Zaz968/968B-Kadett
#1

Niisiis nägin külavahel ühte zaz968\'t, uurisin, õeldi et mootor ei tööta ja pole tükk aega sõitnud.. tirisin selle mõne sõbraga koju.. Sellest masinast aga ei tulnud midagi välja, kuna sellel võtsime katuse ja mootori maha ning lõpuks lõpetas see zaz puus ning lõpuks läks vanarauaks, vana töökoja juurde vanarauahunnikusse kui täpsem olla..(noor ja loll ning esimene masin, mis käes oli..:S)
Juba enne seda zazi seisis aga tiigi kaldal Opel Kadett 1.3(uuem, esiveoga, aastat ei mäleta), millega üle kivi sõideti nii, et käigukasti kinnitus lahti murdus ning mootor pea vastu maad kukkus ning nii oli see Kadett seal varuosadeks, sillad, jagaja ja muud jupid viidi ära..
Nüüd siis 968b juurde.. Umbes aasta või rohkem pärast 968 lõppu(Mais) tuli tahtmine miski sõiduk korda teha.. läksin siis 968 vraki juurde, kui nägin vana zaz968b tagaotsa töökoja kuurist välja paistmas. Tegelikult oli see zaz seal seisnud niikaua, kui ma mäletan aga mõte ta korda teha tuli alles siis. Vaatasin ta üle - eest olid ära keeratud roolisüsteemi vardad(sain 968 pealt), esimesed piduritrumlid ja -klotsid(jälle 968), tagumised piduritrumlid ja -klotsid ning tagumised amordid(sain naabrilt). Ette leidsin suht korralikud veljed - rehvid, taha sain mitte-nii-head, kuid siiski küllalt head et zaz nende peal veereks.
Vahepeale mõned pildid:
[Pilt: zaz1.jpg]
[Pilt: zaz2.jpg]
Piltidel on masin veel töökoja kuuris, salong mulda ja klaasikilde täis, nimelt olid klaasid sisse löödud ning autos olid elutsenud kunagi vaablased, keda mullakamakatega miskipärast loobitud oli:S
Niisiis lõpuks lükkasin ta koju, tegin salongi tühjaks ning puhastasin ära, samuti ülejäänud kerega(kere siiski tühjaks ei teinud..Toungue puhtaks aga küll). Vanast 968\'st oli aga järgi veel mootor, käigukast, sumbuti(ise aretatud), pool ringi klaase(tagumised 3) ning kõik mis salongist välja sai võetud + elektroonika. Nii mõtlesingi, et panen 968b kerele 968 mootori pealeSmile võtsin siis mootori ja käigukasti lahti, puhastasin ära ja panin kokku tagasi ning lõpuks mõni päev tagasi(Juuni alguses) tõstsin mootori 968b\'le peale. Mõtlesin siis, et ei hakka kõike kohe korda tegema, proovin, kas asi põhimõtteliselt ikka töötab, ühendasin süütesüsteemi \"otse\" aku pealt käima ning lükkasin mäest alla, avastades, et mootor isegi ei lubanud, ühtegi \"popsu\" ei teinud.. proovisin siis veel, sama lugu.. lõpuks siis juhtusin ka mootorit nägema, kui jälle masinat mäest alla veeretasin... *dooh* ...mootor käib valetpidi ringi.. zazil 4 tagurpidikäiku ja üks edaspidi.. krt.. natukese järelemõtlemisega sai selgeks, et muus vast viga olla ei saa kui et olin differentsiaali peale puhastamist valet pidi sisse pannud ning pärast mitte kontrollinud. Mis siis ikka, võtsin mootori uuesti maha.
Enne mootori mahavõttu ütles isa umbes sellise lause, et \"..njah.. aga kui sellele vana Opeli mooroti peale saaks, vot siis oleks midagi..\"
Eile(10.06) võtsin Opelil suure vaevaga mootori maha(õiget tõstukiplokki polnud, tuli läbi ajada kahe mereplokiga) ning avastasin, et see on kergem kui zazi v4Toungue tõin mootori garaaži.
Täna(11.06) panin opeli mootorile zazi siduriplaadi ning panin differentsiaali õiget pidi.

Nüüd siis tahakski teada, kas kellelgi äkki ei ole(kahtlen, aga küsin siiski) või kas keegi ei oleks võimeline tegema vaheplaati kadeti mootori ja zaz 968 käigukasti vahele ning mida selleks vaja oleks?

Erik

Edit:
Seda ka, et taha sai pandud Nissani veljed-rehvid, mida sai enne rellakaga tuunitud natuke.. eks paistab, kas sai küllalt täpselt augud puuritud piduritrumlitesse või tuleb vibra sisse..

Edit2:
Tegu ikkagi zaz 968b\'ga, mitte 966\'gaRolleyes
Vasta
#2

Tundub, et tegu pole sul siiski zaz 966-ga, vaid on 968A-le lihtsalt 966 võre ettepandud. Zaz 966 on originaalis ees ainult 2 paari suunakaid edetiibadel(ovaalsed) ja iluvõres kandilised. Kuigi neid ovaalseid polnd eriti saada ja päike tegi oma töö, siis pandi küll neid valgeid 968 esitulede all paiknevaid suunakad, kuid neid suuri ümmargusi orantse ja väikseid ümmargusi porikatel pole varem 966-l kohand, polnd lihtsalt mõtet nii palju suunakaid külge pookidaBig Grin Ja siis armatuur on ka see uuem 968 ja 968A varianti ning üleni kroom 3 osalised stanged olid kõrvikutest ka ainult 968A-l.
Äärmsielt tore on ,et zazist piisavalt hoolid Smile Tegelikult ju hakkavad need kõrvikudki juba uunikuteks saama, kusjuures minumeelest on seebikarp isegi geniaalsem kui muhk ja tõuseb kunagi samaväärseks.
Mis plaanid masinaga pärats valmimist on? Võtad arvele ka või jääb lihtsalt põlluralliks?

Edu&jaksu,
MArek
Vasta
#3

mossepower Kirjutas:Tundub, et tegu pole sul siiski zaz 966-ga, vaid on 968A-le lihtsalt 966 võre ettepandud. Zaz 966 on originaalis ees ainult 2 paari suunakaid edetiibadel(ovaalsed) ja iluvõres kandilised. Kuigi neid ovaalseid polnd eriti saada ja päike tegi oma töö, siis pandi küll neid valgeid 968 esitulede all paiknevaid suunakad, kuid neid suuri ümmargusi orantse ja väikseid ümmargusi porikatel pole varem 966-l kohand, polnd lihtsalt mõtet nii palju suunakaid külge pookidaBig Grin Ja siis armatuur on ka see uuem 968 ja 968A varianti ning üleni kroom 3 osalised stanged olid kõrvikutest ka ainult 968A-l.
Äärmsielt tore on ,et zazist piisavalt hoolid Smile Tegelikult ju hakkavad need kõrvikudki juba uunikuteks saama, kusjuures minumeelest on seebikarp isegi geniaalsem kui muhk ja tõuseb kunagi samaväärseks.
Mis plaanid masinaga pärats valmimist on? Võtad arvele ka või jääb lihtsalt põlluralliks?

Edu&jaksu,
MArek

Vabandust, tõesti valetasin, vaatasin järgi ja mudeliks oli märgitud hoopis 968-B2.
Arvata on, et kui ma selle liikuri korda saan, siis püüan ta siiski arvele saada, kuna kohe-kohe saan ka lube tegema hakata.. Ja üldse kui midagi teha, siis ikka täiega ja korralikultSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne