izi mootor koliseb
#21

kui suur see kepsu kolks olema peab?
käega katsudes mõlemad kepsud loksuvad ja üks teeb mingisuguse kolksu?Sad! ja 1 kaane äär läks katki(nats), kas peab uue ostma? ja kas nende kaante vahele võiks ka hermeetikut panna, et paremini peaks ja kas hooratta karterisse on mõtet nats õli panna(enne oli)?
Vasta
#22

a jaa need kaaned saab ära nii, et keerad sinna sisse 2 kuuest polti ja siish tõmbad millegagi kõvasti(a poldid tuleb lõpuni keerata, muidu võib keermed ära rikkuda)
Vasta
#23

karukoobaz Kirjutas:kui suur see kepsu kolks olema peab?
käega katsudes mõlemad kepsud loksuvad ja üks teeb mingisuguse kolksu?

Radiaalsuunas (väntvõlli teljega risti) ei tohi ÜLDSE LOKSU olla! Kui Sul on seal käega tuntav loks, siis on selge, miks mootor koliseb... (Kolin = hulk üksteisele järgnevaid tihedaid loksumisi pöörlemise taktis Wink. )

Paremale-vasakule kepsu kõigutades on nagunii igal tsikli väntvõllil pisikene loks, sest tegu on ju ühe kitsa kuul-laagriga, mille otsas on pikk asi... Töötamise ajal ei saa keps niiviisi küljelt küljele nagunii liikuda, sest kepsusilm on ju ängitsetud kolviseeliku sisse Smile

Täpselt sama loksude lubatavuse skeem kehtib iga teise kuullaagri kohta - radiaalloks ei ole lubatud, väike nurkloks on veidi töötanud laagril paratamatult.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#24

käega loksub paremale vasakule(õnneks!), a kui hoidsin ühe käega kepsust ja teisega udjasin lataka vastu kepsu siish käis väike kolks(st et on vaja vahetada?).
Vasta
#25

a mis selle kaanega saab?
Vasta
#26

laagrid ja simmerid vahetasin täna äraSmile ja nende väntvõlli kaante vahele panin nats hermeetikut, et paremini peaks, kuigi need kaaned on niigi tihedalt seal kinni. nüüd vaja aint saada käigukangi vedru ja siish saab mootori kokku pannaWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne