M 426E täpseid andmeid tehnopassi vaja
#1

Kuna hakkan omanikuvahetust vormistama, oleks vaja ka passiandmed korda saada, hetkel üsna segased andmed seal, passi järgi on auto 427. Ehk oskab keegi aidata?
Selle kuu lõpuks oleks vaja korda saada asi.
Ise pole eriti teadlik asjadest.
Kirjutan siis praegustrest andmetest need, milles 100% kindel pole:

Sõiduki kategooria->M1
Mark->AZLK
Esmane registreerimine->1976 (mõtlesin auto valmimisaastaks märkida 1966, kapoti all \'\'pirkal\'\' ei paistnud aastaarvu)
Mudel ja modifikatsioon->427 (kas peaks olema 426 või 426 Elite?)
Töömaht->1478
Võimsus->50
Pikkus->4090
Laius->1550
Kõrgus->1440
Istekohti koos juhiga->5 (äkki ikka 4??)
Täismass-> 1495
Tühimass->1095
Kandevõime->400
Registrimass-> 1495
Lubatud teljekoormus ees-> 685
Lubatud teljekoormus taga->810
Registriteljekoormus ees->685
Registriteljekoormus taga->810
Haagise lubatud suurim mass piduriteta->300
Haagise lubatud suurim mass piduritega-> 600
Märkused->hetkel tühi, kas peaks märkima, et lubatud turvavöödeta, valgete suundadega vms?

On veel nõuandeid, mioda ma peaks teadma ARK-s?
Käin ka ARK-s kohapeal uurimas aga teades juba ette nende suhtumist loodaks siit ka inffi saada.
Vasta
#2

Võimsust tähistatakse kilovattides (kw) ja neid on 408 mootoril 37 e. 50hp(töömaht 1360), 412 mootoril 55 e. 75hp (töömaht 1478).Istmekohti oli minu 408l vana registreerimistunnistuse järgi neli, nüüd on viis, (minu 2140nel 4 kohta)

Märkustesse kirjutatakse andmed vahetatud mootori, ümberehitatud pidurisüsteemi, veoskeemi vms kohta.
Vasta
#3

Tänud.
Oskab keegi veel täpsustada?
Vasta
#4

Sinu masinaga on ilmselt selline lugu, et ta kannab valet tehnilist passi ja kerenumbrit (ilmselt eelmiselt väljalõigatud ja Sinu omale asemele keevitatud). Sinu masin ei saa kuidagimoodi pärineda aastast 76, kuna alates 70-nda aasta teisest poolest hakati Moskva tehases välja laskma ainult kandiliste esilaternatega variante. Samast ajast ka sedaani taguotsa muutus (endiste vertikaaltuledega mudeli asemel horisontaaltuledega nn. 412 kere). Ka sai Moskva tehas samal 1970. aastal seoses kunagise Suure Juhi 100. sünniaastapäevale omale uue nime: Leninliku Komsomoli nim. Autotehas e. AZLK, enne seda kandis tehas Moskva Väkeselitraažiga Autode Tehas e. MZMA
Sinu masinal on neli esilaternat ja kaheosaline tagaluuk, mis viitavad kindlalt kuuekümnendatele, seega MZMA, mis on ka võreembleemil.
Kuna ARK on küllalt jäik asutus, ei tule Sul mudelinumbri ja väljalaskeaasta arvu muutmisest midagi välja, vaid pead koos selle soperdisega ka omanikumuutuse vormistama. Ainus võimalus samuti ise hankida vanema kui 70-nda aasta 426 dokumendid koos kerenumbriga, et oma masinat ja ta vanust rohkem väärtustada..
Ka ei lisa ARK Su palvel mudelinumbrile mingeid kirjeid (elite)ega tähti (E), kui eelnevais dokkides neid ei ole.
Ainus positiivnekogemus oli, kui ma hankisin endale Tartus M-407 60.vl. ja eelmise omaniku passis oli margiks AZLK, muudeti see minu palvel ja Tallinna ülemustega konsulteerides MZMA- ks, mis on selle mudeli puhul ainuõige.
Ka ei pea märkustes olema mingeid märkmeid ei tulede ega turvavööde kohta, kuna selllisena väljastas masina ju väljastajatehas valmistamisehetkel (näit.1966)

Edu!
Vasta
#5

Sinu masinaga on ilmselt selline lugu, et ta kannab valet tehnilist passi ja kerenumbrit (ilmselt eelmiselt väljalõigatud ja Sinu omale asemele keevitatud).
Tegelikult paistab, et auto on avariiline olnud, ja siis teiselt, 1960-ndate kerelt esiosa lõigatud. kapotialune \'\'pirka\'\' on samuti 426 nimega. Selged keevitusjäljed on näha.
Sinu masin ei saa kuidagimoodi pärineda aastast 76, kuna alates 70-nda aasta teisest poolest hakati Moskva tehases välja laskma ainult kandiliste esilaternatega variante.
Aga ehk on tagumine pool 1976 aastast ning ka dokid sellest ajast?
Kuna ARK on küllalt jäik asutus, ei tule Sul mudelinumbri ja väljalaskeaasta arvu muutmisest midagi välja, vaid pead koos selle soperdisega ka omanikumuutuse vormistama.
Isegi mitte siis, kui kapoti all on selgelt kirjas 426?
Ka ei pea märkustes olema mingeid märkmeid ei tulede ega turvavööde kohta
Oli kunagi peres ZAZ 968A, mille tehnilises passis oli märkuste lahtris kiri Lubatud ilma turvavöödeta.

Igatahes tänud, üritan edasi mõelda ja ka järgmisel nädalal igaks juhuks ka ARKs ära käia.
Vasta
#6

Niisiis käisin täna ARKs, oli üsna ebameeldiv kogemus nagu ARK puhul tavaks.
Esiteks tundus, et sellist autot nagu Moskvich 426 ei ole olemas, sest üheski raamatus inffi polnud. Lõpuks siiski midagi leiti.
Öeldi nii, et pean tooma auto neile kohale või tellima ülevaataja auto juurde (250.-), kirjutama avalduse,et on tehtud viga, auto kapoti all \'\'pirkal\'\' on kirjas 426 ja passis 427 ning siis saaks korda.
Kui ma ütlesin, et auto on laiali ja remondiootel, oli esimene reaktsioon, et viska värv selga ja mootor vahele... lõpuks sain kokkuleppele, et mootor peab lihtsalt autoga kaasas olema (vaja ju passi mootori nr. kirjutada).
On ka ebakindel võimalik variant, et saan passi mudelinimeks ja modifikatsiooniks Moskvich 426ie (kas ie on ikka õige kirjutada mu mosse puhul?).
Sain veel teada, et 426 (taga?)veljed on tavalise 408 omast pisut laiemad originaalis.
Vasta
#7

Üldiselt on nii, et ARKga on täiesti mõttetu võidelda. Mõnikord nad suudavad üllatada, reaalses elus täitsa mõnusad mehed olla aga niipea, kui paberimäärimiseks läheb, kiilub aju kinni. Mina näiteks ei viitsinud tontidega vaielda ja rämedahäälselt nõuda passi automargiks MZMA kirjutamist. Lihtsalt sellist autot, kui 1966 aasta AZLK 408 ei ole olemas, pole kunagi olnudki. Samas on vähemalt Tallinna ARKs mees(mehed), kellel endal olemas ideaalses korras Scaldia nime kandev 408. Reaalselt peab ARK selle auto passi kirjutama Scaldia-Volga, mudel 408. Nii on pirka peal kirjas ja see on aamen kirikus. Sama asi näiteks vanade Mussolini Kübaratega. Simca ei ole Fiat, samamoodi ei ole Fiat NSU.

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#8

PlyVal64 Kirjutas:korras Scaldia nime kandev 408. Reaalselt peab ARK selle auto passi kirjutama Scaldia-Volga, mudel 408.
No nüüd ei saa enam küll asjale pihta Scaldia - Volga 408 ?? mis imeloomast jutt käib
Vasta
#9

1973 va. Automehaaniku käsiraamat annab pea samad andmed, va.

Kohtade arv: 4-5
Tühimass: 1050
Täismass: 1450
Vasta
#10

Nüüdseks on auto passi järgi siiski 426, kuigi pika vaidlemise peale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne