Vana tüüpi UAZ
#21

kolz Kirjutas:Seda vana UAZ-451 enam pole, viidi sinna kuhu vanaraud ikka viiakse.

Nädal või paar tagasi seisis asi veel omal kohal.
Kas see GAZ 63 on veel alles?

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#22

kolz Kirjutas:Seda vana UAZ-451 enam pole, viidi sinna kuhu vanaraud ikka viiakse.

No k....t!

Kas tõesti keegi ei taha päästa haruldast asja? Uuemat UAZi doonorina kasutades saaks midagigi ju sellest teha!

Ülisuur patuasi oleks see vanarauda saata... kui tõesti huvilisi pole, tuleks ta kasvõi Järva-Jaani tuua.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#23

valdo Kirjutas:
kolz Kirjutas:Seda vana UAZ-451 enam pole, viidi sinna kuhu vanaraud ikka viiakse.

No k....t!

Kas tõesti keegi ei taha päästa haruldast asja? Uuemat UAZi doonorina kasutades saaks midagigi ju sellest teha!

Ülisuur patuasi oleks see vanarauda saata... kui tõesti huvilisi pole, tuleks ta kasvõi Järva-Jaani tuua.
No aga pmst on asi nii.Kui omanik pole vana asja armastaja ja vanarauast saab rohkem raha,miks mitte?Rolleyes Kuigi jah sellise asja eest peaks neid ullikesi karistatama kes uunikumid vanarauda saadavad.
Vasta
#24

Äkki teeks päästeaktsiooni (kui enam on, mida päästa)?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#25

Päästeaktsioonil pole mõtet, parem anda klemmile mingi summa ja relakaga ninaplekk maha lõigata.
Vasta
#26

Regardman Kirjutas:Päästeaktsioonil pole mõtet, parem anda klemmile mingi summa ja relakaga ninaplekk maha lõigata.

Kui ma õigesti aru sain, siis on subjekt liikunud juba kokkuostu? Ehk tasuks vaadata kokkuostja hoovi, äkki on seal alles. Kui midagi veel midagi kätte saab, siis kutsun üles relakaga hiidlastest vanatehnika huvilisi vana UAZi nina otsima!
Aga ehk ei ole asi siiski nii hull ja UAZ, või vähemalt selle spetsiifilisemad osad leidsid endale teise elu? Teisalt, siit kaugelt mandrilt ei ole ju näha ka, kas seal üldse midagi võtta oli.
Vasta
#27

ints Kirjutas:
kolz Kirjutas:Seda vana UAZ-451 enam pole, viidi sinna kuhu vanaraud ikka viiakse.

Nädal või paar tagasi seisis asi veel omal kohal.
Kas see GAZ 63 on veel alles?
Gaz-63 on alles. Uaz aga viidi Paldiskisse vanaraua kokkuostu pooldeist nädalat tagasi.
Vasta
#28

Täitsa lõpp, 2 viimast korda kui olen hiiumaale läinud, on mulle tulnud Kuusankoski auto vastu :/
Paz 652 riffelküljega läks ka ju sealt ?

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#29

tõesti kahju... kahjuks enda finantsseis ei ole lubanud ka sellessuhtes midagi ettevõtta Sad
Vasta
#30

svenson Kirjutas:tõesti kahju... kahjuks enda finantsseis ei ole lubanud ka sellessuhtes midagi ettevõtta Sad

Ülikurb.

Oleks ma seda saatust ette teadnud, oleks ma ise vanaraua hinnaga asja välja ostnud ja mingile kollektsioonile (nt Järva-Jaani) kinkinud... Endal pole nagunii jõudu teha, sest Pobi pooleli ning palju asju (kümneid jalgrattaid, mitu mootorrattast, 51, vana Volga) ootamas...

Küllap kuidagi oleks transpordi ka lahendanud.

Mina aga lootsin, et keegi tõsine tegija huvitet on... olin liiga sinisilmne Sad

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne