G 24 remont
#1

Niisiis hakkasin täna volgal mootorit maha võtma, homme saab ta maha ja ka laiali kiskuda.
Sõber ütles et kui võtan plokikaane maha siis peab laskma ta pärast lihvida, sest kui kuuma on saanud siis tõmbab kõveraks,,kas see on tõsi?
Teiseks kuidas saada õli pidama, põhirõhu peab asetama tagumisele simmerlingile,sest sidurikojast tilgub meeletult palju õli ,kas rasvanööri alla tuleks midagi panna või on muud nipid olemas,ühesõnaga vaja abi selles osas.
Kolmandaks, kuidas sulgeda nukkvõlli tagumist osta, et jääks ka õli pidama?
Neljandaks, hiljem on plaanis mootoriruum värvida,,selleks peab piduritorud ja nende küljes olevad vidinad ja pidurivõimu eemaldama,kas uuesti kokku pannes peab pidureid lihtsalt õhutama või on mingi muu nipp asja juures?
5. Millega puhastada radikat?

Praeguseks kõik,,hiljem tekib kindlasti veel küsimusi


Vasta
#2

1) sest kui kuuma on saanud siis tõmbab kõveraks,,kas see on tõsi?
*************
Minu kogemuse järgi ei ole see tõsi.Aga ,et asjas kindel olla siis pane metall joonlaud peale ja mõõda diagonaalis ära.
-----------------------------------------------------------------------------------------------2)Kuidas saada õli pidama, põhirõhu peab asetama tagumisele simmerlingile,sest sidurikojast tilgub meeletult palju õli ,kas rasvanööri alla tuleks midagi panna või on muud nipid olemas,ühesõnaga vaja abi selles osas.
*************
Mine suvalisse autovaruosade poodi või MB esindusse.Küsi sealt MB123 keretüübi suvalise (2,0.2,4)
diiselmootorile sobivat nö tagumist tihendit/või rasvanööri. Pärnus MB esinduses maksis asi 123-eek eelmisel aastal.
---------------------------------------------------------------------------------------
Kolmandaks, kuidas sulgeda nukkvõlli tagumist osta, et jääks ka õli pidama?
**********
Minul isiklikult pole sellaega mitte kunagi probleeme olnud.Ei oska aidata.
-----------------------------------------------------------------------------
Neljandaks, hiljem on plaanis mootoriruum värvida,,selleks peab piduritorud ja nende küljes olevad vidinad ja pidurivõimu eemaldama,kas uuesti kokku pannes peab pidureid lihtsalt õhutama või on mingi muu nipp asja juures?
********************************************
Piisab ainult õhutamisest.Big Grin
--------------------------------------------------------------------------------
5. Millega puhastada radikat?
********************
Seest mingi radikapuhastusega. Väljast Smile auruga/piduripuhastusvedelik/ nitrolahusti. Ja hulga vabat aega.Big Grin




[/quote]
Vasta
#3

Volgamees Kirjutas:Sõber ütles et kui võtan plokikaane maha siis peab laskma ta pärast lihvida, sest kui kuuma on saanud siis tõmbab kõveraks,,kas see on tõsi?

Kui kaanetihend läbi oli, siis ega see väike lihv liiast ei ole (Golfil mul tehti nii).
Vasta
#4

agaa Kirjutas:Minu kogemuse järgi ei ole see tõsi.Aga ,et asjas kindel olla siis pane metall joonlaud peale ja mõõda diagonaalis ära.
Seleta seda metalljoonlaua asja, mis moodi mõõdan täpsemalt?


Üks küsimus veel- mõtlesin et teeks volgale väljalaske torust, viiks torud alles allpool kokku ja üritaks torud ühe ja sama ruumalaga teha- ühesõnaga torukollektori, kas seda on mõtet teha?,,midagi ta juurde annab ikka ju? Mingi % või 2 ikka ehk?
Aga siis jääks ära sisselaske kolde soojendamine, seal ju mingi talve/suve klapp. Teisest küljest jällegi külm õhk ju tihedam, ja teda mahub silindrisse rohkem ja see peaks olema ju hea, parem täiteaste või midagi sellist oli vist.
(Ei tea kõike täpselt, pole eriline raketiteadlane)
Äkki vedeleb kellelgi kuskil sellist vidinat?

Vasta
#5

Aah see mõõtmineBig Grin .Keera plokikaan klappidega ülessepoole ja siis diagonaalis pane joonlaua serv vastu kaant ja vaata kas vahe jääbjoonlaua ja kaane vahele.Kui jääb vii lihvi ja kui juba teed siis lase klapid ka teha ja uued säärekad panna.
************
Torukollektor? Jõudu.Ise samat ideed mõelnud uurinud ja siin mõned järeldused milleni jõudsin.
-Korralik torukollektor millest kasu ka oleks tuleks lasta teha ja see läheb kalliks arvestades kasutegurit mida ta annab.Teoorias lihtsalt seletatuna näeb see nii välja.Võtad neli teras toru mis on ÜHEPIKKUSED ja siis hakkad seda kapotialla ussipesaks keerama.Sest torukollektori KÕIK torud on ÜHEPIKKUSED.Tänu oma elukutseleBig Grin olen näinud igasuguseid \"vahvaid\" asju mis kena vaadata aga ei toimi.
-Lihtsam ja järeleproovituim variant hj juurde meelitamiseks on kasutada GAZ2410 ne väljalaske kollektorit ja sumbuti pükse.Samas ka väljalaskekollektori tihendi TÄPNE paika sobitamine ja valu jälgede likvideerimine.
**************
pole ka raketiteadlaneToungue
Vasta
#6

Täna kolbe välja kiskudes läks 2 kolvirõngast kaheks ja 1 rõngas kolmeks tükiks, jubedalt kulunud olid nad ka,,pole siis ka ime miks volga suitses koledalt,, ei tea küll kas rõngad läksid kolvi väjavõttes puru,,või olid juba enne,,kuid arvan et olid juba enne. Nüüd vaja väntvõll kätte saada,,aga sellega on veel jamamist küllalt, sest osad kinnitused ei taha lahti tulla,,ja raske on sinna midagi vahele ka ajada.
Üks teadjamees väitis, et niikuinii pean ma klapid ära vahetama,sest ma sõitsin puhta 98 bensuga mõnda aega,,aga klapid on just nagu eile vahetatud,,tahmased aga korralikud selle tahma kihi all.
Ajaa,,küsimus ka: kas klapisääre tihendid ongi ainult sisselaske klappidel, või on mul väljalaske omad puudu?
Vasta
#7

Hei hei volgamehed!!! Ehk oskate mind aidata? Kuidas käib volgadel raadio vahetus, et kas ma pean terve armatuuri lahti võtma, et raadiot kätte saama, või ehk saab ka kuidagi lihtsamalt???? Ja kuhu oleks õigem panna valjuhääldid, et taga aknalauda ära ei rikuks??
Vasta
#8

Spetsiaalsed kolmnurksed kõlarikastid on selleks, et kõlareid sisse ei peaks lõikama. Raadio kohta ei tea.
Vasta
#9

Gaz-M24 Kirjutas:Hei hei volgamehed!!! Ehk oskate mind aidata? Kuidas käib volgadel raadio vahetus, et kas ma pean terve armatuuri lahti võtma, et raadiot kätte saama, või ehk saab ka kuidagi lihtsamalt???? Ja kuhu oleks õigem panna valjuhääldid, et taga aknalauda ära ei rikuks??

Oli juhus siin mõni aeg tagasi saada omale originaalne raadio koos paneeliga, mis tavaliselt tehases GAZ-24-dele sisse pandi ja ka sellelt paneel eraldatud. Iseenesest keerulist seal midagi pole.
Kõigepealt paneel koos raadioga armatuuri küljest lahti. Seda hoiavad 2 polti.
Siis, kui paneel koos raadioga on käes, siis ettevaatlikult, ringiratast kangutades, tuleks eemaldada volüümi- ja laineala nupp.
Peale seda vaatab eemaldatud nuppude koha pealt vastu kaks seibi moodi asja, millel on kahel pool sooned sees- need on keermestatud seibid, mis hoiavadki seda metallpaneeli raadiokorpuse küljes kinni. Ka need seibid tuleks kätte saada.
Kui kõik need toimingud teostatud, siis põhimõtteliselt peaks paneel raadio küljest eralduma.
GAZ-24-del ta minu teada ongi vist nii pandud, et raadio sisuliselt "ripub" esiseinaga selle paneeli küljes.

Kõlarite koha pealt "Mõigu KEK jääb vastuse võlgu".
Ainuke variant, kui tagaakna lauda rikkuda ei taheta, siis tagauste sisse, või siis tegutseda robi nimetet idee järgi.

Vasta
#10

Kõlareid saab ka nii panna ,et jätad tagaakna originaalkatte ja pleki vahele 2 kustukummi paksuse vahe(tõstad katte ülesse poole) ja kinnitad nagu orig.värgi.augud tuleb siiski plekki lõigata ja tagaakna "puhuri" toru pikendada.Isiklikult meeldib ikkagi istmete alune teema.
Vasta
#11

tere gaz-24 mehed. mul üks mure- nimelt tahaks teade kui pikk on gaz 24 mootori keps (tsentrite vahe) endal pole kahjuks käepärast sellist asja ja mõõte ei saa. ehk aitate.
samas kui keegi juhuslikult teab mõnda kepsu millel pikkus 179mm, siis oleksin tänulik info eest
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne