida ta tegelikult ei taha.

Praegu on õnneks ainult 1 inimene teatanud osalisest raha tagasi võtmisest, 17 inimest on lubanud aktsioonis osaleda, mis on rahas üle 6 tuhande krooni. Ülejäänu kõik lahtine.

PS: Mingitel segastel põhjustel olen erinevate valuutade konverteerimisel ja liitmisel teinud 34,33 kroonise vea. Et summa oleks väljahõigatu endiselt edasi, tõstsin antud summa võrra oma panust.

Ootan tagasisidet ja põnevaid ideid!

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#77

Mõttega osta 4-s TA-6-1 Järva-Jaani ?
8-daks sobiks ka ratta Ikarus 260.
Vasta
#78

Nagu siinsetest sõnavõttudest aru olen saanud,siis kõige enam ohustavat Kuusakoski konkreetselt Kohtla-Järve TA-d.Äkki siis püüda see esimesena ära päästa?
Ikarus-tasuks enne ära oodata hr.Jaanuse arvamus,siis vaadata edasi.See vahetusvariant TA-6-1-ga,mis väidetavalt müügis on ka teoreetiliselt mõeldav.
Kolhida KAZ-608V peaks tühjalt (ilma haagiseta) kaaluma kuskil 3 tonni (see siis ikka ratastel ja mootoriga masin).Neil,mis praegu põhimõtteliselt saadaval,hinnaks vähemalt Kuusakoski hind korda kaal.Ehk siis suurusjärk 5-5,5k EEK.
Vasta
#79

kris Kirjutas:1) Raha tagasi
2) Sämi Ta6 (3000.-)
3) Ida-Virumaa TA-3793 (4000.-)
4) Ikarus-620 (hind ???)
5) Kolhida (hind ???)
6) Uralets (hind ???)
7) Raha muuseumipapale tehnika hoidmistingimuste parandamiseks.
Raha tagasi variant ei tuleks üldse kõne alla. Kui Ikarus, siis 620 (või ilmub äkki välja veel üks 55/66? - utoopia?). Muuseumipapa variant ei ole ka üldse vale.
Vasta
#80

Ikarus 620 hind on ilmselt võrdne vastu leitava soojaku vms. hinnaga. Kas selleks sobib TA-6 ,tuleb omanikuga arutada. PETSSi ideest tuua varjupaiga sünnipärvaks Järva-Jaani Tartu meeste seni taastatud bussid Saurer ja Ikarus 55 Lux tuleb Hr. Jaanusega rääkida ,loodetavasti ei ole ta selle vastu. Ilmselt aga ei loo keegi endale illusioone ,nagu läheks 620 taastamine kiiresti ,olgu Järva-Jaanis või Tartus. Tartus aga on selleks ehk bussipargi töökodade näol paremad võimalused. Ja loomulikult tuleb ära oodata Hr. Jaanuse arvamus ,kui oleme temaga bussi (620) vaatamas käinud. (Loodetavasti ei lähe tal sellega liiga kaua.) Ja rõhun veelkord ikka ka sellele ,et seni pole teadaolevalt ÜHTEGI Ikarus 620 Eestis taastatud!

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne