Tartu Autode Remondi Katsetehas 2
#41

Minu teada töötati lennujaamade autolift AL-1 välja hoopis Riias ja baasmudel oli sel RAF-251.
Vasta
#42

fic Kirjutas:
XTA Kirjutas:Paar pilti Rakverest.

Nagu pilt kuskilt aastaid suletud terriotooriumilt Smile
palju siis seni tuvastamata (Loe: kirja panemaTa kodu.pri.ee/ta's) masinaid seal oli ? 3 ?
Väga hea leid Smile
TA-lehel on nad kõik ammu kirjas - Lääne-Virumaa alajaotus, ülevalt 1.- 6. isend.

Pildid potsatasin siia rohkem seepärast, et kui teistes autobaasides-majandites lõigati kõik TA-d (peale mõne üksiku, mis mõne talumehe hoovinurka sai) vanarauaks juba 1990ndatel, siis Rakveres jäeti neid erandlikult palju alles (jõudsin oma TA-teadlikus elus ühe TA-de grupiviisilise lammutamise ka ära näha...).

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#43

http://www.postimees.ee/300807/esileht/m...279833.php

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#44

Valdo antud artikli ühes kommentaris kirjutatakse, et TA-l oli gaasipedaal keskel mitte paremal. kas tõesti?
Vasta
#45

Osadel isenditel olid tõesti nii.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#46

[Pilt: 580_CIMG4931.JPG]

Gaasipedaal oli paigutatud keskele TA-6 bussidel mis tulid tehasest kuni aastani 1987. Hilisematel, moderniseeritud bussidel TA-6-1 oli pedaalide paigutus juba õige. Pedaalide "vale" asendi põhjusi öelda ei tea, võimalik et need olid mingit laadi ehituslikud põhjused - kogu esiosa ehitati võrreldes GAZ-51-ga kapitaalselt ümber.

Täpsemalt TA-6 bussist http://kodu.pri.ee/ta/?action=mudelid&cat=5&ID=4
Vasta
#47

TAR Kirjutas:Gaasipedaal oli paigutatud keskele TA-6 bussidel mis tulid tehasest kuni aastani 1987. Hilisematel, moderniseeritud bussidel TA-6-1 oli pedaalide paigutus juba õige. Pedaalide "vale" asendi põhjusi öelda ei tea...

Lisaksin veel, et algsel, kesk-gaasipedaaliga TA-6l asetses juhiiste mitte täpselt sõidusuunas, vaid väikese nurga all sellega. Jällegi ei tea, miks, aga paljudelt vanadelt juhtidelt olen seda eripära kuulnud. Mõnele meeldis, mõni kirus maapõhja, et kael jääb juhtimisel kangeks...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#48

TAR Kirjutas:[Pilt: 580_CIMG4931.JPG]

Mis imelik "junnu" seal pidurist paremal taga asetseb? Relakaga mahalõigatud käigukang (väga meenutab seda? miks oli vaja kang maha lõigata lahtikeeramise asemel?)? Ja üleüldse, kas käigukang ei asetsanud siiski algsel TA-6 mitte siiski kasti peal, nii et juht pidi seda seljatagant vahetama? Või oli vahel miski kulissmehhanism?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#49

Rakveres kesklinnas ühe poe (Grossi?) kõrval seisab üks korda tehtud punane TA furgoon.

Maamees linnast.
Vasta
#50

See "junnu" on käigukangi jäänus.
Samas on kaugtulede ümberlüliti ka toredasti käsipiduri kangi taha peidetud.
Vasta
#51

valdo Kirjutas:Lisaksin veel, et algsel, kesk-gaasipedaaliga TA-6l asetses juhiiste mitte täpselt sõidusuunas, vaid väikese nurga all sellega. Jällegi ei tea, miks, aga paljudelt vanadelt juhtidelt olen seda eripära kuulnud. Mõnele meeldis, mõni kirus maapõhja, et kael jääb juhtimisel kangeks...

Tegelikult oli juhiiste ikka päris otse. Lihtsalt rool ei asunud juhiistme suhtes keskel vaid veidi nihkes paremale - see tingis juhi viltu istumise.

Vanematel TA-6-tel oli käigukang rooli kõrval põrandal. Alates 1987. aastast, mudelitel TA-6-1-tel asus aga n.ö selja taga ja tuli kaarega juhi kõrvale.
Vasta
#52

Huvitav kas on ka säilinud TA-11 liikuvaid eksemplare,või on kellelgi masin taastamisel?Paistab suht kõva raamiga masin olevat.
Vasta
#53

sohver Kirjutas:Huvitav kas on ka säilinud TA-11 liikuvaid eksemplare,või on kellelgi masin taastamisel?Paistab suht kõva raamiga masin olevat.
Tartu Autode remondi Katsetehas Kirjutas:TA-11 «Tartu»
linnasisese kaubaveo väikeauto


Väljalaskeaasta:
katsemudel: 1961 (valmistati 1 tk.)

Kere tüüp:
metallsõrestikul furgoonkere
ehitatud «Moskvitš-407» agregaatide baasil, auto esiosa on valmistatud klaasplastist



See ainus eksemplar ei ole säilinud.
Vasta
#54

Eelmisel aastal pildistasin Niitväljal Gaz 52-t, millel oli Tartus tehtud kapitaalremont, praeguseks on auto tõenäoliselt juba vanarauaks müüdud, omanikul olid sellised mõttet juba eelmisel aastal. Oli pikalt seisnud ja esiots demonteeritud, sest mootoril oli midagi viga. Kast oli läbimädanenud, aga säilinud oli silt, mis väitis olevat Kohilas toodetud.
       
Vasta
#55

Tarvole õnnitlused Tartu Autode Remondi Katsetehase elu käsitleva raamatu ilmumise puhul.

http://www.avtoar.com/index.php?id=88

Kurb, et teose väike tiraaž teeb selle kättesaadavuse Eestis kahtlaseks. Või on olemas lootus eestikeelse versiooni ilmumisele?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#56

Vasta
#57

jäi ühes Pärnumaa talus silma selline liikur
http://nagi.ee/photos/Ands/21118677/
(vbla valesse teemasse postitan)
Vasta
#58


Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#59

Sel küll pooled silindrid ei tööta.
Vasta
#60

http://kodu.pri.ee/ta/?cat=24&action=baas&ID=511
Selle taastatud punase TA käekäigust kellegil informatsiooni? Nagu pildilt näha siis 2013 aastaks( kõigest 7 peale taastamist) oli masin juba roostetama jäänud ja hetkel sõiduki taustauuring mnt andmebaasis annab vastuseks, et masinat registris enam pole. Kas ajutiselt maas, lõplikult või juba raud?

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne