Postitused: 509
Teemad: 34
Liitus: May 2004
Maine:
0
11-05-2005, 12:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2005, 12:59 PM ja muutjaks oli
mrt36.)
Panin kunagi oma võrrile ka täiesti tavalise kondeka, auto poest ostsin, hinda ei mäleta-töötas suurepäraselt!
Postitused: 139
Teemad: 15
Liitus: May 2005
Maine:
0
tänan, valdo.
Seda küll, et võrrile võib panna põhimõtteliselt auto kondeka. Olen ise ka erinevate auto kondekatega sõitnud. Aga neil on kindlasti erinevad mahtuvused, seega tekiks küsimus, et milline oleks parim?
Siiamaani olen suht odavate õlidega sõitnud. Kui osta 2-e taktiline, korralik õli kas siis võiks segu teha 1:30 (siiamaani olen 1:20 teinud, enamasti).
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
see teeb siis 1l bensiini kohta 0.02l õli ehk 20 g õli?
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Postitused: 139
Teemad: 15
Liitus: May 2005
Maine:
0
Nii. Käisin maal, panin uue kolvi ja rõngad ning üritasin asja tööle saada. Lõpuks sain tööle ka. Ainult jõudu ja ka kiirust on vähe. Mingi jama on. Säde tundub väga hädine olevat ning nõrk. Mind (60-70kg) ei jõua asi peaegu üldse väikese kallakuga üles oleval teel vedada.
Lahtise õhufiltriga üldse ei taha töödata (säde nõrk!?). Proovisn mitme erineva uuue küünlaga. Ühega oli isegi mingi aeg hea korralik säda, kuid hiljem jälle läks see hädiseks.
Kontakte puhastasin ka ning proovisin erinevaid kontaktivahendeid. Ei mingit abi. Tööle läks muidu hästi, kui panid kontaktivahe väiksemaks ja tõmmet tundus olevat siis rohkem, kui panid kontaktivahe natuke suuremaks.
Võrril olev mähis on 1 kihiga. st pealmine kiht puudub.
Süüde toimib järgnevalt mähise juhe+kontakti juhe+kondeka juhe (12v)+süütepool 12v->piip.
Piip on ka uus.
Olen siit foorumist lugenud midagi mingi pronkspuksi kohta. Mida see endast kujutab, mis ülesannet täidab? Ise olen küll mootorit mitmeid kordi eelnevalt pooleks võtnud, kuid pole selline asi silma jäänud...
Abi oleks teretulnud...
Tee siis kolvile ja rõngastele ikka korralik sissesõit ka, mitte ära pane kohe gaas põhjas.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
15-05-2005, 17:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2005, 17:39 PM ja muutjaks oli
Romka.)
Lõpetage ükskord ära see \"vene\" õli kasutamine! Tänapäeval olemas kordi kvaliteetsemat õli saadaval. Võrrile soovitan panna poolsünteetilist 2T õli vahekorras 1:35-1:50(täissünt). Kui teie võrr hakkab igaltpoolt (karbussist, summuti vahelt) välja ajama \"ila\", siis olete õli liiga palju pannud ehk ei põle kõik ära. Kui kasutate siiski vene õli ja \"rasvast\" segu, siis pole mittekäivitumine kuuma mootoriga ja leegitoru ning silindri väljalaske akna kinnipõlemine ja suitsemine mingi ime. Ka kõigile tuntud kuuma Druzba sae mittekäivitumise sündroom on lahendatud! Nimelt kuumas mootori seismajätmisel aurustub bensiin kiirelt ja uuesti käivitades lööb õline segu kiirelt küünla märjaks ehk õliseks ja käima see ei lähegi. Kui aga kasutada täisünt õli, vahekorras 1:50, sellist probleemi enam ei teki.
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
15-05-2005, 18:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2005, 18:58 PM ja muutjaks oli
kalev60.)
[
Olen siit foorumist lugenud midagi mingi pronkspuksi kohta. Mida see endast kujutab, mis ülesannet täidab? Ise olen küll mootorit mitmeid kordi eelnevalt pooleks võtnud, kuid pole selline asi silma jäänud...
Abi oleks teretulnud...]
[/quote]
pronkspuks (osadel mootoritel asentatud vist mingi terases sulamist puksiga) on karbussi poolsel mootoripoolel ning tema eesmärk on takkistada bensiini voolu sidurikotta ning lisa õhu võttu sidurikojast.
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Kui säde nôrk, tuleks katkesti kontaktid ja küünal üle vaadata.
Kahetaktilised pidid pôletama aja jooksul \"voolusilla\" keskmisest elektroodist korpuseni.
Postitused: 139
Teemad: 15
Liitus: May 2005
Maine:
0
Nagu ma juba mainisin proovisin ma mitmeid uusi küünlaid. Ei aidanud.
Uued kontaktid maksavad ka kena summa (vähemalt Tartus, kastani tänaval).
künimees, ma ei saa aru mis mõttes \"voolusilla keskmisest elektroodist korpuseni?\"
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Selles môttes, et isolaatorile tekib pôlemisjääkide, rôhu, temperatuuri ja elektrivälja toimel selline elektrit juhtiv
rada keskelektroodist küünla keermetatud osani ja säde
ei teki enam elektroodide (kesk- ja külgelektroodi) vahel,
vaid paremal juhul kuskil isolaatori pinnal ja halvemal juhul ei teki enam üldse.
Kontaktide puhul vôib aidata ka puhastamine/viilimine.
Töötades muutuvad kontaktide pinnad mustaks ja krobeliseks,
mistôttu kontaktpind väheneb ja takistus kasvab. Akusüüte puhul
kasvab ühele küür ja teisele tekib lohk. Magneeto puhul ei oska öelda, kas kuluvad eelnevalt kirjeldatud viisil vôi môlemad kontaktid ühte moodi korrapäratult krobeliseks. Kui on esimest moodi, tuleb küür maha lihvida (teemantviiliga vôi häda korral auto komplektis oleva abinôuga, see on selline jämeda ristiraidega küüneviililaadne asi) ja lohuga kontakti pole vaja puutuda. Alustada vôiks siiski kontaktide puhastamisest mône lahustiga (ise kasutasin atsetooni).
Postitused: 509
Teemad: 34
Liitus: May 2004
Maine:
0
Kui säde nõrk siis võib süütepool õhtal olla-katseta teisi.Ja soovitav oleks ikkagi osta need uued kontaktid ka ära-paari nädala taskuraha läheb-samas saad kaua ja vaevata sõita ka!
Edu!