k 750m klappide vahe
#1

küsimus siis selline et kui suur (väike)peavad olema klapivahed
Vasta
#2

Raamatu järgi 0,1mm.
Vasta
#3

Kui soovid, et väljalaskeklappe ära ei põletaks, siis jäta suurem vahe.
Vasta
#4

miilits Kirjutas:Kui soovid, et väljalaskeklappe ära ei põletaks, siis jäta suurem vahe.
Kui palju suurem?
ja kas mõlemil klapil peab olema ühe sama suur vahe?nii sisselaske klapil kui ka väljalaskel?
Vasta
#5

Tegelikult on jah nii, et väljalaskeklapp/tõukurvarras kuumenevad rohkem ning vajavad suuremat vahet. Praktiliselt tähendab see seda, et kui sa sead mõlema klapi vaheks 0.15mm on see täiesti piisav.
Klapivahede erinev reguleerimine on juuksekarva lõhkiajamine (vähemalt vene masinate puhul).

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#6

Raamatu järgi on jah mõlemad klapivahed sama suured. (raamat on tark asiBig Grin)
Klappe reguleeri ikka täiesti külma mootoriga ja proovi seda võimalikult täpselt teha. Liiga suure vahe korral võivad klapid klõbisema hakata, ohtlikum on aga lubatust väiksem vahe. Mootori soojenedes hakkavad detailid paisuma ja kui on liiga väike vahe, pole neil selleks ruumi ja detailid võivad puruneda...

Aeateivaski on sygiseks mädand, ku sital ajal raiud (Torma)
Vasta
#7

musti911 Kirjutas:Raamatu järgi on jah mõlemad klapivahed sama suured. (raamat on tark asiBig Grin)
Klappe reguleeri ikka täiesti külma mootoriga ja proovi seda võimalikult täpselt teha. Liiga suure vahe korral võivad klapid klõbisema hakata, ohtlikum on aga lubatust väiksem vahe. Mootori soojenedes hakkavad detailid paisuma ja kui on liiga väike vahe, pole neil selleks ruumi ja detailid võivad puruneda...

Prunevad ka või? Sellist asja kuulen küll esimest korda.

Minu meelest kipuvad liiga väikese paisumisvahe korral sooja mootoriga klapid pisut lahti jääma, mille tõttu tööpinnad põlevad krobeliseks ja klapid muutuvad ebatihedaks.
Vasta
#8

Jah tõesti, selleks, et midagi puruneks, tuleb reguleerimisega suht palju puusse panna, kuid teoreetiliselt (ka praktiliselt) on see võimalikWink. Kui see vahe on olematu, või lausa miinustes (reguleerimiskruviga annab klappe silindri sisse keerata) Ja siis võib kolb klapiga kokku saada, mis pole eriti mõnus...

Aeateivaski on sygiseks mädand, ku sital ajal raiud (Torma)
Vasta
#9

Ei noh, tere hommikust!Big Grin Äkki seletad ka lähemalt kuidas K-750-nel klapid kolviga kokku saavad?
Vasta
#10

Sorry, pidasin silmas hoopis dnepr k-650... Tal rippasendis klapid. Minu vigaSadRolleyes

Aeateivaski on sygiseks mädand, ku sital ajal raiud (Torma)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne