Postitused: 248
Teemad: 18
Liitus: Oct 2001
Maine:
2
Ma oma võhiklikkusega pakun seda,et kui karburaatori ja silindri vaheline teekond pikeneb,siis tekib ajaline nihe gaasivajutuse ja mootori reageerimise vahel.
Parem oleks kuidagi tekitada ülelaadimine enne karbussi,aga siis on karbussi töölesaamine keerukam.
Postitused: 3,176
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
Põhimõtteliselt saab igale mootorile turbo peale ehitada.
Praktikas on erinevaid põhjuseid, miks osad lahendused ja alusmootorid on eelistatumad kui teised. Nende põhjuseid ja teiste inimeste kogemusi eirates millegi originaalse (mosse mootorile turbo) ehitamine ei ole just kerge ja tänuväärne tegevus. Igatahes mitte algajale sobiv.
Turbota enne mõni lihtsam masin ära, näiteks Kadett E 1,6 või Ford Sierra kaheliitrine OHC, nende kohta on netis ja raamatutes piisavalt infot. Juhul kui hakkama saad, on ka mosse jaoks knowhow olemas.
Pildil oleva turbo kohta ei oska öelda, kas ta töötab, aga ühendatud on ta igaljuhul korrektselt.