Oleks huvi sellist asja teostada. Küsimus siis selline, et kas kõik vaz´i mootorid on käigukasti kinnitustelt samad ja kas suurema on kubatuuriga mootorid on ka pikemad? Eriti pikemaks ei tahaks tagaotsa ajada.
kuidas kavatsed teha jahutuse?kuhu radika panna?
kaks ventilaatoritega radikat saab külgedele panna, kust ta õhku võtab.
Postitused: 2,768
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
24
isiklikult pole näinud vaz mootoriga sapakat, kuid fiat 127 mootoriga muhku olen näinud ja teooriat selle kohta ka päris palju kuulnud.
vaheplaat, sidurikorv ümber teha, kuid starteri istutamine pidi paras porn olema, jahutus ja mootori kinnitused on kõige lihtsam asi.
kuid siis jääb ikkagi käigukast nõrgaks.
Postitused: 1,165
Teemad: 121
Liitus: Jun 2003
Maine:
4
On tehtud 08 mootoriga Venemaal. 01-05 mootoriga on ka tehtud, sel juhul keskmootor. Käigukast tuleks asendda samuti 968 omaga muidu jääb ikka aeglaseks. Fiat 127 mootoriga on mitmeid Eesti teedel.
Postitused: 4,179
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
Eestiski Lada mootoriga Muhke. Estonia tagaotsa ehitus, ei muud keerulist.
Kuid parema tulemuse võiks anda siiski Saab 96 või Fordi V4 mootori kasutamine. Jääv õige mootorikonfig. teeb asja eriti lahedaks. Ja vau on vau.
Postitused: 1,289
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Olen ka päris mitu korda möelnud millega muhu originaalmootorit asendada ja miskipärast tundub mulle et tagamootoriga Fiat 133 mootor koos käigukastiga sobiks maru hästi sinna.Olen kunagi omanud mölemaid suurepäraseid liikureid ja mootoriruum neil ysna yht möötu.Fiati mootor on vesijahutusega,suurus oli vist 850cm3,kw ei mäleta aga Fiatti lykkas edasi kyll ja oli ysna vastupidav kuna mu söidustiil siis(loe:vanus 15-16) oli köike muud kui autot säästev.Jahutusradikas asub taga mootorist paremal ja saab öhku rattakoopast.Tolmuse tee peal söites tuleb radikat kyll aeg-ajalt survepesuriga väliselt puhastada kuid see pole suur vaev.Ma arvan et selle mootori-kasti muhu peale paigaldamine peaks ka kodustes tingimustes suht-koht lihtne olema,suurem probleem on ilmselt doonor-fiati leidmine sest liikumas pole ma enam ammu yhtki näinud.Kes ei tea missugune 133 välja näeb siis peaaegu sama nagu 127 kuid igalt poolt umbes 5-6 cm väiksem.
Edu.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Bling Bling
Registreerimata
Üks isik siis veel juures, kes seda kavatseb teha (mina)
Tere. Plaan siis panna zaz 968 (seebikarp) peale Lada mootor 1,7L. Kas pikkuselt see mootor mahub vahele ja kuidas mootori kinnitused teha? Olemas on juba zazi käigukasti ja lada mootori vaheline liides. Eriti oleks abiks need, kes on seda ise teinud või näinud sellist liikurit.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
k6ik lada mootorid (01-07 ja 21)on väliselt ühepikkused
Pole midagi targemat teha
Postitused: 69
Teemad: 13
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
mu s6bral on liikuv Fiat 133.. kui midagi selle kohta teada vaja, siis saatke privaats6num
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
jep ja mul on sama plaan sest ma olen tüdinud sapika mootoritest luazi peal, need lihtsalt jooksevad kokku, aitab aitab aitab, tahaks natuke sõitu ka nautida mitte keset metsa kapoti all kükitada ja aina mootoreid vahetada. Luaz on ideaalne offroad auto kitsastel sihtidel, võsas ja pinnasel kus suured masinad vajuvad ära raskuse tõttu, ta lihtsalt ronib läbi, väike ja tige, ei pea muretsema et plekid ära kraabib metsas ja mingi jupi otsimisega kümneid tuhandeid läheb, aga kas mingeid väiksemaid ja töökindlamaid mootoreid pole kui vazi oma, VW golf, mitsu colt jne, tahaks just midagi sellist, jagaja peaks olema mootoril külje peal, ei pea süüte timmimiseks plekikääridega läbi kere ronima, luazil kindlasti hädavajalik ka tõsine sundjahutus, radika mahutamine on hull jama, olen näinud poolviltu küljele mahutatud varjanti ja ka võimalus nina pikemaks vedada, starter peaks ka olema samal pool mis sapikal, pääseb korvi lõikumisest ja mida uuem mootor seda parem, tuleb lihtsalt doonorauto nii lahti võtta et pärast aju ja muu elektroonika ühendamisel jama ei tuleks, üle 60 kw ei maksaks ka vist aretada asja, luazil vähemalt hakkab muidu sildasid laiali lööma.
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Sel autol pole isegi pabereid. Teedel sõita on sellega ebamugav ja ARK-i nõudmised mind sel juhul eriti ei huvita. Eesmärk ikkagi saavutada maksimaalne töökindluse/jõudluse suhe raskel maastikul.
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
muide ma olen kuulnud, et Luazile on aretatud Mosse mootor peale, ning mingi aeg pandi Luazile Pesukotti Disel Mootoreid peale.
Postitused: 50
Teemad: 1
Liitus: May 2005
Maine:
0
Vale puha , luaz ,ile paigaldati ford fiesta ja escorti 1,6 l diiselmootoreid , aga mitte nsvl is , vaid seda tegid autode maaletoojad euroopas . Samuti varustati M2141 fordi 1,8 diisliga , muidugi nn. läänes . Mahud olid muidugi väikesed , 100-120 autot aastas. Andmed ajakirjast " Tehnika ja tootmine " .
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
M2141 (Aleko) 1.8 dislasid oli viis aastat tagasi mobile.de-s päris rohkelt müügis.