Iz jupiter 3-ega jama
#1

probleem nimelt selles, et vasak pütt ei tööta korralikult. külma mootoriga paned käima töötab hästi, sõidad pika maa maha, ajad mootori kuumaks ja siis kui korra seisma jätta ja uuesti käivitada siis vasak pütt enam käima ei lähe.
Vasta
#2

Nii kaugelt ei oska öelda, miks üks silinder ei käi, kuid räägin ühest enda kogemusest.
Sõber lubas sättida korralikumalt käima ühe IŽ-JU3 - e.Masinal oli praktiliselt uus mootor, kuid ca. 10 aastat seisnud.Pärast esimese järgu hooldustöid ja muid sättimisi saime mootori käima ja olime selle töötamisega suht rahul.Enne mootori korralikumat käimasaamist avastasime, et summutid olid õite tagi täis, sellest veast vabanemiseks võtsime sõelad välja, tegime puhtaks ja torudele andsime sõites valu (päris head häält teeb).
Ja siis ühel hetkel keeldus vasak silinder meiega suhtlemast.
Kõikvõimalikud profülaktikad ei aidanud ja see silinder enne ometi käis.Ei aidanud muud, kui mootor molekulideks.Ja mis ilmnes.IŽ tehase kõrgekvalifikatsiooniga liinitöötaja oli vasaku silindri väntvõlli kaante paigaldamisel jätnud metallilaastu kummirõnga vahele.Eks see mootor suhtles seni, kuni segu pesi paksema osa eksisteerinud määrdest ja hiljem hakkas lisaõhku sealt laastu kohalt silindrisse võtma.Siis olime õnnelikud, et viga käes ja pärast kokkupanekut tõesti mootor hakkas normaalselt tööle.
Vasta
#3

muide säde kaob suurtel pööretel ära vasakul pütal kuuma mootoriga, madalatel pööretel vaikselt töötab.
Vasta
#4

kas sul aku ikka laeb?
vbla on viga genekas!
puhasta harjad ära.
Vasta
#5

karukoobaz Kirjutas:kas sul aku ikka laeb?
vbla on viga genekas!
puhasta harjad ära.

aku laeb!
harjad ja genekas ei mõjuta püttade tööd, kas genekas töötab või ei. sädeme tekitamisel pole vahet kas seda teeb genekas või aku. ja nagu ytlesin asi hakkab jamama kuuma mootoriga, kui korraks mootori seisma jätab, külmalt töötab nagu kellavärk.
Vasta
#6

Sarnane jama oli IŽ -49, et kuumaga lõpetas suhtlemise, lased maha jahtuda, sõidab jälle.Tavaliselt tekkis see linnas sõites, sest maanteel oli kiirus suurem ja õhuvool jahutas veidi.Arvake Ära, mis aitas?Kuumakartjaks oli uuema IŽ - i süütepool, sest selle süütekarp oli asendatud süütepooli ja releega ning silindrist tulev soojus lõpetas süütepoolis normaalse tööprotsessi.Vaheta süütepool ära ja vaata ,mis teeb.
Vasta
#7

mul kadus iz jup2l soojalt vasak püta ära, mõtlesin-mõtlesin ja puhastasin kõik geneka osad ära nyyd käib naq uus..
Vasta
#8

aga jah pooli vahetamisest võib küll abi olla, proovi!
Vasta
#9

vahetasin syytepoolid ära omavahel, nüüd ei lähe mootor soojalt käima. lasin mootoril jahtuda ja siis mytsin tykkaega gaas põhjas ja õhuklapp kinni siis tõmbas vaevaliselt käima ja kui käima ära saab siis töötab ilusti läheb korralikult pöördesse ning mõlemad pütad töötasid yhtlaselt.
Vasta
#10

karukoobaz Kirjutas:mul kadus iz jup2l soojalt vasak püta ära, mõtlesin-mõtlesin ja puhastasin kõik geneka osad ära nyyd käib naq uus..

ma arvan, et nyyd töötavad sl mõlemad sellepärast, et puhastasid ära kontaktid mitte sellepärast, et puhastasid harjad äraBig Grin
Vasta
#11

tglt ma kontaktid puhastasin kunagi varem äraToungue
a nyyd puhast. ära harjad ja selle võlli kus peal harjad jooksevad!
a kas saa siish saad oma jupatsi tööle kui sõidad mootori soojaks, suretad välja ja siish lööd kohe käima?-mul ei taha ästi siish minna kui on soojalt seisnud mingi 10-15 minti.siish peab tykk aega jälle taguma et tööle saada.
Vasta
#12

läheb külmalt ilusti käima, kui soojalt korra seisma jätta ja uuesti käivitada siis läheb yhe löögiga käima. kui lased natu seista sis jama. homme saan kaks mootorit panen yhe neist jupiter 3 raamile vaatan kas nood jamavad sama moodi kui jh sis hakkan elektrisysteemi yle vaatama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne