Võrril viga
#1

tere....
on siis selline probleem et võrr kohapeal käib ilusti,süüde õige,karbuss puhastatud, kruvid õiged aga jõudu ei ole....
kuidagi allamäge 20 km/h veereb välja aga ülesmäge ültse ei lähe...Sad kas kellegil on sama viga olnud?

Mootor on d8 ja üleöö lihtsalt läks jõud ära
alguses mõtlesin et kolvirõngad, aga sai need ka ära vahetatud ja ikka sama jama

PS! küünal on ka korralik

kõik postitused on oodatud
ette tänades
Vasta
#2

Mul kunagi , ammu , juhtus sihike asi et läks väljalase umbe.
Proovi ilma sumpsita minekut

Pole midagi targemat teha
Vasta
#3

samuti võib ka eskatihendis viga olla või on siduri poolel hammakat kinni hoidev kruvi lahti jooksnud

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#4

ilma sumpata sama jama aga kas hooratas loksuda võib?
(väike loks)
Vasta
#5

virtoos Kirjutas:ilma sumpata sama jama aga kas hooratas loksuda võib?
(väike loks)
Kui sa hooratta all pead silmas siduri suurt hammasratast, siis selle loks ei tohiks midagi mõjutada, see on enamustel võrridel. Tehases oli see hooratas küll ühel laagril jooksev, aga kuna sidurikojas ei ole määrdeaineid siis see laager ika pikema kasutamisaja vältel laiali jooksis. Olen isegi kohand sellist hooratast, millel polnud enam ühtki laagrikuuli ja hooratta vastu võlli käimine oli kuulide jooksu kanalid kaks korda suuremaks kulutanud. Hooratas käis vahel vastu karterit ja ka sidurikaant, sõitis ikka normaalselt, sest sidurikettad hoidsid hooratta ikka enamvähem tsentris.
Vasta
#6

virtoos Kirjutas:Mootor on d8 ja üleöö lihtsalt läks jõud ära
alguses mõtlesin et kolvirõngad, aga sai need ka ära vahetatud ja ikka sama jama
PS! küünal on ka korralik
kõik postitused on oodatud
ette tänades
Üle öö kadus ära selle pärast et kui sõitsid oli mootor soe(kuum) ja soojalt töötab ikka paremini. Näiteks kui pronkspuks, mis asub üje väntvõlli otsa ümber ära kulub siis ta sõidab soojal ikka paremini, kui külmalt käimagi läheb...

Ega nad ei sure just tihti sõidupealt jäädavalt ära(kui kokku ei jookse). Minul selline juhus: kiirus oli kuskil 40 km/h, metsavahel oli hea sõita ja ühtegi autot ei olnud, äkki käis imelik raks ja mootr jäi seisma, kuna hood oli sees siis hakkas hoopis sidur libisema ja veeremine jätkus. Koduni oli minna kuskil 2,5km ja pidin lohistama, kuna sidur muidu ei töötanud, lihtsalt suure jõuga tõmbas libisema hetkeks. Jõudsin koju, võtsin küünla maha ja valasin õli silindrisse, lükkaisn tänava peal ja hakkas ringi käima uuesti. Panin küünla tagasi ja läks käima ka, tegin kähku ühe pisikese tiiru ja viisin siis kuuri. Paar käeva hiljem läksin uuesti sõitma aga siis oli juba kruvikeeraja kaasas ja kui uuest \"kokku jooksis\" siis keerasin sidurikaane maha ja lasin siduri lõdvemaks, et ei peaks lohistades lükkama. Jõudsin koju proovin jälle õliga aga ei hakanud see kord ringi käima. keerasin süütekaane maha ja oh imet, magneeto kruvi oli kanne sisse kinni jooksnud. Ma ei kujuta ikka veel ette kuidas ma esimest korda ta õliga liikuma sain ja veel mitmeks kilomeetriks sõitma. Müstika!!! Ise ka ei usu!
Hiljem jooksis veel paar korda kokku aga siis oli juba teada et kruvi vaja kinni keerata..
Vasta
#7

Martti Kirjutas:Üle öö kadus ära selle pärast et kui sõitsid oli mootor soe(kuum) ja soojalt töötab ikka paremini. Näiteks kui pronkspuks, mis asub üje väntvõlli otsa ümber ära kulub siis ta sõidab soojal ikka paremini, kui külmalt käimagi läheb...
aga kohapeal (külmalt) läheb ilusti käima natukene lükkad 2-3 m ja käib aga jõudu pole...

Vasta
#8

sul võib seal bensuga ka mingi jama olla

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#9

Oligi mul ka niimoodi, aga mina istusin peal ja sugulane lükkas mäest alla, hea hoog oli juba sees ja mootor töötas aga jõudu ei olnud, kui tasasele maapinnale jõudis siis polnud ei jõudu ega kiirust ja sam sujuvalt suri välja kui käima oli läinud. Pronkspuks oli nii kulunud. Talvel sai sõita alla tuult, vastu tuult tuli aga jalaga hoogu juurde lükata et koju tagasi jõuda.
Vasta
#10

Mul oli sama asi et sõites tuli see magneeto kruvi lahti. Aga nyyd ta tuleb mul ise lahti, ykskõik kui tugevalt keerataSad kuidas seda korda teha ?
Vasta
#11

makuke Kirjutas:Mul oli sama asi et sõites tuli see magneeto kruvi lahti. Aga nyyd ta tuleb mul ise lahti, ykskõik kui tugevalt keerataSad kuidas seda korda teha ?

Pane esmalt keermeliimi vahele. Muidugi võid väntvõlli sirgust ka kontrollida.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#12

kas sinna mingit vedruseibi ei käi we?
Vasta
#13

virtoos Kirjutas:tere....
on siis selline probleem et võrr kohapeal käib ilusti,süüde õige,karbuss puhastatud, kruvid õiged aga jõudu ei ole....
kuidagi allamäge 20 km/h veereb välja aga ülesmäge ültse ei lähe...Sad kas kellegil on sama viga olnud?
Mootor on d8 ja üleöö lihtsalt läks jõud ära
alguses mõtlesin et kolvirõngad, aga sai need ka ära vahetatud ja ikka sama jama
Noh, asjale tuleb läheneda loogiliselt. Kui süüde on õige, siis tuleks vaadata küttesegu suunas - kas äkki kuskilt õhku ei ime? Selle vastu aitab, kui panna vändale kinnised laagrid, millel karteri pool on lahti tehtud (õlituseks). Minu mootoril andis väga palju juurde karteri kokkupanek ilma tihendita (hermeeikuga). Kontrollida tasub ka süüte alust mansett-tihendit.
Võrril võtab jõu ära ka see, kui miski mootoris \"poob\" ehk näiteks vänt ei ole täpselt keskel ja otse silindri suhtes. Mul oli selline jama näiteks, et vänt sõitis laagritel vasakule-paremale st. pikilõtk. Vasakpoolne laager peab olema paar mm sissepoole nihutatud või peab võllil reguleerimis-seibe kasutama.
Vasta
#14

mul oli selline jama et kruvis tagumise ratta kinnitus-mutrid lahti ja seejärel nihkus ratas tahapoole tõmmates keti väga pingesse ja siis ma ei saanudki aru, et hakkasin sõitma, alul nagu kõik korras aga panin ntx läbi mõne augu siis jõud kadus, lõpuks peale pusimist sain veale jälile.

Vasta
#15

küttesegu, või kompressioon silindris!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne