#1
Question 

TERE!
Juttu käib paljudest autodest ,aga kui palju on Eestis GAZ-22 sid liikuvaid.Kas kellelgi on täilik info olemas nende kohta?Pakuti üht sellist olevust,ning oleks hea kui oskaks keegi kah juppide kohta infot anda.
Vasta
#2

Minuteada on Marttil gaz22 projekt ja Piiburil täiesti korras gaz 22.
Vasta
#3

GAZ-22 tehnika on 100 protsenti sama, mis GAZ-21. Seega on mootori, sildade jne tükke saada veel piisavalt.

Keerulisem on lugu plekkidega (eriti GAZ-22 spetsiifilistega) ning kroomosadega. Ja valge korralik rool on vist kõige defitsiitsem asi.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Üks GAZ-22 müüdi Auto&Karavan poolt siin veel aasta-kaks tagasi, keegi vist ostis lõpuks ära.
Oraanžikat isendit tean ka veel (carfan pildil) ning üks peaks Pelgulinnas ka olema.
Vasta
#5

minul oli üks beežikas isend,kunagi kiirabist ümber ehitatud.Kuna seal midagi taastamiskõlbulikku ei olnud,siis rändas EMEXisse.Nutta ei ole mõtet, tegemist oli tõelise vanarauahunnikuga, vähegi kobedamad detailid kruvisin küljest ära.Plekke ei ole ja klaase ka mitte.
Vasta
#6

Regardman Kirjutas:Üks GAZ-22 müüdi Auto&Karavan poolt siin veel aasta-kaks tagasi, keegi vist ostis lõpuks ära.
Oraanžikat isendit tean ka veel (carfan pildil) ning üks peaks Pelgulinnas ka olema.
Kas polnud tegemist tolle taksoruutudega GAZ 22.Oli halli värvi ja seisis Raadiomaja juures.Müügikuulutusel oli weel kirjas ,et ainulaadne Eestis.Üht 22 olen väga harva kohanud liikumas Viljandi mnt.Värvus oli miskit heledamat tooni.
Vasta
#7

Tere!
Küsimus kuidas pilte saab panna ?
Vasta
#8

Proovin pildi panna http://pilt.ee/photo/427366/8751520/
Vasta
#9

1) \"Piiburi\" sõidukorras, hall
2) \"Martti\" projekt
3) \"TIHANE1\" pildil, valge
4) \"carfan\" pildil, oraanž
5) \"carfan\" pildil
Vasta
#10

l-virumaal tamsalu lähedal üks gaz 22 mis on soomest tagasi tulnud 80-te lõpus kiirabi kroom liistudega klaasid läbipaistvad
Vasta
#11

4 GAZ 21+ 1 22 müügis.
GAZ 22 pilt:
http://img166.imageshack.us/my.php?image...0114on.jpg
Vasta
#12

Regardman Kirjutas:1) \"Piiburi\" sõidukorras, hall
2) \"Martti\" projekt
3) \"TIHANE1\" pildil, valge
4) \"carfan\" pildil, oraanž
5) \"carfan\" pildil
6)http://img166.imageshack.us/my.php?image...0114on.jpg
7)"Martti"2 Järva-Jaanis
8)"voni" poolt mainitud isend
9)http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuul...evt=onpost
10)http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP9062
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP9064
Vasta
#13

11) http://pilt.ee/view/540832
Vasta
#14

2 Gaz 22 peaks veel tartus olema,kunagi sai ühe vanema härraga räägitud.1 oli korralik teine tagavaraks,hinda tahtis mõlema eest vist 1 0000kr
Vasta
#15

Seda wist siin mainitud pole.Mustamäel, kinnisel territooriumil beezikas (või midagi sinnapoole ,enam ei mäleta ,2 kuud tagasi oli veel alles)GAZ 22
Vasta
#16

Võrus on ka üks GAZ 22 ekperimentaalmudel 1961 aasta väljalase, kerenumber pidavat olema 0001(ei ole nullide arvu suhtes kindel aga tegemist on ESIMESEGA). Katus on ümar nagu GAZ 21-l(ei ole valtsitud seda laia soont). Samasugune
Vasta
#17

Huvitav, kuidas sellised "eksperimentaalmudelid" küll Gorkist Eestisse sattusid?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#18

Aspelund Kirjutas:Huvitav, kuidas sellised "eksperimentaalmudelid" küll Gorkist Eestisse sattusid?

A.

Eks ikka läbi Koerus asuva "Gorki tehase eksperimentaaltsehhi". Võimalikud variandid on ka Karksi-Nuia ja Võrule kõige lähem Räpina. Minu teada ei eristatud GAZ 22 numeratsiooni 21 omast, vähemalt päris tehases. Laineid polnud katuses umbes 1965. aastani. Oluline on ka ilmselt mainida, et teise seeria komplektse stangega ei ole võimalik GAZ 22-l tagaluuki avada. Seega valdav osa piltidelt nähtud teise seeria esiosaga 22-tesid omavad siiski õiget kolmanda seeria tagaosa ja esiosa on vahetatud peale avariid.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#19

Piibur Kirjutas:
Aspelund Kirjutas:Huvitav, kuidas sellised "eksperimentaalmudelid" küll Gorkist Eestisse sattusid?

A.

Eks ikka läbi Koerus asuva "Gorki tehase eksperimentaaltsehhi". Võimalikud variandid on ka Karksi-Nuia ja Võrule kõige lähem Räpina. Minu teada ei eristatud GAZ 22 numeratsiooni 21 omast, vähemalt päris tehases. Laineid polnud katuses umbes 1965. aastani. Oluline on ka ilmselt mainida, et teise seeria komplektse stangega ei ole võimalik GAZ 22-l tagaluuki avada. Seega valdav osa piltidelt nähtud teise seeria esiosaga 22-tesid omavad siiski õiget kolmanda seeria tagaosa ja esiosa on vahetatud peale avariid.
Aga mida Sa selle pildi kohta öskad öelda? Pilt pärineb Siit
Pildi järgi on kirjutatud aastaarv 1962 ja pildi nimeks on "GAZ-22 prototype."
Vasta
#20

http://pilt.ee/view/540832/

Kuidas nende pensionäride tervis on kes elavad selles majas kus see pilt oli tehtud?

Mina kunagi ostsin nende käest kaks stanget, aga jätsin need sinnapaika, peaks vist ära võtta...

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne