Roostes silindrid
#1

Tere,
Urali malmsilindrid on pealtpoolt roostes (seest mitte). Ega kuumakindel värv vist rooste peale kandmist ei kannata?

Seda roostet sealt mehhaaniliselt eemaldada ka ei saa (v.a liivaprits, kuid sellist asja mul pole)

Mis võimalused on, et seda pinda natuke korralikumaks ja kenamaks teha?

Või võib julgelt jättagi roosteseks?
Vasta
#2

Traathari!?

Cool
Vasta
#3

See liivapritsi teenus maksab poole vähem kui see vaev mida peab nägema, et silindrid alternatiivsete meetoditega puhtaks teha.
Samas ütlen ausalt, et ei ole mõtet vaeva näha. Parem kogu raha ning osta alumiinumribidega urali silindrid. hind oli neil viimati 950.- tükk. Kui sa selle puhastamise-värvimise praegu katki jätad, oledki paarsada krooni töö/materjalide arvelt kokku hoidnud.
Minu urali silindrid said liivapritsiga puhtaks ning peale seda ülikvaliteetse kuumakindla värviga värvitud, kuid peale u. 4000 km läbimist pole nad enam eriti ilusad. roostet ei ole, kuid õliplekke ja muud rämpsu on peale põlenud küll.

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni ja nende varuosi.
Vasta
#4

Ehee... Need silindrid on mul juba lastud seestpoolt järgmisesse(e. viimasesse) mõõtu ümber puurida ning uued kolvid hangitud.
Välja ma neid ei vaheta.

Silindrid olid mul natuke juba puhastatud ketaslõikuri otsas oleva traatketta ja käsitsi traatharjaga.

Tuttava käest sain teada niipalju, et siiski annab küll ahjuvärvi otse rooste peale kanda, seda enam, et malm eriti pudedat roostet ei tekita, ainult pindmine, ning et ahjuvärv pole eriti kulumiskindel - teatud aja taga tuleks niikuinii uuesti värvida. (Ise pidasin silmas musta, mitte hõbedat värvi)


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne