Veduri käivitamine
#1

Tahaks teada kuidas pannakse käima siinmail ringi liikuvate ameerika kaubavedurite mootorid. Tegemist ei ole just pisikese asjaga mida ringi ajada (V-16 diisel, 3000+hj).
Vasta
#2

DR1A229\"Pliu\" käivitamine:

1.aku sisse.
2.õlikraan lahti.
3.küttepump sisse.
4.\"пуск\" käivitab õlipumba ja ja rõhuandur lülitab teatud surve peal sisse käivituskontaktori, mis kontakteerib startergeneraatori käivitusahela. Reeglina õli elektripump seda survet ei saavuta ehk kavalam on kohe peale nupuvajutust kontaktor käsitsi kokku pigistada. Sellestki ei tarvitse palju abi olla - kuni väntvõll veel ringi käib, tuleb joosta masinaruumi ja gaasilatti masseerida, sageli jõuab diisel selle aja peale vait jääda. Ok, kui saab diislile tuuri sisse, siis tuleb kohe asuda nn karterikraani (selle kaudu pumbatakse peale diisli seiskamist õli karterist eraldi paaki, M756Б on kuiva karteriga sõjadiisel) reguleerima, sest madala survega sureb diisel välja ja kõrge surve lõhkab õlilõdvikud. Kui suure hädaga on vesi üle 40kraadi tõusnud, võib ehk juba karterikraani kinni keerata.

Kogu toiming on väga tervistkahjustav ja aeganõudev, lausa vareseid rongi katusele kukkunud veel ei ole. Ju nad siis oskavad gaasirünnakuid vältida.
Vasta
#3

Huvitav.

Tekib mul ainult üks küsimus.Miks ei ole nii suurel mootoril dekompressiooni?See parandaks ju käivitamist tunduvalt.
Vasta
#4

WotS Kirjutas:Huvitav.

Tekib mul ainult üks küsimus.Miks ei ole nii suurel mootoril dekompressiooni?See parandaks ju käivitamist tunduvalt.

Seda küsi venelaste käest, kes selle mootori tegid. Kui hakata mõtlema, pole M756 ainus vene ime. Hea et enamik ronge on varustet saksa diislitega, mis käivad nupust käima nagu autod. Ja kunagi oli depoos ühe venelasega suur vaidlus, kumb on parem, kas M756 või saksa MTU. Sellise haridusega inseneeridelt polegi oodata paremaid lahendusi, kui M756.
Vasta
#5

Teemast 100% mööda:kas sinised tuled tähistawad pööragut ja mida tähendavad need mustwalged numbritega 1-10 postid teeääres(nad vahetewahel teest niikaugel et tundub pandud kitsa tee järgi).Kas Tallinn-Lelle -Pärnu trassil on veel näha ka kitsa teed?.(Viimane lõik ehitati ju hoopis teistmoodu kui endine?Mäletan aastatest 74 75 kui kuni Lelleni jooksis kitsas tee kui Tallinna poolt tulla paremal pool laiaga enam vähem kaasa.Perroonid olid kõik ehitatud kitsa tee pääle.Suuremad hargnemised olid Raplas ja Liival.Mina mäletan vaid betoon liipreid Liiva jaamas. Liival oli noid haruteid vähemalt 10. Rööpad olid tolleks ajaks juba wälla kistud.Aga liiprid olid alles,mõnigas kohaski olid ka rööpad allles.76 suvel käisin vanematega Siniallikul ujumas,juba siis ütles kohalik parteiponmo peaaegu nuttes :vaadates Sinialliku jaama,et lihtne on lõhkuda kui Sa ise toda ehitanud pole.Paraku on too kitsa asi jäänud nii nagu on?
Vasta
#6

Sinised ja valged foorituled on mõeldud manöövritööde jaoks: sinine keelab, valge lubab. Jaamades ongi foorid just pöörangute juures ja foorituledega lubatakse vedur/rong ühelt teelt teisele. Täpsemalt võid fooritulede kohta lugeda http://www.zone.ee/signalisatsioonjuhe/
Need mustavalgekirjud postid liini ääres on piketipostid, mis paigutatakse iga 100 m järele ja nad tähistavad kilomeetrikümnendikke.
Vasta
#7

Soobel Kirjutas:Kogu toiming on väga tervistkahjustav ja aeganõudev, lausa vareseid rongi katusele kukkunud veel ei ole. Ju nad siis oskavad gaasirünnakuid vältida.
Soovitan tõesti sel hetkel seal mitte viibida Wink
Kui seda ikka igapäev tunned siis ... (ei kehti minupuhul)
Vasta
#8

Ja muide,need masinistid kes omalajal auruveduri peal sõitsid,surid teistest varem kah.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne