N2O: Kapitaalremondirõõm Minsk
#1

[Pilt: 010572160f.jpg] Kõik ilma liivapritsita tehtud... Aega võttis, aga asja sai (või hakkab saama)

[Pilt: f9bb285bed.jpg]
Raam siis. Kruntvärv on peal...

Täna krundin(epokrunt - 400kr/l) need värvita detailid ära, homme pahteldan ja hea õnne korral lükkan ka järgmise kihi krunti peale.

Mootorisse läheb uus silinder(350), kolb+rõngad(250), sõrm...(70?)
Sest rõngas läks puruks ja teadagi mis edasi sai :cry:
Vasta
#2

selliseid projekte on lahe jälgida... soovin edu tegijale! Wink

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#3

Täna pahteldan ära, kuna eile ei saanud vihma tõttu pahteldada...
Mootorit ei saa ka eriti teha, sest kolb oli vales mõõdus ja selle saab ka alles 4ndal õiges suuruses kätte...Wink Aga noh. Vahepeal on vaja puhata ka, sest üleeile ja eile sai pisut selle värvimisega üle pingutatud ja pärast ei olnud eriti hea olla...Sad
Igatahes peale 4ndat peaks asi juba libedalt minema...
praegu on vaja kõvasti lihvida, sest si värvitud pintsliga, sest värvi polnd raisata. Esiporikat proovisin lihvida ja pärast ei saanud arugi, et oleks pintsliga värvitud...
Pealegi saab järgmiseid kihte krunti ka lihvida ja tulemus peaks üsna hea olema.

Niisiis, ootan ka soovitusi, mis värvi tsikkel üldse värvida...

Ja ega keegi ei tea mis saab käivitusajamis viga olla, kui ta annab üle tugevamate löökide korralRolleyes?
kas viga võib olla selles, et poolkuuhammakas haakub selle siduri küljes oleva hammakaga ainult pooles laiuses?
muud viga poolkuuhammakaga ei tohiks olla, sest see näeb välja nagu uus...

tsikli peale on kulunud ja arvestuste järgi kulub umbes 3000... see on siis koos tööriistade ja värvide ja registreerimisega...

Minski läbisõit ~25 000km. palju või vähe?
igal juhul korralikult hooldatud, pealegi pole ka kukutud. tean kindlalt, sest isa ostis uuena...Big Grin
Vasta
#4

N2O Kirjutas:Niisiis, ootan ka soovitusi, mis värvi tsikkel üldse värvida...

Soovitaksin raami mustaks ja porikad, paak jne ülejäänud asjad kas elektrisiniseks või kenaks tume roheliseks, ilus oleks pärlmutter värv aga eks seda tead ise millist värvi kasutad..Eks ise pead rohkem valima mis värv Sulle kõige rohkem meeldib, aga raam võik ikka must olla.
Vasta
#5

mrt36\ Kirjutas:Soovitaksin raami mustaks ja porikad, paak jne ülejäänud asjad kas elektrisiniseks või kenaks tume roheliseks, ilus oleks pärlmutter värv aga eks seda tead ise millist värvi kasutad..Eks ise pead rohkem valima mis värv Sulle kõige rohkem meeldib, aga raam võik ikka must olla.

hehh, enne selle postituse vaatamist jõudsin ka smale järeldusele. Nägin ühte kenat metallikrohelist(tume) Triumphi ja mõtlesin, et võikski sarnane tulla... või siis midagi sinisega...Big Grin
Vasta
#6

N2O Kirjutas:
mrt36\ Kirjutas:Soovitaksin raami mustaks ja porikad, paak jne ülejäänud asjad kas elektrisiniseks või kenaks tume roheliseks, ilus oleks pärlmutter värv aga eks seda tead ise millist värvi kasutad..Eks ise pead rohkem valima mis värv Sulle kõige rohkem meeldib, aga raam võik ikka must olla.

hehh, enne selle postituse vaatamist jõudsin ka smale järeldusele. Nägin ühte kenat metallikrohelist(tume) Triumphi ja mõtlesin, et võikski sarnane tulla... või siis midagi sinisega...Big Grin


Ja üks värv oleks veel kena, kirsipunane metallik.
Need kolm värvi (punane,sinine ja roheline) on põhivärvid ja sellepärast nad ilusad ongi.
On ka muid värvi lahendusi, kuid kaldun arvama, et nendest värvidest oleks mõistlik midagi valida.
Vasta
#7

mrt36 Kirjutas:Need kolm värvi (punane,sinine ja roheline) on põhivärvid ja sellepärast nad ilusad ongi.

Tegelikult on põhivärvid punane, sinine ja kollane, aga see selleks.
Ise soovitaksin jätta selle värvi, mis passis kirjas - tunduvalt vähem sehkendamist ARKiga või hiljem politseiga.
Vasta
#8

\"olli\ Kirjutas:Tegelikult on põhivärvid punane, sinine ja kollane, aga see selleks.
Ise soovitaksin jätta selle värvi, mis passis kirjas - tunduvalt vähem sehkendamist ARKiga või hiljem politseiga.

no ma ei tea, oranziks ma teda eriti värvida ei tahaks...Sad
ma usun, et saab arkiga ka hakkama, kui see nt roheline on...Smile
Vasta
#9

Käivitusajam annab tugevamate löökidega üle?
Ise võtsin just enda Minskil siduri lahti/küljest(sidurihammasratta hambad olid kõik läinud). Viga võib olla ka nendes hammastes, millega käivitushammasratas ühendub sidurikorviga, või sidurikorvipoolses otsas endas.

Siduri lahti ja mahavõtmiseks pead mingi konksuga vedrud lahti haakima. Saad kettad välja, siis keera vedrud pesadest välja. Painuta mutri stopperseib lahti, saad mutri padrunvõtmega lahti keerata, kuid minuarust oli seal teistpidine keere, nii et ole ettevaatlik.

Sidurikorv peaks üsna lihtsalt välja tulema, kuid seda takistab kett.
Peab ka väntvõllihammasratta lahti tegema. See oli vist ikka õigetpidi keere. Hammasratas ise on peale pressitud, lahtivõtmiseks soovitan kasutada tõmmitsat. Vaata, et kiilu ära ei kaota.
Vasta
#10

Tere kesksuvist keskpäeva. Kirjutan siis siia paar rida juurde ma arvan, pole nagu ammu miskit lisanud.

Praeguseks siis kõik kummist osad uued leitud (juhtmestik kah uuendatud) ja mootor praegu tegemisel, kui simmerlingid(mis mõõtu saada pole kuskilt peale motopoodide) kätte saan, siis panen kokku kah. Laagrid on uued pandud. Käigukast tuleb kah tuttuus.
Rattad lasen kah kuskil sirgeks teha ja siis võib vast sõita juba nats.
Panen siia 1 päris vana pildi, uuemat pole praegu...
Nagu näete, pääses lakk pisut voolama, aga see on pisike poleerimisetöö.
Selles seisus pole masin kaugeltki valmis, mida pildilt näete.

[Pilt: normal_tsikli%20ehitamine%20019.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne