Jawa 638 sidur...
#1

Privet!!
Probleem siis 638 siduris..tegelikult on probleem juba terve aasta kestnud. Rolleyes
lugu siuke , et kui lähed kohapealt ära, siis ta raibe jõnksutab ja kargab sind nagu suur ja mehine täkk Toungue... lased siduri vaikselt lahti , aga tema võtab järsku veo taha.. jube jama.. vahel sureb isegi välja. võtab nii järsult veo taha, et lihtsalt jääb seisma, kui piisavalt gaasi ei anna...sujuvalt ei ole võimalik kohalt ära liikuda... vahetasin sidurikettad ära. tutikad panin.. milles võib viga olla?? äkki on mootorikett lõtv?? äkki on sidurikorv kõver või ma ei kujuta ette..
loodan, et saite aru.Rolleyes-> Tõsine jant ja lamba ants ikka :S
ette tänades,
pats.
Vasta
#2

No kui on kett veninud hakkab ta madalatel pööretel vastu põhja käima ja teeb lolli häält ka.Kõrisema.Kas ka automaadiga sama nali?
Vasta
#3

ai kurat, siis ei ole kett siiski lõtv vist..
sellepärast, et tühikäigul ta ju seda häält ei tee.. sõidu ajal ka mitte.. kui kohalt ära lähen siis käib mingi sahin või nagu sidurikettad lohistaksid end vastu teine-teist?? Toungue
ei, arvan , et kett lõtv pole.. automaati pole.. seda jublakat ei ole..
aga jah, kui hoog sees siis kõik käib ja töötab.. isegi paremini kui poes.. Rolleyes
no kuramuse kurat ikka !!Sad
Vasta
#4

Selline võimalus on ka, et sidurikorvi soontesse on kulunud astmed, mis takistavad ketaste sujuvat liikumist mööda sooni.
Vasta
#5

Andres Kirjutas:Selline võimalus on ka, et sidurikorvi soontesse on kulunud astmed, mis takistavad ketaste sujuvat liikumist mööda sooni.

Nõustun eelneva inimese arvamusega, et tegu peab siis olema ikkagi sidurikorvis. Kas sa lahtivõttes ei näinud mingeid sooni sidurikorvis. Samas alati ei ole asi korvi seinas korv ise võib olla propelleris. Uuri ka siduri ketti- võimalik, et see on väljaveninud ja sidurikorvi kõveraks sikutanud mõne hambaga. Kas sa lõtku tundsid siduriketis kui sa kettaid vahetasid või sa ei uurinud lähemalt ketti.

Isiklikult vahetaksin mina seal keti, korvi ja hammaka ära ning katsetaks teise korviga. Võimalik, et targemad leiavad ka kiirema lahenduse.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#6

mul täpselt sama jama, pole viga leidnud. kettad korras, korv korras,pulkadel kuulid vahel, kõik nagu korras, aga jamab. kui käik sisse panna ja sidurit hakata libistama, siis hakkab vaikselt kaasa vedama ja siis käib järsku üks krouks ja haagib siduri nii, et kets käib ringi. mootorikett on mul kül veninud, aga see ei tohiks põhjus olla. palju jawa mootorikett üldse kloostrimetsas maksab?
Vasta
#7

tõsine JAMA kohe..
ja mitte keegi viga ei leia? äkki siiski pole mootorikett liiga pingul..
seal siduril ei ole ju muud eriti enam, mis võiks põhjuseks olla..
teate, ma hakkan kohe nutma niiviisi..Toungue
Vasta
#8

Siinseid postitusi lugedes kipub vägisi jääma mulje nagu tegemist oleks JAWA-638 tüüpveaga. Olen isegi päris mitu aastat 638-t pidanud ja 2 mootorit ära peenestanud (no mis teha, olin noor ja loll), aga 2 komplektset sidurit on siiani alles. Tee või tina, aga mina ei suutnud ühtegi sidurit ära lõhkuda (küll aga kulus ohtralt muid detaileCool) ja probleeme siduriga ka mitte kunagi ei olnud...

Mootoriketist vea otsimine tundub küll pisut kahtlane.... Mõlemal minu kasutuses olnud mootoril lohises kett rõõmsalt mööda karteripõhja, aga peale kahtlase heli muid hädasid nad küll minu jaoks ei põhjustanud.
Vasta
#9

TERE MEHED!!
Ma vist sain teada , milles viga võib olla..- Kes Otsib - See Leiab!! Wink
Sidurikorvi sees, ketaste all peab olema üks O- kujuline kummi rõngas..
kui seda ei ole, või on lamedaks läinud, siis sidur võib rapsida..
niih mehed, AUS ülesstunnistus - minul seda kummist rõngast EI OLE!! Toungue
aga ma muretsen selle kuskilt...Cool
Vasta
#10

Mul on see kummirõngas seal all, korralik kaa veel, pole mingi ära vajund, aga ikka jamab.
Vasta
#11

Tere.
Olen kokku puutunud sama hädaga ja vahetanud korve ja sidureid,pukse ja midaiganes veel.Lahendus on nii labane,et ei osand kaua aega selle peale tulla.ja et omal pole remondi firmat avaldan selle siinkohal teistelegi.
Mina avastasin viimaks,et sidurikorv loksub,kogu täiega,võlli peal edasi tagasi.otsisin siis paraja paksusega,TERAS,seibi sinna alla,neid võib ka olla mitu kui muidu ei saa lõtku ära, ja asi vosem.Kuid peab vaatama,et seib jääks ikka nii paras,et kinni keerates,kogu krempel ikka vabalt pöörlema jääks.Vastasel juhul saab varsti midagi muud huvitavat vahetama hakata.
Ja muuseas,ei olnd tol isendilgi enam alles kummirõngast,kuid siduri sain ikka suht talutavalt tööle.

Vasta
#12

okei....Rolleyes
aga äkki oskad ka öelda täpsed seibi möödud vms.. sellepärast, et ratas ise on minust 200 km kaugusel ja kui sinnakanti lähen, saaks asja korda juba ja kruiisimaCool.. ostaks kohe ära kuskilt..
tänud.
Vasta
#13

Täpsed mõõtmed,no niipalju kui ma mäletan,peab ta mahtuma selle puksi kaela,mille peal korv ise pöörleb.mõõtu peast ei tea.uuri kellegi käest kel asi käepärast on.no metall osa laius võiks olla ehk 5mm,see on siis seibi välisest servast sisemiseni,maha saab alati võtta.kuid mälu järgi oli selle korvi otsa,töö osa,ümberringi mingi 2-3 mm.Kuid kui paksu vaja on ma ei oska täpselt öelda,vaevalt ta sul üle paari kolme mm seal loksub.Hea kui oleks võtta õhukesi seibe ka.ikka nii 0.10 või 0.20. vaata mis leiad.Olen selliseid kohanud vanades käigukastides.
jõudu tööle.
Vasta
#14

pats88 Kirjutas:okei....Rolleyes
aga äkki oskad ka öelda täpsed seibi möödud vms.. sellepärast, et ratas ise on minust 200 km kaugusel ja kui sinnakanti lähen, saaks asja korda juba ja kruiisimaCool.. ostaks kohe ära kuskilt..
tänud.
Võib arvata, et see lõtk on erinevatel isenditel erinev, mistõttu on soovitav ikkagi see ise üle mõõta ja alles siis vastava paksusega seibid otsida.
Vasta
#15

selge... tänud..
kusjuures, kui hakkan nüüd mõtlema, siis seal tõesti on loks sees..
viimati kui sidurikettaid vahetasin avastasin.. aga noh.. minu väike tagasihoidlik ajuke ei ütelnud, et selles võib uba olla.. Toungue Toungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne