kuidas rehvi täis pumbata?
#1

Andke nüüd andeks, kuid järgmine jutt ei ole nali. Unimüts on vääga vihane rehvide peale.


Niisiis tegu 18\" rehviga veljeks jawa 638 velg õhukummiga variant.
Lisamärkus kõik originaal mõõdus kumm(3,25 barum õige rehv) õhukumm barum 3,25 ja velg.

Niisiis mis mul mureks.
Rehvi peale saamine kujuneb suht suure vaevaga. Kuid täispumpamisel tekib mure rehv ei lähe korralikult oma soonde ning hakkab nö viskama. Tegu on vähemalt 15 aastat vana rehviga -- kokku kuivanud?? ei oska kommenteerida.

Seebi vahud jne ei aita neid mitte isegi soovitada enam need ikka tuleb sauna kaasa võtta mitte rehvipaigaldamiseks. Muude pesuvahenditega sama lugu.


Kuid ikkagi rehv on uus ja tahaks kasutada. Hetkel julgesin sisse lüüa rehvile 2,5 \"atti\" ei midagi. Jawa rehv ei liiguta kippu ega kõppu. Idee/küsimus oleks nüüd selline, Kuna käib pauk?? kuna lõhkeb kumm?. Mis juhtub kui kui lööks rehvile kompressoriga ütleme 2 kordse rõhu sisse või isegi 3 kordse?

Nali naljaks, kuid mure on suur, kuna tegu on mul juba kolmanda rehviga, mida ma korralikult ei saa peale, viimased sain kuigi lõpuks suure vaevaga enam vähem korda.


Unimüts = väga väga vihane vanade rehvide peale


On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#2

Ei tea nüid Jawat ega Barumit aga ühe harrikaga juhtus endal nisuke lugu (rehvimarki ei mäleta), et kummik nägi võrdlemisi kole ja lahja välja velje peal. Kaua seisnud, jumal teab kus ja kuidas. Oli miski 2 bari rõhku sees. Sai siis lisa virutatud, kuskil 4 bari kohal käis välk-pauk ja rehv sai uue väljanägemise, nigu uus oleks olnd Smile

loll on loll olla.
Vasta
#3

On endalgi olnud sellise asjaga kogemusi,endal kah ei läinud mitte mingit moodi soonde,proovisin ka seebiga aga tolku mitte midagi.Noh siis mõtlesin et kahju mul sellest kummist väga palju pole ja pumpasin niikaua kuni käis väike plõks ja oligi kõik soones.Sisse sai peaegu 4 bari rõhku.
Vasta
#4

Kunagi omasin tõenäoliselt sarnast barumi kummi, mis ei tahtnud ka korralikult oma kohale asetuda. Kuna ükski punnitamine ei aidanud, siis läks käiku nuga - lõigati millimeetri jagu kummi sellest kohast maha, mis peab velje peale minema. Kuna mingit töötavat pinda / osa ei vigastanud, pidas kumm ilusti vastu ja probleeme ei olnud.

Siiski soovitaksin sulle teisi variante:
1. pane kumm peale, vedelseepi vahele, sisse survet 3 at. ja paar kilomeetrit sõitu auklikul teel.
2. sama lugu, kuid survet enne sõitu vähem n. 1 at.

mõlemad variandid peaks kummi piisavalt pehmendama/venitama, nii et too oma kohale läheb

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#5

Mina tegin nii ,et WD40 õli pihustasin rehvi ja velje peale ning pumpasin üle 3 ati .....ja läks velje peal kohe ise paika ning lasin 2,3 ati peale tyhjaks tagasi Smile
Vasta
#6

Niisiis hea kuulda, et ma foorumiga ei eksinud, olin juba lootusetus seisus.
Enne, siia jõudmist ja lugemist, tegin vastavad operatsioonid,

Rehv velje peale ja 3 at sisse sai pumbatud, kinnise ukse taga, voolik läbi ukse, et kuradi kumm lõhkides näkku ei lendaks. Muutusi ei olnud. Siis lugesin teemat ja jooksin kohe keldrisse tagasi WD40ga määrima-- ei midagi hetkel, las õli toimib veidi.
Toon maalt ka kaks teist rehvi ära, et saaks korraga kõik kolm korda. (Kõik veel jawa rehvid originaalid Sad)


TO Isandpauk. kui sügavale sa võtsid? traatideni välja? seal kuigi vist suht suur rehvi osa mida saab lõikuda. Pole kordagi rehvi lõikunud. Samas ega seal midagi hullu ei juhtu. loodetavastiSmile

Vedel seep ei aita ning kumme panen ma peale suht iga päev, sest sõpradel sama mure -- ning minul on head heeblid.


Suuri traktrori rehve panen ma ise muidu tavotiga -- kuid siin ma ei usu, et see eriti aitab, kuid ma proovin seda ka veel.

Katsetusi tuleb veel.
Kas kellegil on veel häid ideid







rehv= kumm siin jutus ja allpool olevat kommentaari mitte arvestada.Smile

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#7

Eee... mmmm... kas õli äkki kummidetailidele (rehvidele) halvasti ei mõju?

Ehk siis panete seda julgelt rehvi ja velje vahele ja mingi aja pärast hävitab seesinane ollus rehvi kummimaterjali traadi ümbrusest?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

Väga hääd ja kummile ohutut määret saab seksipoest Smile Kõlbab persse pista ja kõlbab toruliitmikke ühendada, libe nigu lutsukala Smile

loll on loll olla.
Vasta
#9

Kiir küsimus veel Targematele ja rohkem kogenumatele. Mis te arvate kui suure rõhu juures käib pauk ja rehv lendab ribadeks.

Täna väntasin õhukummi tavalise pumbaga 3,5at sisse ja ei midagi.

MIs te arvate kompressoriga 6 at sisse???


Ja siis hakkaks lõikuma. kui midagi muud üle ei jää.



Õli ei tee hullu midagi, isegi rehvivahetuses kasutatakse seda.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#10

Kui ma barumi kummidega (mis olid ka a\'la jawa originaalrehvid) jamasin, siis sai lõpuks noaga maha lõigatud u. 1-2 mm. alt tuli riie nähtavale, rohkem ei lõiganud.
Survet võid proovida kuni 5 at. ei usu, et see kumm rohkem kannatab. ja sel ajal ole ka igaksuhuks teises toas.

aga ennem võiksid proovida kummi väntsutada minu poolt eelpool kirjeldatud viisil.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne