gaz 21`le 24 mootor
#21

Mina vene ajal paigaldasin Gaz 21 mootorile 24 nukkvõlli, plokikaane, kollektori ja istutasin peale Poola Zuki 2 lõõrilise karburaatori. Praegu tuleks panna Gaz 24-10 nukkvõll. Nukkide kõrgused oleksid järgmised. 39; 40; ja 41. Muidugi on viimasel ka paremad klappida avamise ja sulgumise faasid.
Sellise mootori võimsus märgatavalt tõusis ja bensiini kulu vähenes. Linnasõidul 10 lt ja maanteel sai hakkama 8,5 lt. -ga. Kiirendus oli samaväärne valgusfoori tagant sööst starte teinud Zigulitega. Mahajäämus tekkis 3 käigu vahetusel, sest Zigulil on 4 astmeline kast.
Tagasilla peaülekande vahetamisel 24 või 24 -10 omaga tuleb paigaldada ka 24 satelliitide koda, kuid pooltelgede hammasrattad panna Gaz 21 omad, sest nuutide arv on erinev.
Kui keegi tahab mootorit väliselt säilitada originaalsemana, siis on olemas ka veel 24 ühe lõõrilisi kollektoreid. Sellisel juhul tuleb tagasilööki bensiini kulus.
Sellisel moel saab hakkama ilma suurte haamriteteta ja igasuguste muude ponnistusteta. Kõik , mis teete läheb asja ette ja tuleb igati kasuks.
Vasta
#22

Kas keegi oskab sõnaselgelt öelda, kas 21 hooratas läheb 24 mootorile külge ja mis erinevused neil on? Autokataloog annab detailidele erinevad numbrid - erinev number on gaz-21 mootoril, ühine number on 24 ja 24-10 mootoril ja kolmas sama perekonna mootor on uazil, mille hooratas on omakorda erineva numbriga? Korraks kerkis see küsimus siin üles, aga jäi kahjuks vastuseta.
Vasta
#23

laguja Kirjutas:Kas keegi oskab sõnaselgelt öelda, kas 21 hooratas läheb 24 mootorile külge ja mis erinevused neil on? Autokataloog annab detailidele erinevad numbrid - erinev number on gaz-21 mootoril, ühine number on 24 ja 24-10 mootoril ja kolmas sama perekonna mootor on uazil, mille hooratas on omakorda erineva numbriga? Korraks kerkis see küsimus siin üles, aga jäi kahjuks vastuseta.

21 ja 24 hoorattad on vahetatavad aga sidurikorvi kinnitused on erinevad ja peab seda sidurit kasutama mille hooratas on küljes.Mida ehitame?
Vasta
#24

Pööraks teema vahepeal vastassuunaliseks. Gaz 21 mootor ja sellel Gaz 24 käigukast, nimelt on keegi sellise vangerduse juba minu soetatud autole teinud. Probleem selles, et sidur libiseb räigelt ja loodan, et piisab ketta vahetust. Et maale minnes kohe töö kallale asuda, oleks tark enne kohale sõitmist kaasa võtta ka vajaminevad jupid. Sarnaseid teemasid uurides (täpselt sellist ei leidnud) tulin järeldusele, et sellise koosluse puhul peaks seal juba seisma GAZ 24 ketas. Kas minu loogika liigub õiges suunas ja kas piisab kui haaraksin kaasa 24-ja ketta? Tänud ette!
Vasta
#25

[quote='ets67' pid='339855' dateline='1398153955']
Pööraks teema vahepeal vastassuunaliseks. Gaz 21 mootor ja sellel Gaz 24 käigukast, nimelt on keegi sellise vangerduse juba minu soetatud autole teinud. Probleem selles, et sidur libiseb räigelt ja loodan, et piisab ketta vahetust. Et maale minnes kohe töö kallale asuda, oleks tark enne kohale sõitmist kaasa võtta ka vajaminevad jupid. Sarnaseid teemasid uurides (täpselt sellist ei leidnud) tulin järeldusele, et sellise koosluse puhul peaks seal juba seisma GAZ 24 ketas. Kas minu loogika liigub õiges suunas ja kas piisab kui haaraksin kaasa 24-ja ketta? Tänud ette!

*******************************************

21korv ja 24 ketaskoos survelaagriga. Mõte õige.

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#26

Kas GAZ 24 ja 24-10 siduriketastel on ka mingi erinevus?
Vasta
#27

Ei põhimõtteliselt ei ole. Kui norida, siis vahe on ehk kataloogi pildis (vanematel siduriketastel on mingi suurem vedru keskel). Tänapäeva sidurikettad on 24, 24-10 ja 3102 samad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne