Päästeaktsioon: Elva TA-37601
#21

Kas mul ka eelnewast miskit alles jaanud on.Kui on siis allesjaanud raha laheks 37601.
Vasta
#22

Püha põrgu, kus nüüd on alles annetamismaania valla pääsnud! Paistab korduvat sama fenomen, mis esimese TA-bussi puhul, kus kahe õdakuga oli raha koos...
Aga jah - ei taha enda raha ka hapnema lasta, mingu see minu 300 eeku siis õige eesmärgi saavutamiseks. Suunata täielikult ümber Elva isendi päästmisele, küll pärast tuleb lisa.
Vasta
#23

Rõõm tervitada uusi \"klubiliikmeid\"!

TAR: 500.-
Regardman: 100.-
EdR: 100.-
kris: 100.-
isandpauk: 158,29
valdo: 200.-
Sillu: 500.-
PETSS: 125.-
martinmannik: 300.-
andres22 ja indrek166: 500.-

Kokku: 2583,19

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#24

Pikendame nimekirja ühe nime võrra:

TAR: 500.-
Regardman: 100.-
EdR: 100.-
kris: 100.-
isandpauk: 158,29
valdo: 200.-
Sillu: 500.-
PETSS: 125.-
martinmannik: 300.-
andres22 ja indrek166: 500.-
igaunis: 100.-

Kokku: 2683,19

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#25

Värskendame kontoseisu ja tervitage uut annetajat \"vana\"!

TAR: 500.-
Regardman: 100.-
EdR: 100.-
kris: 100.-
isandpauk: 158,29
valdo: 200.-
Sillu: 500.-
PETSS: 125.-
martinmannik: 300.-
andres22 ja indrek166: 500.-
igaunis: 100.-
vana: 200.-

Kokku: 2883,19

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#26

Minu osalust võivad orgunnijad oma parema änagägemise järgi kasutada Smile
Vasta
#27

grahvi sõnavõtust lähtuvalt määran ta panuseks 116,81 krooni ja loome rahakogumise etapi lõppenuks. Lõplik seis jäi nii:

TAR: 500.-
Regardman: 100.-
EdR: 100.-
kris: 100.-
isandpauk: 158,29
valdo: 200.-
Sillu: 500.-
PETSS: 125.-
martinmannik: 300.-
andres22 ja indrek166: 500.-
igaunis: 100.-
vana: 200.-
grahv: 116,81

kokku 3000.-

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#28

mida me ootame ta-37601 tuleb ara paasta enne kui see ara lammutatakse
Vasta
#29

automees Kirjutas:mida me ootame ta-37601 tuleb ara paasta enne kui see ara lammutatakse

Köhi pappi siis ja ära targuta.

Dad.
Vasta
#30

Küsimus: Millal siis sellele TA-37601 järgi ka minnakse?


Vasta
#31

Minu andmetel peaks äratoomine toimuma saama juuli lõpu poole. Täpsemalt ütleb muuseumipapa ise.

Vasta
#32

Oh pagan te olete hullud(heas möttes).

Maamees linnast.
Vasta
#33

Hõigake siis aeg maha tuleks ka kaema
Vasta
#34

Kas ma olen midagi maha maganud või pole tolle autoga midagi veel toimunud?Juuli lõpp kohe käen.
Vasta
#35

Sõidan suviti sellest autost iga päev mööda. Eile oli veel alles.
Vasta
#36

Halvad uudised!!!

Elva furgoonauto omanik on müünud auto kolmandale isikule 6000.- krooni eest. Arvatavasti võetakse sealt GAZ-i originaalosad müügiks, ülejäänu läheb pulbriks jahvatamisele.

Omaniku suhtumine jätab muidugi veidi soovida - ei lubatud isegi tehasesilti jms sarnast meenet autolt kaasa võtta - kui eraomand on püha!

Kogutud raha võiks suunata vast AS Keva TA-3763-01 tarbeks. Et sarnast situatsiooni edaspidi vältida tuleks näiteks AS Keva masina osas eelnevalt omanikuga mingile kokkuleppele jõuda.

Vasta
#37

Arvan samuti ,et Elva TA alt \"vabanenud\" raha oleks kõige õigem KeVa TA päästmisele suunata. Sel juhul püüaksin taas omanikuga kontakteeruda. Arvatavasti aga praktikas toimib asi jällegi niimoodi ,et igaüks otsustab ise ,mida oma osalusega teha ,tehes sellekohase postituse. Seega palun enda 500.- tõsta KeVa TA fondi. Alatult käituvate omanike eest pole me paraku nii või naa kaitstud ,kuid ega selliseid juhuseid nüüd õnneks vist väga palju ka pole olnud.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#38

Saadan oma osaluse KEva TA-3763-01 fondi.
Vasta
#39

Suunatagu minugi osalus Keva masina fondi
Vasta
#40

Tellimustööna käisin täna lammutamas Tartu furgooni ühe mammi juures. Birka võtsin kaasa, sellel: TA 3760, sündinud 1988a ja numbriks 642. Odomeetril 00330 km! Mootor oli varem kuuri all kolmeks peenestatud: Al; Al+teras ja teras. Kas Tartu ehitas furgoone uutele raamidele?(mõttekas siis raam terveks jätta). Juhipoolne esiklaas puudu, seega linnupesi ja sammalt kabiinis palju. Ainult krunditud-värvitud terasplekk on ikka väga läbi roostetanud. Sellest ma ei saanudki aru, kuidas kütuse tankimine toimus. Paak rippub kettidel paremal pool esiratta taga. Suue umbse plekkseina taga- nagu oleks selle sisseehitatud paagitäiega 330 km sõita saanud ja siis koolenud. Furgooni talus kohtkindla põllusaaduste(marjad) hoiupaigana kasutatud. Esimeses elus vedas Võhmast lihakraami AbjaTK kauplustele.
Zenkevichi tutvustatud TA3760`st erineb lühema kabiini poolest(vahesein kohe istme seljatoe taga). Veokasti asemel isotermiline furgoon peal. Uksel omapärane antennijalg, küttepaak pole nii nähtaval jne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne